Cas típic 1157: noi li agrada noia, noi li agrada passar la nit al hotel acompanyat

Posted: 2011-12-13 in Personals

Avuí, que de fet, quan es publiqui, serà ahir, però parlaré en present com si avuí fos avuí, per què de fet avuí es avuí… tot clar, no? Total que estic viatge per feina que per mantenir l’anonimat no diré el nom de la ciutat, però diré que sembla que estigui fora del país, de fet sembla que sigui fora del continent, tot i que no ho està, però em costa recordar-ho…
El cas es que quan he arribat al hotel, m’han donat l’habitació, he posat la targeta a la porta i la porta s’ha obert. Fins aquí tot correcte. El problema ha sigut que abans que pogués entrar un home ha sortit i m’ha dit: “¿Si?” Posant la mateixa cara que un posaria quan obre la porta de casa seva i algú desconegut pica a la porta. Després d’un parell de segons en els que m’he quedat al·lucinant pepinillos, després he posat la mateixa cara que poses quan li dius a la iaia que se t’ha col·lat a la carnisseria “perdoni, em sembla que em tocava a mi” i ella invariablement contesta “ai, perdona nen, es que no t’havia vist” i et quedes pensant “senyora, que faig gairebé 1,80 no soc precisament transparent…“, però per respecte no li dius, simplement poses la cara de dir-ho.
Per on anavem? Ah si! pel diàleg amb l’home de la meva habitació:
- ¿Si?
– Creo que tengo esta habitación…
– No, está ocupada.
I em tanca la porta als nassos! la meva porta! de la meva habitació! que s’ha obert amb la targeta que m’han donat! Obviament no hem queda altre remei que tornar a entrar i llançar l’home per la finestra (nové pis). Però no, aquest cop he baixat a recepció i li he comentat a la recepcionista.
– Parece que la habitación 902 está ocupada…
- ¿Como? ¿La están limpiando?
– No, no, hay alguien dentro, un cliente supongo...
Fa un cop d’ull a l’ordinador
- En teoria no hay nadie… ¿se me habran colado?
Aixecament d’espatlles per part meva
- Vale, tome la 904. Ahora llamaré para ver quien es…
Així passaré la nit avui, a tan sols 2 parets de distància d’un okupa d’habitacions d’hotels. Inquietant.

Comentaris
  1. Montse escrigué:

    Alerta, Pons! Encara li hauràs de pagar els cacauets que agafi del moble bar.

    Ara m’has picat la curiositat: una ciutat que és d’aquí, però que no sembla d’aquí… Benidorm!, ets a Benidorm :D

  2. ahse escrigué:

    Què fort!! Encara has tingut sort, imagina’t que haguessis ficat la targeta, haguessis obert la porta, haguessis entrat, t’haguessis fet una mica comode i haguessis anat al bany, on… sorpresa sorpresa! Algú hagues sortit de la dutxa per donar-te la benvinguda. :-D

    Al post de demà, que de fet l’hauries de fer avui però l’hauràs fet ahir espero llegir-ne una descripció més detallada d’aquest hotel amb tocs surrealistes.

  3. XeXu escrigué:

    Mare de Déu, hi ha gent que se les empesca totes! Espero que t’assabentessis d’on havia sortit aquest paio, vull saber com acaba la història!

  4. Crític de cine escrigué:

    Okupes d’hotels!!! Això és anar un pas més enllà, no creus?
    M’agrada la reacció de la recepcionista preguntan-te a tu (encara que de forma retòrica) “Se me habrán colado?”

  5. Joan Comellas escrigué:

    Segurament era un important home de negocis internacionals amb la maleta plena de condons…

  6. Yáiza escrigué:

    Quina situaicó més curiosa!! Almenys el tio et podria haver deixat mitja habitació, no? =P Aviam si marxant t’assabentes com ha anat la cosa!

  7. Pons escrigué:

    sento decepcionar-vos però la història no ha donat per més, aquest mati la recepcionista no era la mateixa i aquesta nit tampoc ho era i no tinc pas valor com per trucar a l’habitació 902….
    o sigui que demà toca post normal i corrent i gens personal

  8. Tomàs escrigué:

    On és la teva part aventurera? Podries haver entrat a compartir…

  9. Reflexionem-hi escrigué:

    I jo que em pensava que t’hauria obert una rossa sexy, haha! Que fort… a mi m’agradaria saber si és un okupa o només un error de recepció…

  10. ÒscarAzAl escrigué:

    Si anessis de pobre com jo i t’estiguessis en albergs de juventut l’estrany seria no trobar ningú a l’habitació. És clar que si l’empresa t’envia a un alberg…

  11. salamandreta escrigué:

    xDDDDD bonissim!! això no m’havia passat mai! com a molt et passa amb els seients de cine, amb els de l’avió, o tren, però una habitació sencera d’hotel???? ostres tu! això sí que és una bona experiència xD

Comenta que es gratuït, de moment...

