Cas típic 1158: noi li agrada noia, noi vol un gatet :D

Posted: 2011-12-14 in Monogràfic

Primer unes dades experimentals:

  • El 90% dels gats que cauen des de 2 a 6 pisos d’alçada  sobreviuen
  • El 95% dels gats que cauen des de 7 a 32 pisos d’alçada  sobreviuen

El gat volador

Els gats i les capses

Com acariciar un gat (5 passos)

Gat & xilofon

El gat que no sabia saltar

Gat espia

Per acabar us recomano fervorosament que us llegiu la història de la gateta perduda Missy ^^

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    Pobres gats, si són només unes criatures de carn i ossos com nosaltres, i amb un TTL més petit que el nostre! Que no es mereixen ni un cartel per a un gat perdut o què?!

  2. Clidice escrigué:

    L’he trobat divertidíssim, i que consti que m’agraden els gats :)

  3. Montse escrigué:

    Brutal, el dissenyador del cartell de la Missy i brutal l’estadística de supervivència dels gats… perquè després diguin allò de “más dura será la caida”; és que ja no et pots refiar ni dels refranys :-(

  4. Ferran escrigué:

    Aquest gat espia em sembla tan poc natural, pobre bèstia, que em fa l’efecte que el cap deu ser autònom de la resta del cos. Aitx.

  5. Jo tinc una amiga que té un gat de 8kg! Per mi que no sobreviu ni que caigui de l’alçada d’una cadira!!

  6. Yáiza escrigué:

    Els gats són la pera. A mi m’agraden molt! A casa en tenim quatre, cosa que no sé si m’agrada tant perquè és com multiplicar per quatre lo pesat que pot ser un gat quan vol!

    He llegit la història de la Missy. Déu meu. Els hagués matat als dos!

  7. Els de l'Otis escrigué:

    Et torno la visita!
    Boníssims, aquests gats! al nostre blog tenim molts exemples de vida gatuna extraterrestre. L’Otis és el jefe…

  8. Crític de cine escrigué:

    Curiosa estadística!! El video del gatet intentant saltar és molt bo! M’he fet un tip de riure.

  9. XeXu escrigué:

    Els gats són el que no hi ha, són els reis dels vídeos d’internet, si és que són una mica. El que no sap saltar, que bo. Però m’encanta el manual d’instruccions aquest en 5 entregues. Pels que tenim un gat a casa ens pot ser molt útil. Encara que igualment, són imprevisibles… I per cert, l’estadística té tela.

  10. Tomàs escrigué:

    He buscat per la xarxa però no he trobat on venen aquests gats voladors. En vull un per Nadal.

  11. salamandreta escrigué:

    mira que a mi això dels animals… no m’acaba de fer el pes, però noi el del gat espia dóna un yuyu que t’hi cagues ! xD entre la música i la cara del gat… :S

Comenta que es gratuït, de moment...

