Cas típic 1165: noi li agrada noia, noi li agrada desitjar Bon Nadal

Posted: 2011-12-23 in Actualitat, Blog

Com que aquest bloc es incapaç de publicar en cap de setmana, i que consti que un durant un temps vaig intentar publicar en dissabte. Però l’experiment va ser un fracàs rotund, no em pregunteu per què, però el cas es que no va quallar.

Total, el que volia dir, que com que aquest any Nadal cau en diumenge, doncs us haig de desitjar el Nadal per anticipat. Preparats, llests?

Bon Nadal!!

Per cert, ja teniu el vostre abre de nadal il·luminat gràcies a la corrent d’una anguila elèctrica?

Comentaris
  1. Montse escrigué:

    Jo a l’aquari tinc un peix àngel; suposo que és millor que no hi connecti l’arbre no sigui cas que surti volant :(
    Bon Nadal!

  2. XeXu escrigué:

    Bones festes!

  3. el porquet escrigué:

    Bon Nadal de cap de setmana!

  4. ahse escrigué:

    Doncs jo encara estic meditant en el perquè del fracàs rotund dels posts de dissabte, ja que tothom va estar molt emocionat i a més a més va fingir una ona de mega-emoció nadalenca quan el primer post dissabter va apareixer a aquest bloc. De moment analitzo la possibilitat de que un esperit malèfic s’hagi ficat la cua per algun post dissabter i llavors el únic i veritable Pons … no aquell que té posa Pons amb lletres taronja a una botiga al carrer de Mallorca 230, sino el Pons que té comptes amb els Simpson al youtube i el seu bloc feiner a wordpress, el únic i veritable …

    Per cert, crec que aquest any a casa meva no hi haurà cap arbre, ens falta the electric eel. :-D

    • Pons escrigué:

      a mi també em va saber greu lo del posts dels dissabtes, però un ritme de cinc a la setmana no està malament, no? si preguntes a la gent “i tu quants en fas a la setmana?” Em sembla que a part dels joves amb molta energia, pocs en fan 5 o més…

      • ahse escrigué:

        Ja, però… És a dir, no és que estigui dient que un ritme de cinc a la setmana estigui malament, no, però… És a dir… És que sis a la setmana serien encara millor, no? :-D

  5. Crític de cine escrigué:

    vaig corrents a comprar-me una anguila elèctrica per veure si em dona llum al menjador i així m’estalvio una bona factura de la llum a final de mes!!

    Bon nadal per tu també!!

  6. Reflexionem-hi escrigué:

    No, no tinc l’arbre connectat al peix, de fet l’altre dia em vaig carregar unes llumetes que tenia.. intentant reparar-les… PUM, va fer un pet, una miniexplosió i van saltar els ploms… Ja m’ho deia la mama que no jugués amb foc!

    La pregunta és, no podríem tenir tots una anguila elèctrica a casa per estalviar una mica d’energia? Si em fa abaixar la factura de la llum jo la trec a passejar i la porto a la perruqueria!!

    Bon Nadal!

  7. ahse escrigué:

    Ah, se m’oblidava: Bon Pastafarial!! I bons plats de spaghetti!

  8. Yáiza escrigué:

    Doncs Bon Nadal, home!

  9. Marta escrigué:

    Bona anguila! Ai, vull dir: bon Nadal!

  10. Gemma Sara escrigué:

    Bon Nadal!! Això em recorda que he de donar de menjar a l’anguila!

  11. Pons escrigué:

    doncs res, Bon Nadal a tothom!

  12. Elfreelang escrigué:

    Com que l’he llegit avui tampoc és tanta anticipació Nadal és demà…passa-t’ho d’allò més bé….o tant bé com puguis! Bones festes!

  13. Tomàs escrigué:

    A partir d’ara ja no hem demanaré perquè serveix una anguila d’aquestes.

    Bones festes!

  14. salamandreta escrigué:

    Bon nadal per atrassat :P ostres com mola lu de l’anguila!!! jo vull això x casa xDD

  15. rits escrigué:

    bé, doncs jo, amb retard, espero que ho hagis passat estupendament bé!
    i per si de cas, bon any Nou!!!!

Comenta que es gratuït, de moment...

