Cas típic 1317: noi li agrada noia, noi li agrada l’estoreta del ratolí

Posted: 2012-08-20 in Divagacions meves, Post ràpids

A la nova secció anomenada “El debat” presento: Estoreta del ratolí si o no?

Jo personalment em decanto pel no. Ja fa anys que no. Ni a la feina ni a casa. Això que a la feina ens van donar unes boniques estoretes corporatives la mar de maques, fem expedients de regulació, però les estoretes que no faltin…

A casa com que la taula del ordinador es de fusta de la bona el ratolí òptic sempre ha lliscat i ha enviat senyal la mar de bé sense estoreta.

Ara que ho penso bé, quina porqueria de tema pel debat, no? Però ara que tinc mig escrit el post també sap greu llençar-lo a les escombraries… Ara, si em dispenseu vaig a preparar posts amb contingut amb cara i ulls.

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    Ostres, quin post més maco i amb cor! Hi ha gent tant considerada que pensa en els ratolis, que si posar-los estoretes o no, que si cuidar-los, què romàntic!! Pobrets animalons d’ordinador…

    Jo al meu pis no en tinc cap ratolí, i a la feina d’ara no tinc cap estoreta. Això sí, a casa meva sí que n’hi ha ratolins i estoretes de sobre. Fins i tot en tenim una estoreta de ratolí sota el telèfon, fixa’t-hi!

  2. XeXu escrigué:

    Jo contesto igual al teu debat, i sóc de la mateixa opinió, sense estoreta. Ratolí òptic, llisca la mar de bé sobre l’escriptori, i l’estoreta molesta. Res, un vot pel no.

  3. Crític de cine escrigué:

    Estoreta no!! I menys si són d’aquelles personalitzades amb la teva cara!!
    No et preocupis, algun dia se t’acudirà un debat on als comentaris la gent es pugui tirar merda per sobre i fer greus acusacions.

  4. el porquet escrigué:

    ja fa temps que vaig deixar la droga dura de les estoretes amb tota mena de dibuixos i formes… massa per mi.

  5. Ferran escrigué:

    Buf, tranquil pons: des que La Vanguardia ens va tenir distretos, fa moooolts anys, amb un debat que va durar mesos sobre si mitjons llisos o de rombs, que ja no hi ha temes tontos: http://mikeorus.blogspot.de/2005/01/los-calcetines-de-rombos.html

    Ah, que si estoreta sí o no? no, no, d’estoreta res de res!

  6. Elfreelang escrigué:

    quina gràcia! vull dir que no tinc ni ratolí i encara menys estoreta ….

  7. assumptabloguera escrigué:

    Doncs la veritat és que a mi tant se me’n dóna. Ara, a l’ordinador de sobre taula, sí que tinc estoreta pel ratolí. Me la van regalar i la faig servir. El que MAI faria seria comprar-ne una, perquè no cal.
    Amb portàtils, per exemple, amb el de la meva germana o amb el de la Parròquia, hi poso un ratolí, però mai faig servir estoreta.

    I una estoreta imaginària?

  8. Yáiza escrigué:

    Macbook –> trackpad. És més, com a ratolí accessori tinc això: http://www.apple.com/es/magictrackpad/ Així que estoretes zero!

    • Pons escrigué:

      quina pijada….

    • assumptabloguera escrigué:

      Ostres, YÁIZA, em sembla que tu la paraula “crisi” no la deus conèixer… quines tecnologies!!

      • Yáiza escrigué:

        Pons, et dono la raó! És pijo i força inútil si tens portàtil. Ara, si tingués un iMac ja m’aniria bé, ja, perquè ho prefereixo al ratolí de tota la vida. Però bé, els regals… són regals.
        Assumpta, no em puc queixar de com ens va a casa ara mateix! El dia que marxi i m’hagi de guanyar les garrofes jo soleta, s’acabarà tanta tonteria! ;)

      • Yáiza escrigué:

        Per cert, si vols dubtar de la paraula “crisi” et recomano que entris qualsevol dia a qualsevol hora a una de les dues botigues Apple a Barcelona. Semple estan plenes a vessar, i t’asseguro que no hi regalen res… =S

  9. Joana escrigué:

    Sense estoreta que és uun niu de merda

  10. Montse escrigué:

    No m’ho puc creure! Però es que no teniu túnel carpià? Estoreta SÍ i amb una confortable i imprescindible protuberància de silicona per recolzar el canell.

  11. Tomàs escrigué:

    No, ni a casa ni a la feina. Ara bé, fa uns anys si que n’havia tingut, però ara ja no.

  12. Mireia escrigué:

    Sense, sense! Que fan molta nosa. Tot i que n’hi ha algunes que són taaaant mones que entren ganes de comprar-les només per er maco

  13. Jpmerch escrigué:

    A mi no m’enganyes, amb això de crear falsos debats, el que intentes es posar una cortina de fum per amagar alguna cosa de més grossa.

  14. ahse escrigué:

    Visca el Pons!
    Visca la secció anomenada “el debat”!
    Beneits siguin els debats de ratolins i estoretes!

  15. http://zel.aramateix,blogspot.com/ escrigué:

    Jo també, estoreta rentable i amb un reposa canel de silicona, per allò del túnel carpià, que ja he anat temps amb canellera de dit gros tipus robocop!

  16. JOMATEIXA escrigué:

    Després del post matemàtic necessitavem un post més lleuger, i aquest és ideal.
    A casa, amb les nenes, les estoretes acaben fetes un nyap, així que si el ratolí rellisca bé. Sense.

  17. ÒscarAzAl escrigué:

    Matins.no, sens dubte. De vegades fins i tot fa anar el ratolí pitjor.

  18. Joan Comellas escrigué:

    matins.no també

Comenta que es gratuït, de moment...

