Cas típic 416: noi li agrada noia, noi(a) es un tub.

Posted: 2008-06-03 in Llibres

Metafísica dels tubs – Amélie Nothomb

Comènça la setmana de Amélie Nothomb.

Tot va començar fa uns anys. Quan un dia després de passar per casa el Gari, em vaig trobar que portava la maleta plena de llibres. Un d’ells era la Metafísica dels tubs.

És la història autobiogràfica de quan era petita. De fet, comença el relat durant la seva gestació. D’això s’en diu tenir bona memòria. De fet, es tracta d’un naixement d’un Deu. Bé l’haurieu de llegir per acabar-ho d’entendre.

La veritat es que em va agradar el llibre (per ser d’una autora bèlga). Té una manera curiosa d’explicar la història. Aquí trobareu un tros del llibre com a exemple.

Si esteu més interessats aquí hi ha un resum bastant extens.
Nota:8/10

Anuncis
Comentaris
  1. dumdrak ha dit:

    em tempta comprarlo, pero no se si es el meu estil de llibres,

    Com a minim els resums estaven be

  2. pons007 ha dit:

    Tampoc es gens el meu estil. Jo soc més Pratchett. Però de tan en tan per variar (variar molt molt) va bé.

  3. sr 1 ha dit:

    “Em va agradar el llibre (per ser d’una autora belga)”, dius? Què tenen de dolent els belgues? Si fan unes galetes boníssimes!

  4. pons007 ha dit:

    Res, era per resaltar que es tracta de dos minories en el mon dels llibres de gran volum de ventes (femella i de Belgica)

  5. sr 1 ha dit:

    Ah, és clar. Sorry. Bé, les galetes igualment són bones.

Comenta que es gratuït, de moment...

