Cas típic 1097: noi li agrada noia, noi ha de cremar la corda

Posted: 2011-02-08 in Entreteniments

Drench: Has d’aconseguir pintar tot el mapa del mateix color. Com? Doncs canviant el quadre superior esquerra per què coincideixi amb algun color circumdant i llavors sigui del mateix color i puguis tornar a canviar de color per tornar a coincidir amb un altre quadre circumdant i… bé serà millor que hi jugueu.

Browser Pong: El Pong de tota la vida jugant mitjançant les finestres del teu navegador (Firefox espero…)

You have to burn the rope: Un complicat joc on t’has de carregar tots els monstres finals que et trobis en cada pantalla. Puc assegurar que es el joc més xungo que he jugat mai. Però tot i així he aconseguit passar-me’l!! I la recompensa es una cançó genial! “Now you are a hero…”

Call of Cthulhu 24: Es una aventura gràfica protagonitzada pel mateix Jack Bauer. Només seleccionant els diàlegs adequats (o no) podràs aconseguir que en Jack torni a salvar el mon una vegada més!

Comentaris
  1. ahse ha dit:

    There is a boss at the end of this tunnel & you can’t hurt him with your weapons? Pfffffff, no mola!

  2. Fran ha dit:

    la cançoneta és una versió de la final del Portal XD

  3. Fran ha dit:

    el joc ja el coneixia també, ahir vaig tornar a passar-me’l

    és molt complicat

Comenta que es gratuït, de moment...

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s