Cas típic 1148: noi li agrada noia, noi li agraden els wallpapers (1/2)

Posted: 2011-04-20 in Entreteniments, Personals

Què teniu de fons d’escriptori? Jo em pensava que de tan en tan anava variant, i de fet ho faig, però gairebé sempre acabo posant de fons wallpapers de videojocs, per què serà? Us enganxo un recull dels diferents fons de pantalla que més temps han durat al llarg del temps.

Primer un Night Elf del Warcraft III un dels RTS més clàssic de tots els temps.

I en la versió dels no morts

Després un StormTrooper, un dels personatges més carismàtics de la millor o una de les millors sagues.

Després la Aribeth del Neverwinter Nights un dels pocs i millors jocs de rol que he jugat.

I en la versió del títol del logo

Després els simpàtics peixets de colors del Port Royale un simulador de comerç realment addictiu

Després van venir els Sims 2 el simulador social més entretingut.

Després Sim City 4, el simulador de ciutats per excel·lència.

Després el Homeworld el pioner en els jocs d’estratègia de moviment totalment en 3D

Després els robots gegants de tota una saga com la de Mechwarrior.

demà més

Anuncis
Comentaris
  1. Montse ha dit:

    Jo al portàtil hi tinc una foto molt divertida del marit i els nens i a l’ordinador de la feina un llop àrtic udolant. El problema és que m’agrada posar molts accessos directes i al final acaba tot empastifat d’icones.

    Si hagués de triar un dels teus em quedaria amb l’elf nocturn, però l’hauria de posar a l’ordinador de casa (no crec que el meu cap aprovés aquesta estètica… això del llop ja li deu semblar una excentricitat :-( )

  2. zillahh ha dit:

    M’agrada la versió dels “no morts”.
    Jo habitualment, tinc imtages de l’espai,constel•lacions, planetes, etc.. i també de bitxets i natura. Ara mateix hi tinc la nebulosa “Cap de cavall”.

  3. Tomàs ha dit:

    A la feina no hi tinc res d’especial.

    A casa acostumo a tenir fotos pròpies de viatges i les vaig canviant sovint.

  4. ahse ha dit:

    Jo ara mateix en tinc una fulla verda amb una marieta damunt i tot verd darere. Abans d’això en tenia uns arbres plens de fulles verdes. A l’altre Mac en tinc la foto de Nuna de Greenland, a l’ordinador de casa dels pares un bosc i al treball uns grafics.

  5. MadeByMiki ha dit:

    Doncs jo tinc una espècie de posta de Sol, així com molt idil·lic.

  6. Pons ha dit:

    Espai, natura, família, que típic tot plegat, no?

  7. samox ha dit:

    pos jo deixo el que porta per defecte el S.O. de torn.
    A la feia la imatge corporativa de SIMON s.a.
    A casa el Fons de l’Ubuntu Natty Narwhal 11.04 en fase beta.
    i a la maquina viertual el win7 amb el fons genèric. Ara m’has picat els penso cambiar per algun de més personal.

  8. […] els casos típics 1148 i 1149 els quals us vaig mostrar els meus fons d’escriptori? No? Doncs per això he posat […]

  9. […] quines imatges he estat veient en l’últim any. Recordareu altres posts sobre wallpapers: CT1148, CT1149, […]

  10. […] El posts d’anys anteriors: 2016, 2015, 2014-2012, anteriors al 2011, bastant més anteriors. […]

Comenta que es gratuït, de moment...

