Cas típic 1234: noi li agrada noia, noi li agrada la vaga general

Posted: 2012-03-29 in Actualitat, Blog

Per motiu de la vaga general convocada avui dijous 29 de març aquest bloc es declara en vaga. Per tan, aquest bloc ha estat donat de baixat de la seguretat social pel dia d’avui i se li descomptarà la paga corresponent al dia d’avui amb el prorrateig corresponent de les pagues extres, les vacances, etc etc.
PD: Una llàstima, per què mira que el número del cas típic d’avui es realment maco…

Comentaris
  1. ahse ha dit:

    És més aviat una vergonya donar de baixa un post amb un número tan maco!

  2. Montse ha dit:

    Doncs jo em declaro en vaga de comentarista i avui no et comento res.

  3. Crític de cine ha dit:

    Pots plantejar-te de fer un post 1234bis.
    La Montse m’ha robat el comentari. Què ràpida ha estat!!!

  4. el porquet ha dit:

    Caram, mira que estava esp…. oh! wait! un piquet informatiu… oh! wait! ha tret un bat de besibol…. Pons que m’estan trencant la cara!!! Aju.. plif, plaf!!!!

    Comentari declarat en vaga després d’estar diligentment “informat” per un senyor piquet.

  5. XeXu ha dit:

    He sentit a dir que hi ha gent dels blogs que vol declarar-se en vaga. Ara resultarà que ens paguen per escriure aquí, o que ho considerem una obligació o una feina. És una feinada, això sí, però res més. Per això jo comento sense problema. Llàstima de número, ara hauràs d’esperar al 12345 perquè sigui igual de bonic. Ja que, total, tampoc no vas a l’hora, no podries posar-li a aquest el 1235 i demà fer el 1234?

    • Pons ha dit:

      canviar l’ordre d’un cas típic expressament?! qui t’has pensat que soc?! abans poso el bloc en vaga… oh wait…

  6. rits ha dit:

    I xq ha de ser una llàstima? un número maco per un dia singular que molts volem que sigui significatiu d’algun canvi.

    Fa temps que estic en vaga de blog, ja no ve d’aquí, el que em descomptaran de la seguretat social cada dia és menys i m’he de buscar una segona feina igualment, per tant, almenys fer el que crec que he de fer.

    • Pons ha dit:

      et descompten de la seguretat social cada vegada menys? ja em diras com t’ho fas… a mi cada cop em retenen més sou….

  7. Joana ha dit:

    Si fa sis mesos em van fer declarar en vaga indefinida, avui, fotaré el que em surti dels dallonsis. Tu, Pons, fes, com ja fas, el que et sembli més adient per la diada o et passi pels dallonsis també.

    • Pons ha dit:

      no se si hauria de censurar la paraula dallonsis, tot i estar en vaga, no deixa de ser un bloc per tots els publics i pot ferir sensibilitats i no ho voldria pas….

  8. I si simules que no fas vaga i en realitat la fas? :-)

  9. Clidice ha dit:

    Vagarejant per aquí :)

  10. maria ha dit:

    Quina colla! Sembla que s’enriguin de nosaltres…

  11. MadeByMiki ha dit:

    Bat, bi, hiru, lau!!!, Bat, bi, hiru, lau!!!. Aquest comentari no te’l esperaves, eh!

  12. Tomàs ha dit:

    Un bloc amb consciència social?

    Des de quan els blocs han de tenir consciència?

Comenta que es gratuït, de moment...

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s