Cas típic 1430: noi li agrada noia, noi li agraden els premis Best Blog

Posted: 2013-01-25 in Blog

Realment estic una mica cansat de rebre premis, però bé, tot sigui per la gent que encara els hi fa il·lusió donar aquest tipus de premis com ara el mercat de sant antoni.
Cartes al fubur
Coses de la vida
Gust de maduixes
Montsellado’s Bloc
Mosaic
Reflexionem-hi
Salamandreta
The daily avalanche
Tres motius per…
Visc en un bloc

Els premiats han de seguir la cadena sota càstig de mort per koales assassins i nominar a 10 blocs més, apart de respondre la següent collonada de questionari:

1) Què t’agrada més cuinar: postres o plats de cullera?
Qui ha dit que m’agradi cuinar?

2) Què és el més important per a tu en una persona: la personalitat o el físic?
Ni una cosa ni l’altra, pels calers que té…

3) Des de quan vas començar amb el blog o pàgina?
No tinc gaire bona memòria per aquestes coses, però crec que va ser pels voltants del 29 de gener del 2006 a les 10 hores 15 minuts i 12 segons.

4) Qui va ser la persona que et va inspirar per començar en aquest món?
Ningú, jo vaig ser el primer…

5) Sols seguir molts blocs o t’arriben els seguidors per altres persones que t’han conegut?
Segueixo més blocs dels que es mereixen i tinc menys seguidors dels que em mereixo.

6) Què t’agrada més: cuinar o que et cuinin?
Que em cuinin, crec que per això deu ser que els cuiners cobren i els començals paguen, no?

7) Menges a casa o a la feina?
Qui ha dit que mengi? qui ha dit que treballi?

8) Sols fer receptes de verdures?
Si, mira, per això tinc tants posts sobre receptes publicats…

9) Quin és el teu millor recepta?
Soc jo o aquesta estúpida enquesta està molt obsessionada amb la cuina?

10) Què és el que demanes a una persona perquè sigui la teva amiga?
Les amistats no les demano, les encanono a punta de Desert Eagle 5.0

11) Quina és la millor pel·lícula que has vist?
“Pons, vida i miracles” us la recomano veure-la quan la estreni.

Comentaris
  1. Yáiza ha dit:

    T’agrada que et cuinin? I com quedes millor? Sofregit? Al forn? Pons amb patates o daltenat amb verduretes? =p
    M’honora i m’emociona la teva nominació… És una llàstima mooooolt gran que tingui el blog aturat i no pugui respondre a la teva crida per continuar la cadena… Ho sento, no disparis! Ja ho superaràs! ;)

  2. AhSe ha dit:

    Un questionari de cuina… Que fort!!!

  3. pix_ ha dit:

    aviat sera el teu cumple-blog !!

    sobre les preguntes… aquest sistema de premis crec que afecta, vols dir que no ve d’una xarxa de blocs de cuina tot aixo?

  4. sa lluna ha dit:

    Una tapa de frit mallorquí, un platet de sopes de matances, unes olivetes…uiiii no que es el bloc d’en Pons!!

    jejje…paciència, noi!!
    Aferradetes ben gustoses. ;)

  5. Allau ha dit:

    Gràcies per la menció, però no sóc de premis ni cadenes de la pesseta. A més, existint en Pons, ningú més és digne de premi.

  6. XeXu ha dit:

    Que bé no estar a la llista, mai no m’han agradat aquests qüestionaris.

  7. Joan Comellas ha dit:

    estic de vacances Pons… x conveni no puc respondre qüestionaris… però gràcies! :D

    • Pons ha dit:

      portes molt de temps de vacances, ja toca tornar a la feina!

    • ahse ha dit:

      Vols dir que et sents honrat per l’atenció que el Pons t’ha mostrat i que t’afanyaràs a contestar el més aviat possible, oi? Ja s’enten, no és poca cosa que el teu nom aparegui a un post d’aquest bloc.

  8. Anabel ha dit:

    Jo preferiria el càstig de mort per koales assassins (fa més bona pinta).
    X cert, avisa quan sorti la peli q no em vui perdre els teus miracles (podries fer un tràiler x anar fent boca) :P

    • Pons ha dit:

      Primer et tocaria tenir un bloc, després ja podràs rebre premis :P

    • ahse ha dit:

      Ja pots començar i posar-hi la primera pedra a la fundació del teu bloc. El teu primer premi serà aquesta cançó:

      • Ann3366 ha dit:

        Molt bona! m’agraden molt els tocs orientals (com ho has sapigut?) ;) però crec q necessitaré algun miracle diví si vui estar a l’altura dels vostres blogs…Així q em sembla q algú ja tindrà feina a ajudar-me i fer miracles :P

      • ahse ha dit:

        El Pons és un noi molt amable ;-)

  9. ahse ha dit:

    Per cert, quan sortirà el primer trailer de la peli?

  10. Montse ha dit:

    Mira, si l’amenaça fossin pallassos assassins, jo m’hauria esverat molt (els pallassos fan molta por) però amb koales, crec que me la jugo. D’altra banda, com que tinc el bloc en stand by he pensat de contestar la meitat de les preguntes aquí matiex i potser així m’estalviaré la meitat de koales:
    1) postres (són més creatius)
    3) octubre 2009
    5) fifty fifty
    6) cal preguntar-ho? I si algú recull la cuina i renta els plats em poso a plorar de l’emoció
    9) cap… o totes, depèn de com tingui l’autoestima el dia que m’ho preguntin
    11) mira, no sé si per parlar tant de cuina, però ara mateix em ve al cap “La cena de los idiotas” (la versió francesa, eh! res de remakes)

    Espero reactivar el bloc aviat i merèixer l’honor que m’atorgues. Thanks!

  11. Marion ha dit:

    Oooohhhh!! Quina il.lusió!!! És la meva primera cadena de blocs!!!
    I has tingut el detall d’anomenar-me!! Ets un cel!!!
    Ara sí que veig que “Paradís tropical” és specially for you!!
    Pons007 forever!!! Pons007 forever!! :))

  12. Mireia ha dit:

    Aquestes preguntes m’han fet entrar gana. Vaig a veure que trobo per sopar

  13. Reflexionem-hi ha dit:

    UOHOHO! Jo rebent premis i sense adonar-me’n! Moltíssimes gràcies, em fa molta il·lusió que el Reflexionem-hi serveixi per distreure gent, a part de mi, hehe! La veritat és que no sé organitzar-me l’agenda, i se m’oblida que existeix el Reflexionem-hi… d’acord, d’acord, renovaré un dia o un altre…!!

  14. Tomàs ha dit:

    Rebre un Premi-Pons és, a més, d’una alegria brutal, una responsabilitat difícil de portar.

    1.- Postres, sense cap mena de dubte.
    2.- No entenc la pregunta, hi ha alguna cosa més enllà del físic?
    3.- Maig 2010
    4.- Jo mateix
    5.- Es pot veure al meu blogroll. De tant en tant arriba algú nou,
    6.- Que em cuinin.
    7.- A la feina (per desgràcia)
    8.- Si
    9.- Pastís de xocolata
    10.- Que sigui ella mateixa
    11.- Paseo por el amor y la muerte i unes quantes més.

  15. ÒscarAzAl ha dit:

    No sé si alegrar-me o ofendre’m, ja que veig que t’has dedicat a nominar blocs morts que necessiten ser salvats… Potser faig una adaptació de la cadena perquè no es digui que no faig res :P

Comenta que es gratuït, de moment...

