Cas típic 1791: noi li agrada noia, noi li agraden les seves visites

Posted: 2013-12-16 in Blog

On son les meves visites? No em refereixo pas a la visites molestes que arriben a casa com per exemple el cunyat que arriba a la teva llar sense avisar i es passa totes les vacances de nadal escarxofat en el teu sofà. Em refereixo a les visites d’aquest bloc. Si el contingut d’aquest bloc cada vegada es millor (si es que això es possible), com es que cada vegada tinc menys visites? Que us passa gent? Que us esteu morint? Deixeu de morir-vos coi! Egoistes! No veieu que això perjudica a les estadístiques del meu bloc!
He agafat la mitjana de visites diària del bloc per cada mes dels últims tres anys i n’he fet una gràfica. I la interpretació no dona peu a cap dubte, les visites no paren de baixar!
estadistiquesl
Si us fixeu, per la tendència d’anys anteriors, sembla que sigui normal que durant l’estiu baixin les visites, però acabat aquest perïode tornen a pujar de seguida. Però aquest 2013 no ha passat. Al setembre i octubre les estadístiques eren igual de penoses que a l’estiu. Al novembre semblava que la cosa remuntava una mica, però estem a mig desembre i queda demostrat que les visites no remunten.
Què vol dir això? Doncs que heu de recomanar el bloc als vostres companys de feina (si sou afortunats i teniu feina), familiars (si es que us parleu), amics (si es que en teniu) i als altres blocaires que conegueu (si es que encara existeixen blocaires que no coneixen aquest bloc).
Si em torno a trobar un altre mes on la mitjana de visites diàries està per sota de 60 us juro que… que… encara no se què faré però no serà gens agradable, perquè quan m’enfado puc tenir més mala llet que Tony Soprano amb mal de queixal.
PD: Recordeu el 1800

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Jo crec que és culpa del wordpress i la nova forma de mirar els comentaris: ja no cal anar a un bloc per veure si i què t’han contestat, ara en tens suficient amb el dibuixet de comentaris on surten les novetats.

  2. sa lluna ha dit:

    Vols dir que tota la culpa la tenim els visitants?
    Crec que es poden fer moltes reflexions sobre aquest post … penso fer la meva ;)

    Bona setmana, Pons!
    Aferradetes.

  3. Clidice ha dit:

    és u ke té ‘nà amb wordpress, et lligixo des del mail i fot-li ques de Reus! Nou faré més i entraré al blog per millorà l’assuntu. su juru. apali i tot aquest tipus de coses.

  4. McAbeu ha dit:

    Una altra prova que el món s’acaba…

  5. nitamiu ha dit:

    Pons, això és com renyar als que es porten bé….sniff

    Però potser sí que és el wordpress, des de que et vaig fer cas i m’hi vaig passar les visites han caigut en picat…………….ara és comodíssim respondre des del mòbil, des del propi missatge…no sé digue’ls alguna cosa a aquests del WordPress perquè comptin les lectures sense visita…

  6. XeXu ha dit:

    Home, no et queixis que a principis d’any estaves batent records. El global de l’any no sortirà tan malament. Però ja t’ho vaig avisar i no em volies creure, la catosfera està en davallada, la gent no participa tant. A veure si hi ha una nova fornada de blogaires, ja saps què toca, a captar-los per la causa. Però en aquestes circumstàncies és normal que decidíssim aparcar el projecte c@ts.

    • Pons ha dit:

      Creus que es casualitat que hagi mostrat només els 3 últims anys? El rècord de visites anual el vaig fer de llarg en el 2010, o sigui que en això el 2013 tampoc serà excepcional

    • ahse ha dit:

      Això passa perquè el porquet s’ha emportat el premi d’originalitat del Pons. De fet, és fins i tot normal que estigueu en davallada. Què us esperaveu?!

  7. Sílvia ha dit:

    Val més la qualitat que la quantitat. Aquest pic del maig del 2013 em té intrigada, què devies publicar? ho miraré…

    • Sílvia ha dit:

      hahah, ja ho he trobat: “Feliç dia mundial del culte al Pons!!” :))

      • Pons ha dit:

        Seria maco que fos el dia mundial del culte al Pons, però no… La culpa va ser el 1500 on obligava a la gent a buscar i remanar dins del bloc si volien saber les respostes. En el 1517 es pot veure el pic de visites que va provocar.

  8. Kiku ha dit:

    el post 1800 ho solucionarà tot!!!!!

  9. Oriol Farré ha dit:

    Has calculat el volum de visites diaries mitja que tens cada mes…? No és més fàcil mirar el volum de visites mensuals que tens?

    Em sap greu però (si és que alguna vegada et llegeixo) ho faig des del feedly. Com van els subscriptors per RSS?

    Si vols podem buscar alguna estratègia per impulsar les visites del teu blog, què et sembla? :D

    • Pons ha dit:

      Ja sabia jo que el post cridaria l’atenció d’algun SEO important :P

      Si haig de ser sincer les visites em preocupen poc. El que em fa més gràcia son els comentaristes. Què haig de fer perquè la gent comenti?

      • Oriol Farré ha dit:

        Regala un pernil per cada comentari que es faci, ja veuràs que bé funciona! ;)

        Així m’agrada, que no et fixis amb una mètrica tant bàsica com el volum de visites. Tenir com a objectiu aconseguir comentaris és molt millor.

        També pots intentar marcar-te objectius secundaris com que es subscriguin per rss,mail o que et segueixin per twitter, que a la llarga et pot acabar generant comentaris.

        PD: ja se que t’agrada dir-ho, però jo no sóc SEO ;P

  10. JOMATEIXA ha dit:

    jo faig el que puc, que cada cop em fan fer més hores (pel mateix preu) i no tinc temps ni de visitar els de casa meva, compta tu.
    Per la meva part intentaré que les teves estadístiques no baixin. Si vols em pots fer tu també una visiteta avui que jugarem.

  11. Vicent Terol ha dit:

    Els blogs, en general, tenen menys visites que abans. Hi ha hagut una fuga cap a Facebook i Twitter (per part d’autors i de lectors: en molts casos, autors-lectors). Em fa la impressió que el futur dels blogs passa per la especialització.

  12. joana ha dit:

    Oh! Gran Pons, de ben segur que ets el més visitat de tots els bolcs del món! i el que no et conegui i no visiti el teu bloc, no té dret a ser persona!!!

  13. Laura T. Marcel ha dit:

    Aporto el meu granet de sorra i comento perquè t’ho mereixes. Però noi, el temps cada vegada costa més de trobar-lo per a dedicar-lo a aquestes coses. Tots anem com anem (sembla que tots menys tu!) i llavors el teu blog se’n ressent. A mi em costa fins i tot escriure en el meu… en fi, que no defalleixi la festa. Seguim aquí!

  14. Elfreelang ha dit:

    jo no faria gaire cas de les estadístiques…..el que passa és que jo abans tenia més temps lliure i ara menys

  15. A veure si ara per vacances, remuntes…

  16. erle ha dit:

    Però qué dius!! si tens un munt de visites i comentaris… ja m’agradaria a mi…
    Vinga, ara encara tindràs més per par meva,
    bye!

    • Pons ha dit:

      Les quantitats sempre son relatives amb què les comparis es clar. Però jo em referia en la relació qualitat del bloc vs nombre de visites. Modestia a part, molt molt a part :P

  17. rita ha dit:

    ui, ui, ui,… en Pons preocupat pel seu èxit? la fama se t’ha pujat al cap?

  18. […] arrel del post 1791 de les poques visites de final d’any, he arribat a la conclusió que em cal trobar una manera […]

Comenta que es gratuït, de moment...

