Cas típic 1798: noi li agrada noia, noi li agrada entrenar-ser per ser un bon Pare Noel

Posted: 2013-12-25 in Actualitat, Monogràfic

Diguem original, però avui toca un post nadalenc.

Entrenar-se per ser Pare Noel no es fàcil!

Curioses llums de nadal

I pels més petits de la casa? No estic parlant de les boles de pelussa de sota el llit que han cobrat vida… Em refereixo al nens. Què els hi semblen aquestes originals joguines? ^^

Què tal el Playmobil inem amb un munt de figures incloses?
CR_332936_playmobil_inem

Què tal una baldufa gegant?

Què tal unes joguines per interaccionar amb l’ipad?

I per acabar un clàssic. Què tal un Hot Wheels de més de 600 metres?

PD: Recordeu el 1800

Anuncis
Comentaris
  1. Mireia ha dit:

    Que complicat que deu ser fer-se Santa Claus, no vull ni saber l’entrenament del tió. Bon Nadal!

  2. McAbeu ha dit:

    A mi m’ha fet gràcia el Hot Wheels de 600 metres, em sembla que el posaré a la meva carta als Reis que pel Pare Noel ja he fet tard.

    Bon Nadal, PONS! (espero que encara no te n’hagis cansat)

    Ah, i ja tinc el CT1800 fet i programat. Potser no ho hauria de dir jo, però m’ha quedat un
    post ben maco… típic però maco. ;-D

  3. albapifa ha dit:

    M’ha encantat l’acadèmia de Pares Noels! És que no ho pot ser qualsevol….. sol els millors! ;) El tema de les llums és tot un art! El de les lletres molt guay, ara…. el primer….. bastant ofendós!!!

  4. ahse ha dit:

    Els cotxes integrats amb les apps molen! Si tinguès un iPad jo també en voldria :-D

    Bones festes! Visca el Pons ^^

  5. XeXu ha dit:

    Molt interessants els vídeos d’avui. El de l’acadèmia de pares Noel té gràcia, però m’he quedat astorat amb els llums de nadal de Brighton, quina mala llet el que les va posar. La gràcia és que ha sabut jugar amb la perspectiva, si no ho mires del lloc correcte no s’aprecia i pot passar desapercebut. I ostres, aquest Hot wheels, quina tela!

  6. Elfreelang ha dit:

    Bon Nadal!

  7. “Bruixeta" ha dit:

    Bon nadal!!
    I aprofito per dir-te que jo també ja tinc programat elpòpst 1800.. ja veurem que surt : )

  8. maria ha dit:

    Quina feinada muntar tota la pista de Hot Wheels…Bon nadal, maco!

  9. Sílvia ha dit:

    Jo no deixava entrar el Pare Noel a casa, després de veure el vídeo potser l’any que ve li donaré una oportunitat. Bon Nadal, ho ho ho….

  10. La meva filla es tornaria boja d’alegria amb tants de playmobils aturats perquè ja li podem comprar granges, hospitals, safaris… que ella només juga amb les figuretes. A més cada any se n’afegirien un grapat a la llista… Bones festes, Pons! Me’n recordo del 1800 però no sé si tindré temps amb tanta festa.

  11. ÒscarAzAl ha dit:

    I l’iPad tot ratllat…

Comenta que es gratuït, de moment...

