Cas típic 1814: noi li agrada noia, noi li agrada la nova pàgina de blocs

Posted: 2014-01-16 in Blog, Webs/Blocs

He arreglat la pestanya de blocs per què fa temps que la tenia força abandonada. Ara, a part dels blocs de ciència, els còmics, els d’humor, els d’informació variada, i els blocs personals famosos, he afegit els vostres blocs personals en els quals em deixo caure. Amb una mica de sort potser encara hi trobareu el vostre bloc. Sí, ja ho se, segurament m’he deixat algun que també visito i l’he passat per alt, però no vindrà pas d’un ara… Si de cas, si algú em veu pel seu bloc i no està en la llista, es pot queixar, segurament la seva queixa serà en va ja que tinc un talent especial per ignorar les queixes. Es broma, sense que serveixi de precedent, si el teu bloc no apareix per enlloc, no ho dubteu, ha sigut un error, feu’m-ho saber i us confirmo que ha estat un error i li poso, o potser no, potser es que realment no hi ha de ser…
Dintre de cada categoria els blocs apareixen ordenats alfabèticament segons la seva URL, però no descarto possibles errors d’ordre. Per qualsevol dubte o queixa sobre la pestanya de blocs, no ho dubteu, aquest es el post on heu de deixar el comentari, ja que si deixeu el comentari per exemple en el post 1807 que parla sobre la pestanya de llibres abandonats possiblement també us faré cas, però pensaré que sou uns desendreçats i no poseu les coses allà on toquen…

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Tot just ahir a la nit estava pensant què maco queda el “Terry Pratchett” en la llista de pestanyes allí dalt i que demà a primera hora ho hauria de comentar perquè consti. És guay veure un bloc que tingui una pestanya com aquesta, no? Ara em miraré que passa als Blocs.

  2. McAbeu ha dit:

    He trobat a faltar la categoria “Blogs d’enigmes, endevinalles i més coses” que hauria d’anar just davant de “Blogs de Ciència” però malgrat aquest petit error, t’ha quedat una pàgina molt ben endreçada i és tot un honor sortir-hi.

  3. Lluna ha dit:

    Ualaaaa!!! Quin noi més endreçat!! I surto a la llista i tot :P

  4. sa lluna ha dit:

    Què guai, tot ben posadet al seu lloc!!
    Les nines estaran boges per tu!! ;)

    Ja estic feliç sabent que em visites de tant en tant, gràcies!!
    Aferradetes i bon dia!

  5. “Bruixeta" ha dit:

    Ohhh quin honor!!!! Estic a la llista de blogs que en Pons visita de tant en tant!!!! Yupi!!!!!!!!!! :)))

  6. XeXu ha dit:

    Ah, sort que has especificat que els blogs estan per ordre de la url, ja que m’ha estranyat veure que ara la B fos la darrera lletra de l’abecedari. Gràcies per incloure-m’hi.

  7. Marta ha dit:

    Ei! Gràcies per passar i comentar de tant en tant! I gràcies per incloure’m al llistat! :)

  8. Biel Coramet ha dit:

    m’agra això de tenir coneguts digitals. Potser el teu blog sigui el més dinàmic que conec.

  9. Xavier Pujol ha dit:

    Quina feinada! Ha quedat tot molt xulo.
    Espero que segueixi essent gratuït…

    Fita

  10. Montse ha dit:

    Visca, encara hi surto!!! :) No m’has donat per desapareguda o alguna cosa pitjor? Iuhuuu!!!

  11. Sílvia ha dit:

    Des del 2006 i no havies endreçat els blogs? ui ui ui…. M’agrada sortir a la llista ;)

  12. rita ha dit:

    Caram, quin honor figurar-hi!!!!

  13. ÒscarAzAl ha dit:

    Jo no em queixaré de la posició ni qüestionaré l’honor de la meva presència a la llista. Ara bé, ja fa quasi un any que no visc en un bloc :P

  14. […] més d’un de cada deu casos típics fan referència al propi bloc. Ja sigui quan parlo de les pestanyes del bloc, modificacions de les pestanyes , el millor post de l’any, les estadístiques del bloc, els […]

Comenta que es gratuït, de moment...

