Cas típic 1826: noi li agrada noia, noi li agrada l’impacte dels 8 anys de bloc

Posted: 2014-02-03 in Blog, Divagacions meves

Buff encara hem dura la ressaca de la celebració dels 8 anys del bloc. Heu vist el cas típic 1823? Quines preguntes! Es clar que l’heu vist! Tothom l’ha vist! Anem a posar dades que fan goig!

  • 132 felicitacions de diferents blocaires !
  • En total 288 comentaris (la meitat d’ells respostes meves es clar).
  • 725 visites
  • 250 visitants

Per si el meu ego no era prou alt ja de per si, ara si que està pujat. L’heu ben espifiat fent-me tan de cas, acabeu de crear un monstre! Bé, el monstre ja existia, ara l’heu sobrealimentat! Quin es el bloc més famós del mon?! Quin es el bloc amb més esclaus fanàtics sectaris servidors seguidors?!
Haig de reconèixer que la campanya de spam màrqueting del dia 29 va ser força important, per tan, es cert que alguns del blocaires no haguessin arribat fàcilment sense la meva ma guia. Si fos un altre bloc, potser em preocuparia pel repte que suposarà el 29 de gener de 2015 quan hagi de celebrar el 9 anys de bloc i em vegi obligat a superar el repte de les 132 felicitacions, però estem parlant de Pons’s blog, per tan dono per suposat que ja esteu marcant en les vostres agendes el 29 de gener vinent i també esteu posant una nota a la nevera. Per cert, caurà en dijous.
Ara que el bloc ha demostrat, una vegada més, la seva grandiositat, encara queden uns quants passos a seguir:

  1. Aconseguir el millor bloc de la catosfera [FET]
  2. Aconseguir el bloc amb més seguidors de la catosfera [FET]
  3. Aconseguir dominar Internet [En curs…]
  4. Aconseguir dominar el mon!!! [Pendent]
  5. Aconseguir obrir les bosses de plàstic del super a la primera [Pràcticament impossible]
Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    El nou becari té problemes amb els números, entenc? Jo veig 285 comentaris al cas típic 1823 i crec que són més de 118 felicitacions…

    Si dius que encara no estàs dominant l’Internet llavors la bandera no es pot posar. De mentre queda temps per meditar si la voldries amb ossos o sense. ;-)

  2. Lluna ha dit:

    Vols uns consells x les bosses de plåstic??? Jo les obro gairebe sempre a la primera… :P

    Bon dia Gran Pons!!!

  3. McAbeu ha dit:

    Jo no em fixaré en que primer parles de 129 felicitacions i després de 118, o en que hi ha més o menys comentaris en aquell post, o en que falten alguns accents, o…
    Després de llegir aquest post només es pot dir AIXÒ

    • ahse ha dit:

      Si la grandesa del Pons ja la coneixies…

    • Pons ha dit:

      Doncs imagina’t l’èxit que tindria si sabés escriure amb els accents que toquen i si sabés contar felicitacions i comentaris! Seria tan perfecte que faria ràbia, per això afegeixo aquestes entranyables imperfeccions ;)

    • McAbeu ha dit:

      AHSE: Vols dir que com ja la coneixem, no cal remarcar-la?. No sembles tu.

      PONS: T’entenc noi. Jo també he d’anar fallant alguns dels teus enigmes perquè seguiu pensant que sóc humà.

      XEXU: Què fas comentant a les respostes del meu comentari?

      • ahse ha dit:

        Vull dir que el video que has enllaçat queda una mica curt…

      • ahse ha dit:

        P.S.
        Recorda que els comentaris del XeXu els acostumava fer el gat… Quan ho fa ell no estan a la mateixa altura :-P

      • XeXu ha dit:

        És la segona vegada que em passa en pocs dies, no sé què fa el meu ordinador, jo obro la finestra on toca i em penja el comentari allà on vol. Potser és el Pons que m’ha enviat un virus o alguna cosa. Ei, però no et posis borde tu ara, eh! Que jo comento on vull! Ostres, l’esperit del Pons s’encomana…

        • McAbeu ha dit:

          AHSE: És el que penso jo. Del vídeo, eh! que sobre el gat d’en XEXU encara no en tinc una opinió formada.

          XEXU: Calla, calla que m’acaba de passar a mi al post d’avui dimecres. I jo també diria que he obert la finestra que tocava. Segur que és culpa d’en PONS!

        • Pons ha dit:

          Quina mania en dir “culpa d’en Pons” sempre es “gràcies al Pons”. Que no es un error del sistema, es una nova característica

  4. Xavier Pujol ha dit:

    Més difícil que obrir les bosses del súper és desprecintar un CD, sense eines i sense fer-se malbé les ungles.
    Fita
    és clar que amb tanta pirateria, gairebé no es venen CD’s

  5. Sílvia ha dit:

    Pren-te una til·la! :))

  6. tirantlobloc ha dit:

    Els càlculs de les felicitacions no són massa precisos, no? Suposo que a partir de certes quantitats estratosfèriques ja és difícil afinar…

  7. sa lluna ha dit:

    Imagino que a aquestes hores ja has tancat la boca,
    sinó
    t’aconsello que ho facis ràpid no sigui que se’t desencaixi,
    no et volem de baixa, almenys els que et vam felicitar.

    Bona setmaneta, Pons! :)

  8. JOMATEIXA ha dit:

    No m’estranya que tinguis ressaca!!
    Em sumo al Mc que com sempre està molt encertat.

  9. leblansky ha dit:

    No és fàcil el que et proposes, excepte ser l’amo del món: només t’has de deixar perilla i riure fent “haw, haw, haw!” mentre et fregues les mans entre elles (això últim t’ho pots estalviar en cas que portis guants, el soroll no resulta adient).

  10. xicarandana ha dit:

    Ai, senyor Pons, quin greu que em sap, acab d’assabentar-me de l’aniversari i, encara que amb massa retard, no puc obviar el fet d’enviar-li una felicitació sincera així com el voluntariós desig que pugui dominar el món al més aviat possible.
    En quant a les bosses del súper, té dues opcions: la primera és que vagi a fer la compra amb les mans ben hidratades; la segona, que previ al moviment de fricció habitual, faci el que fan els homes de mala vida a les pelis americanes quan s’han de donar la mà, és a dir, una escopinadeta, això sí, discretona…

  11. Vigila Pons, que les aportacions dels “comentaristes” a cada post no facin perdre la importància del propi post!

  12. T’hauràs de passar al cabàs o al carret de la compra…

Comenta que es gratuït, de moment...

