Cas típic 1843: noi li agrada noia, noi li agrada Aquaman

Posted: 2014-02-26 in Monogràfic

Escolliu un element: Terra, Vent, Aigua, Foc, Cor

Heu triat aigua, no?

Bola que genera aigua potable. Si voleu saber com funciona.

Com que un nano va pixar en un embassament, van buidar els 30 millons de litres que contenia, no fos cas…

Sabíeu que a Okinawa tenen el segon aquari més gran del mon? El primer un altre dia xD

A Russia no veus beus aigua de l’aixeta, l’aixeta es veu beu l’aigua.

El professor Splash cau en una piscina de 30cm d’aigua des de 11,3 metres.

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    El Jon Liow aquest i la seva bola d’aigua no es mereixerien una entrada a la wiki, com a mínim?

    I el paio que està saltant a la piscina, com dimonis ho fa per sortir-ne viu?!

    P.S.
    El becari de ben segur no pot veure aigua de les aixetes russes que acostuma anar amb ulleres fosques, però beure igual sí.

  2. XeXu ha dit:

    Que bé que l’AhSe m’ha estalviat el comentari sobre ‘veure’ aigua. Realment, hi ha gent per tot, t’asseguro que jo no saltava des d’allà a una piscineta de canalla. Bé, no tampoc estic segur que saltés des d’11 metres a una piscina olímpica…

    • Pons ha dit:

      fent barraquisme un dia vaig saltar des de 11 metres, crec no ho tornaré a fer mai més xD

    • ahse ha dit:

      Falta un ben merescut “Visca l’AhSe!”, em costa creure que te l’hagis saltat.

      • XeXu ha dit:

        Diré que l’AhSe sovint diu les coses bé, no sóc tan efusiu.

        De fet venia a dir que el comentari que al comentari que m’has deixat (Pons) hi tens una bona idea de post. Per quan un CT sobre ninjes? No en recordo cap! Potser tinc mala memòria…

        • ahse ha dit:

          On és la teva joie de vivre?! Aprecia les coses bones d’avui, que demà una bomba nuclear et podria arruinar el dia sencer!

          Pel que fa als ninjes, jo també trobo que un post Pons-Ninja seria molt bona idea. ^^

        • XeXu ha dit:

          Pons, els teus dos màxims comentaristes t’ho demanen, i en un cas sense precedents, els dos hi estem d’acord! Els ninjes molen i volem un CT de ninjes!

        • Pons ha dit:

          Recordo el ràpid cas típic 366 que anava de ninjes. Ja se que es poca cosa, però es difícil fer un post de ninjes, son molt difícils de veure

  3. nitamiu ha dit:

    Be water my friend….

  4. JOMATEIXA ha dit:

    Això de la canella que beu fa una mica de por… la banyera també xucla… ?
    Del que es tira només he mirat com pujava, com tinc vertigen he tancat per que no em salti el cor.

  5. Sergi ha dit:

    M’ha agradat la referència al Capità Planeta. Juntament amb el Capità Enciam són els dos grans ídols oblidats de la meva generació.

  6. Laura T. Marcel ha dit:

    Ara entenc l’afició dels russos a beure vodka! I l’Splash també algun gotet se n’hauria fotut abans del llançament, no?

  7. Criteri ha dit:

    Gran blog. Multitem.heterogeni, rara avis.
    Hi ha sistemes cassolans per aprofitar i condensar la humitat nocturna.

  8. jordi M. Novas ha dit:

    Eso sí es una bola…

  9. jordi M. Novas ha dit:

    guay guay* (que es mucho más guay que un solo guay)

  10. ÒscarAzAl ha dit:

    Com a químic ambiental que estudia la contaminació en medi aquàtic, el de l’embassament és el que m’ha impactat més XD

Comenta que es gratuït, de moment...

