Cas típic 1846: noi li agrada noia, noi li agrada veure les mateixes sèries que al Pons

Posted: 2014-03-03 in TV

El comentari que li vaig fer a la Sílvia sobre en el CT1840 en el que demanava suggeriments, m’ha inspirat a portar-ho a la pràctica. Es a dir, us informaré davant-mà de quines son les sèries que trobareu en posts futurs d’aquest bloc, així podeu planificar-vos i mirar el que jo miro i aviat us convertireu en imitadors meus sense voluntat pròpia, que el cap i a la fi es el que jo busco… Intentaré posaré un ordre orientatiu, que segurament em saltaré totalment o no.

  • How I meet your mother (Temporada 8)
  • Sherlock (Temporada 3)
  • The West Wing (Temporada 3)
  • CSI Las vegas (Temporada 13)
  • Mentalista (Temporada 6)
  • The West Wing (Temporada 4)
  • Modern Family (Temporada 5)
  • Game of Thrones (Temporada 4)
  • The Simpsons (Temporada 23)
  • The West Wing (Temporada 5)
  • Boardwalk Empire (Temporada 2)
  • Big Bang (Temporada 9)
  • How I meet your mother (Temporada 9)
  • Futurama (Temporada 7)
  • The Simpsons (Temporada 24)
  • The West Wing (Temporada 6)
  • Frasier (Temporada 11)
  • Boardwalk Empire (Temporada 3)
  • The West Wing (Temporada 7)
Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Moltes gràcies! Jo no miro series. :-D

  2. McAbeu ha dit:

    De totes aquestes, només tinc previst veure la 4a. temporada de Joc de Trons… ja veig que no arribaré mai a ser un imitador d’en Pons com cal.

    • Pons ha dit:

      No m’obliguis a fer servir mètodes més expeditius com ara segrestar-te i a lligar-te a una cadira davant d’una pantalla…

      • ahse ha dit:

        Malgrat estar segrestat i lligat a una cadira seria capaç de dormir-se!! Recorda que és humà i de ben segur s’equivoca…

  3. alguuuuuna vegada veig alguuuuuun capítol d’un parell de les de dalt. I és que això d’haver d’estar aturada davant la tele em fa molta angúnia, ves!

  4. XeXu ha dit:

    Ja no hi ha imitadors com els d’abans! Jo només et segueixo el ritme amb ‘The West Wing’, però ja és alguna cosa, oi? Aviat acabaré també la tercera temporada i la podrem comentar. El problema és que torna ‘House of Cards’ i hauré de repartir el temps. Per no dir quan arribi ‘Joc de trons’, és clar…

    • Pons ha dit:

      Hi ha dos tipus de recomanadors de sèries actuals: Els de House of Cars i els de Sons of Anarchy
      Igual d’insitents els dos i també els ignoro igualment…

      • XeXu ha dit:

        A mi ningú m’ha hagut d’insistir amb veure House of Cards, ni jo ho faig amb tu, nom és dic que jo la veuré. M’agrada molt Kevin Spacey. Però en una cosa coincidim, jo també passo molt de les recomanacions massa efusives i insistents.

    • ahse ha dit:

      Millor fixa’t en la llista que ha posat el Pons.

  5. Quadern de mots ha dit:

    Jo no segueixo totes les sèries que t’agraden, però et faig cas si alguna m’interessa.

    Sóc de les que espero la segona part de House of Cars i Joc de Trons, de Sons of Anarchy només em queda la última temporada (que el meu buscador particular de sèries no l’ha localitzat traduiida). Ara miro Alias, una sèrie típica i tòpica d’espies, entretinguda i punt, res de l’altre món (si es que allà miren sèries).

    • Pons ha dit:

      Jo només demano una fe incondicional i cega alhora de seguir les sèries que jo segueixo. Es això tan demanar?!

      • ahse ha dit:

        Potser fa falta especificar el número concret de bananes que els seguidors fidels en rebran per cada serie vista i comentada.

  6. Sílvia ha dit:

    Ei, m’agrada que posis remei al nostre buit en sèries! Jo sóc fan de “How i meet” però ja veig que hauré de fer un spring immediatament si et vull seguir…

  7. (Fita) Xavier Pujol ha dit:

    Em faig creus. D’on treus el temps per veure tot això? A casa si ens deixem gravant la Riera, ja no tenim temps de veure Kubala i Manchon….
    Fita

  8. ahse ha dit:

    Els camins del gran Pons no són dels obvis. Però de ben segur qualsevol divinitat tindrà tot el temps del món que li faci falta per la cosa que sigui, no?

  9. Jo com el Fita, ja és molt si de tant en tant veig La Riera i Kubala i Menchon

  10. […] Loreto Giralt Turón on Cas típic 1846: noi li agrada noia, noi li agrada veure les mateixes sèries que al Pons […]

Comenta que es gratuït, de moment...

