Cas típic 1849: noi li agrada noia, noi li agrada la vuitena temporada de HIMYM

Posted: 2014-03-06 in TV

Vuitena temporada de Com Vaig Conèixer A La Vostra Mare (CVCALVM) acabada!
himym1

Coses de sempre:
– El millor personatge continua sent en Barney.
– El segon millor personatge continua sent la Robin
– Lo millor de la sèrie continuen sent els plans d’en Barney

Cose noves (Ara els espoilers):
– Nen del Marshall i la Lily
– Casament Robin / Barney
– Més pistes sobre la mare
– I finalment en l’últim capítol es veu la mare!

Coses dolentes:
– Els primers capítols de la temporada
– Els capítols de farciment de mitja temporada

Coses bones:
– Els últims capítols de la temporada (en especial el comiat de solter d’en Barney)
– Que li podem posar cara a la mare

funny-himym-how-i-met-your-mother-katy-perry-neil-patrick-harris-Favim.com-413493

Sobre aquesta últim punt hi ha molta controvèrsia. Hi ha molta gent que ha acabat decebuda. Què esperaven? Que la mare fos un semi-Deu? Amb poders i tot? A més, de moment només s’ha vist, encara no sabem COM la va conèixer.
funny,himym,lol-b13828114888359af4ad55563aa0369c_h

Feu-me cas, How I Meet Your Mother (HIMYM) es sense cap mena de dubte la comèdia actual més bona després de Mordern Family. Per molt que molta gent s’hagi apuntat al carro de dir que ha baixat al nivell, de moment, fins la vuitena temporada es una sèrie totalment recomanable (8/10).

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    És a dir, que és recomanable veure els últims capitols, no?

  2. Bruixeta ha dit:

    Si jo fos “la mare” ja hagués fet callar al brètol del meu marit i hagués explicat jo la historia amb la meitat de capítols!
    Quina mandra de serie!

  3. XeXu ha dit:

    Ja dic que em vaig quedar ancorat a la quarta, i de moment no tinc plans per tornar-hi. Reconec que en Barney fa gràcia, però és un tipus de persona que a mi no m’agradaria conèixer a la realitat, així que el millor de la sèrie ja no fa per mi. Per cert, algú se’n recorda que el protagonista és en Ted? No, oi? Doncs la sèrie ja no s’hauria de dir com va començar. Ja sabem que sempre es potencia el que tira més a la gent, però quan passa a ser FRIENDS 2 i els capítols parlen dels altres personatges sense la participació del soso d’en Ted, ja perd molt sentit. Si aconsegueixo pensar que estic mirant una sitcom qualsevol sense una motivació especial (la del títol) potser tornaré a mirar-la per riure una estona i prou. Jo sí que penso que perd amb el temps, però és una opció personal.

    • Pons ha dit:

      Repeteixo, la mare només es un macguffin. En Ted només va ser protagonista als dos primers capítols. Al principi tots cobraven el mateix. Que sigui el narrador no vol dir res. En Ted es un personatge més. Pràcticament el pitjor personatge…

    • ahse ha dit:

      Qui dius que és aquell Ted? Per què era soso?

  4. Lluna ha dit:

    Estic amb la Bruixeta, no es que la segueixi, la veig si el meu fill volta per casa, però tb crec que es pot explicar amb la meitat de capitols o menys i tb em fa una mandra important…

  5. JOMATEIXA ha dit:

    Jo els segueixo, encara que em perdo alguns capitols, cosa que no importa per què com els repeteixen i repeteixen… Crec que com a Friends cada personatge hi ha de ser per què hi hagi les diferents maneres de ser.
    Ara mateix les series d’aquest tipus que m’agraden més són Modern Family i The big bang theory.
    Fa poc ha començat Mum i en un principi no em va acabar de fer el pes, però li dono uns quants capitols més a veure què. Hi ha un personatge, el novio de la filla, que sembla un de la serie de “Els joves”, d’aqueslls que de tant tontos l’encerten, i em va caure bé. (no voldria pas que les meves filles tinguessin un novio tant “llest” però).

  6. com a mínim la cara del protagonista em sona …

  7. Sílvia ha dit:

    Per culpa teva, em sembla que la curiositat em matarà i aniré per feina a conèixer la mare :)

  8. ahse ha dit:

    Ei, algú s’ha fixat que el Pons ha acabat la vuitena temporada de HIMYM?! On són les felicitacions, els regals, etc.? Algú s’ha posat ja a organitzar la celebració que el Pons es mereix per a un esdeveniment tant important? En tenim ja disponible el compte bancari per recollir les donacions??

  9. rits ha dit:

    spoiler!!!!!

    es casen? caram! ara em fas ganes de reprendre-la. De veritat? Xò si tots dos son anti compromisos????

  10. […] més intel·ligent que Sheldon Cooper, més prepotent que el doctor House, més planificador que Barney Stinson, qui […]

Comenta que es gratuït, de moment...

