Cas típic 1850: noi li agrada noia, noi li agrada saber d’on arriben els visitants del bloc

Posted: 2014-03-07 in Blog

Aprofitant que el 1850 es nombre una mica rodó, però tampoc molt rodó com ho seria un múltiple de cent, aprofito per fer no pas molta reflexió sinó només una mica de reflexió. Us heu preguntat mai d’on ve la gent que visita el meu bloc? No? Doncs jo si! De fet en el CT1460 ja m’ho vaig preguntar i ho vaig compartir amb vosaltres, perquè se que us encanta conèixer coses del meu bloc. Del CT1460 ja en fa pràcticament un any. Així doncs, voleu saber com d’on ha vingut la gent a aquest últim any?
D’entrada suposaré que la gran majoria de gent escriu l’adreça del bloc directament. O bé ja el té en el marcador de preferits. O directament el té com a pàgina d’inici del navegador. Però hi ha gent estranya que no fa res de tot això i arriba al meu bloc a través d’altres pàgines. Per ordre d’importància les pàgines son:

  • En l’últim any 2.016 arriben de buscadors, especialment google 1740 i google imatges 260.
  • 906 venen directament des d’alguna de les pàgines del domini de blogger.
  • 692 venen de xarel-10.blogspot.com. Evidentment hi ha un conveni amb en McAbeu de tràfic de vistants. Per curiositat Mc, quants visitants venen al teu bloc des del meu? Sospito que no tants…
  • En aquest últim any 321 han vingut des de allausz.blogspot.com. Un altre exemple de conveni de tràfic de persones no escrit.
  • 243 de Google Reader. Es curiós, perquè pensava que havien tancat…
  • Entre 100 i 200 visites arriben d’altres blocs com: fentpunyetes.blogspot.com, desdelbalc.blogspot.com, relatsconjunts.blogspot.com, zwitterioblog.blogspot.com, somnisdeplastilina.blogspot.com, laliniadewallace.blogspot.com i classicscinema.blogspot.com.
  • Com a curiositat 134 venen del dashboard de wordpress.
  • Com a altra curiositat des del netvibes de la Montse Lladó la Montse m’ha visitat només 115 vegades, quan dec haver publicat aproximadament el doble de posts en aquest últim any.
  • En l’últim any encara tinc 78 perduts que han arribat des de l’antic i repudiat pons007.blogspot.com
  • No tinc molta vida a Facebook, proba daixò es que nomes 68 visites hi han arribat a través d’ell.
  • Menys èxit té el twitter on només 55 visitants li han fet cas.

Què us ha semblat això de la procedència de les visites d’aquest últim any? Sabeu d’on ve la gent al vostre bloc? Son dades proporcionals a les meves? Quanta gent us ha vingut de Pons’s Blog?

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Em sembla molt bona idea posar aquest bloc com a pàgina d’inici del navegador. :-D

    Respecte a les preguntes:
    – em sembla una distribució de procedències bastant rara, sobre tot pel McAbeu i el Pons de blogspot
    – no
    – segur que no
    – no ho he mirat.

  2. Ciutada K ha dit:

    Sí, bon tema de reflexió, sr. Pons007!
    I jo hi aporto el següent: a partir d’avui potser li arriba algú de casa meva… l’he incorporar a la columna de blogs amic :D

  3. XeXu ha dit:

    M’has fet anar a mirar-ho. Ni posant les estadístiques de tots els temps el nom del teu blog apareix per enlloc, així que em deus uns quants seguidors, ja que jo te n’he enviat uns quants.

    Per cert, jo arribo aquí habitualment via feedly, sí que hi ha poca gent que ho fem, no surt reflectida aquesta estadística. També vinc per altres vies quan i penso i vull veure les animalades que m’ha contestat l’AhSe.

    • Pons ha dit:

      Es curiós, del feedly no en diu res. Per mi que el control de procedència del wordpress deixa una mica que dessitjar. Això si, el de blogger es pitjor, clar està, la prova es que alguna que altra visita t’hauria d’enviar :P

    • ahse ha dit:

      Visca l’AhSe! ^^

  4. McAbeu ha dit:

    Jo també ho he anat a mirar i com que les estadístiques de Blogger no permeten triar un període determinat, (o jo no ho sé fer), he consultat el comptador HISTATS que diu que en el període març 2013 – març 2014 el meu blog ha tingut 16815 visitants (10035 nous). D’aquests la gran majoria (5920) venen directament escrivint l’url del meu blog, en segon lloc tenim els que venen de blogger.com (662) i després hi ha una llista de blogs amics (i també hi surt feedly, XEXU, amb 404 visitants). Per trobar pons007.wordpress.com hem d’anar a la posició 22 d’aquesta llista amb 16 visitants (2 de nous).

    Segur que tu sol ja has vingut més vegades (a menys que el Pons007 que comenta al Xarel-10 no siguis tu) però, sigui com sigui, ja es veu que hem de renegociar el conveni

  5. jpmerch ha dit:

    El més important no és d’on venim, és cap a on anem.

  6. albapifa ha dit:

    la pregunta és…. de donde soy o de donde vengo??? ;)

  7. Cesc ha dit:

    Jo et vaig linkar fa temps però amb prou feines tinc visites

  8. (Fita) Xavier Pujol ha dit:

    Seguint aquella antiga dita del “Vas bé per anar a Sants”, jo vinc de Sants, Hastafrancs i la Bordeta.
    I del “Blog via cap a la Independència”

    Fita

  9. maria ha dit:

    A mi també m’ha entrat curiositat i en les meves estadístiques no surts…Una llàstima!

  10. Sílvia ha dit:

    Ostres, així ens tens fitxats, ja miraré d’entrar més sovint :p

  11. rits ha dit:

    Quin control! sembles el Google+… em comences a fer por (ell, també)

    jo vinc de feedly….

  12. JOMATEIXA ha dit:

    Jo vinc directa de casa, que ja em se el camí
    ;DD

  13. M’agrada aportar-te lectors!

  14. microfragments ha dit:

    Hola, Pons! Disculpa aquest comentari-intrusió. Hem complit dos anys a ‘microfragments’ i ens agradaria que participares en la votació que hem plantejat. Gràcies!

    Vicent

  15. ÒscarAzAl ha dit:

    Sembla que en l’últim any ens hem aportat mútuament 5 tristes visites.

Comenta que es gratuït, de moment...

