Cas típic 1854: noi li agrada noia, noi li agrada inspirar-se

Posted: 2014-03-13 in Blog, Personals

Molts de vosaltres, també blocaires, us preguntareu d’on trec la inspiració per fer els posts tan brillants que caracteritzen aquest bloc. Es cert que hi ha material de segons quines entrades que directament es robat inspirat d’altres blocs. Però altres posts són únicament i genuïnament marca Pons, concretament avui en centraré en aquests posts marca Pons. Bàsicament hi ha 3 moments claus on m’inspiro:
1) Abans de dormir. Un cop dins al llit, abans d’agafar el son, el cervell comença a pensar en coses realment importants tal com sèries, el Starcraft 2 i el bloc. Per evitar pensar massa solc agafar un llibre, però quan arriba la inspiració es imparable.
2) Mentre nedo. Quan el cos està ocupat nedant el cervell es queixa perquè no té gran cosa a fer, així doncs el distrec pensant en el bloc, entre d’altres coses. Després resulta que em despisto i no se si em toca braça crol o esquena, o el que es pitjor em descompto i no se quantes piscines porto. Però tot sigui per tenir inspiració pels posts.
3) A la feina. Sí, soc un mal empleat. En comptes d’estar concentrat i produint perquè l’empresa funcioni, tingui beneficis i els accionistes puguin viure encara més bé. Aprofito per saludar als accionistes: Hola accionistes! El què faig es oblidar les meves responsabilitats i pensar en futurs posts del bloc.

Com a exemple perfecte, la idea d’aquest post va sortir d’un dia a la piscina, i en vaig polir els detalls un altre dia a l’oficina.

I vosaltres d’on traieu la inspiració? Què esteu fent mentre se us acudeixen els posts?

Si t’ha interessat aquest post segurament també t’interessarà el CT1300

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Gloria eterna a l’inspiració Pons!!

    Jo quan faig posts no m’inspiro. Escric exactament què em passa pel cap i després reviso buscant errors de sintaxi.

  2. maria ha dit:

    La meva poca inspiració ve quan menys te l’esperes. A la dutxa, al cotxe conduint, a la feina, a les classes, quan camino, al super, amb l’ara…poques vegades davant l’ordinador. El problema és que llavors me’n oblido. ^-^

  3. XeXu ha dit:

    No te n’adones però mica en mica ens vas donant les claus per crear un blog d’èxit, aviat serà molt fàcil imitar-te i prendre’t el protagonisme. Ja saps que les versions moltes vegades superen l’original.

    Com ja et vaig comentar, el meu sistema és molt més rudimentari. Idea al cap, un parell de voltes, escriure, publicar. Com a molt, deixar l’esborrany unes hores. Sobre com i on inspirar-se, els camins de la ment són inescrutables, en qualsevol moment em pot venir una idea. La feina, quan treballava, era una bona font d’inspiració, sobretot per les converses. No nedo, i al llit, tot i que penso moltes coses sobre el dia, no em solen venir temes sobre posts. Els posts me’ls proporciona la realitat, bàsicament.

  4. Inspiiiiiraaaaaaaaaa … expiiiiiiiiiraaaaaaaaaa … inspiiiiiraaaaaaaaaaaa … expiiiiiiraaaaaaa … ves, jo més aviat m’expiro, últimament :P

  5. Sílvia ha dit:

    Jo m’inspiro a tot arreu (aquí et guanyo!hehe)

  6. McAbeu ha dit:

    El meu mètode és més senzill. Obro el LLIBRE i copio l’enigma del dia… :-P

  7. Xavier Pujol ha dit:

    Se…………………………………
    Dius que se’t va ocórrer a la piscina? La propera vegada que hi vagis, mira de reüll les nedadores veïnes, i te’n sortirà un altre. Ben inspirat.
    Fita

  8. cantireta ha dit:

    Mentre em dutxo, al semàfor, mentre corregeixo ecsàmens i quan passejo. Ara porto lo mòbil per si de cas se m’acut algo… ah, i a classe es produeixen moltes inspiracions :-)

  9. ÒscarAzAl ha dit:

    Jo la trec del dia a dia.

    Per cert, per controlar les piscines que has fet, fes una sèrie ordenada de 50 metros en cada estil i serà més fàcil seguir el compte. Amb crol en pots fer 100 i marcar les dues meitats respirant per un costat o per l’altre. ;)

Comenta que es gratuït, de moment...

