Cas típic 1869: noi li agrada noia, noi mor per hipòxia

Posted: 2014-04-03 in Monogràfic

Us agraden els parcs d’atraccions la meitat que a mi?! doncs esteu d’enhorabona amb el post d’avui!

Dig this: Un parc d’atraccions on pots portar maquinaria pesada!

Disneyland: Voleu saber com es va fer el mític parc d’atraccions de Disneyland en el 1954-55? Doncs en aquesta galeria de flickr trobarem més de 150 fotos!

Euthanasia Coaster: La muntanya russa feta per matar. No existeix de veritat (de moment). Es tracta de deixar sense oxigen al ser cervell després d’una caiguda vertical de 500 metres seguida de 7 loopings tot en menys d’un minut. La paraula es hipòxia.

Takabisha: On està la muntanya russa amb més pendent? Evidentment a Japó. Té una inclinació màxima en baixada de 121 graus!

Us deixo un video fet des del primer vagó. La caiguda en qüestió es en el minut 1:50.

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Doncs no! No m’agraden els parcs d’atraccions. Què vols que et digui…

  2. McAbeu ha dit:

    Segur que hi ha gent que diu: Si pujo a aquesta atracció (com per exemple, la muntanya russa japonesa) em moro. Així que, quin problema hi ha amb la Euthanasia Coaster??

    M’han agradat força les fotografies de la construcció de Disneyland i m’han recordat que en tinc unes de semblants de Port Aventura, d’un dia que un dels treballadors em va “colar” per ensenyar-me les obres i el que anaven fent uns quants mesos abans de la inauguració.

    I deixo pel final el parc Dig This. A mi, que les muntanyes russes i segons quines atraccions ja no em diuen res, trobo que en aquest parc m’ho podria passar força bé. :-DD

  3. Anna ha dit:

    A mi m’agraden els parcs d’atraccions! Ara, si pujo a aquesta muntanya russa trec la primera i segona papilla :/ Una llàstima perquè deu tenir la seva gràcia peeeeeerò ….

  4. Clidice ha dit:

    els parcs d’atraccions no em molen, això de fer veure que estàs en perill sense estar-ne només per sentir-te’n em sembla una xorrada. a mi dóna’m un bon terratrèmol grau 7 de bo de veres, una cobra dins la cabana on dorms, o un elefant africà histèric a tocar d’on has de plantar la tenda i deixa’t de dragonskans ni de xorrades fifis de nenes. :)

    • Pons ha dit:

      el problema d’estar veritablement en perill es que…. estàs veritablement en perill :P

      • Clidice ha dit:

        però mola mugutlló més. el xute d’adrenalina i el cague són espectaculars. on vas a parar! ^^

        • XeXu ha dit:

          Això devia pensar el Caçador de cocodrils i va acabar com tots esperàvem. És cert que els humans no tenim instints, però ni que sigui el reflex de supervivència l’hem de tenir. Posar-se en perill perquè sí és una mica absurd. Sempre tens la bonica solució del suïcidi.

          • Clidice ha dit:

            home, jo no dic que cal anar-ho a buscar. el mal és que solen ser “efectes col·laterals” de voltar pel món. A més, quan vaig néixer ja m’ho va dir la llevadora: facis el que facis, només tindràs segura una cosa, i no és pas la 6/49.

      • ahse ha dit:

        Sempre pots volar en parapent, eh? És un perill real i… molt addictiu.

  5. nitamiu ha dit:

    odio les muntanyes russes…

  6. XeXu ha dit:

    Els parcs d’atraccions en general m’agraden prou, és distret anar-hi de tant en tant. Però no sóc d’emocions massa fortes, a la muntanya russo-japonesa aquesta encara hi pujaria, però hi ha atraccions que no em fan el pes i passo. Seria curiosa aquesta de l’eutanàsia, l’hauríem de provar primer amb alguns polítics. Si realment genera hipòxia cerebral, el risc de patir conseqüències és gran, ja no seria una atracció més, seria posar en perill la integritat física de cadascú, així que la Clídice la podria provar, que al cap i a la fi, és política també.

    Ah, i això d’agafar una excavadora podria tenir la seva gràcia també. Ha de desfogar força si et deixen destruir alguna que altra paret.

  7. Xavier Pujol ha dit:

    Aquestes muntanyes russes fan vertigen de mirar. Com deia l’Eugenio, pujar-hi deu ser l’hòstia!

  8. Sílvia ha dit:

    Per muntanya russa ja tinc la meva vida….

  9. JOMATEIXA ha dit:

    A mi m’agraden els parcs d’atraccions, però tinc vertigen i amb una tercera part d’aquesta muntanya russa ja seria morta!

  10. Montse ha dit:

    Una vegada vaig fer tres dragonkans seguits (uooohhhh, no hi havia cua!!!), però amb aquesta japonesa no sé si hi podria… vés ara hauria d’anar-hi per saber-ho del cert ;)

  11. Ostres, ho haurem de provar doncs…

  12. Criteri ha dit:

    jo no sé si m’agraden, perquè suposo que aquestes atraccions bèsties m’han agafat gran. És també qüestió d’edat?

  13. Sergi ha dit:

    Jo vaig pujar a la muntanya russa hipòxica. No a aquesta que no existeix, clar però sí a una versió en petit de la mateixa. Es trobava al parc d’atraccions de Montjuich i es deia Boomerang. Era una baixada, després et donaven una volta amb tirabuixó, un looping i després pujaves per l’altra branca i desfeies el camí que havies fet però d’esquena. Bé, una imatge val més que una descripció:

    El cas és que quan l’atracció em va posar cap per avall, l’esquena em va fer un “crec” i vaig notar que no podia respirar. No ho recordo ja amb molt de detall però em penso que fins que no vaig tornar a terra ferma no vaig respirar amb normalitat.

    No vaig pujar mai més al maleït Boomerang (és més, m’alegra haver sobreviscut a ell i de tant en tant em passejo pels Jardins Joan Brossa per ballar sobre la seva tomba muahuhaha) i vaig estar una bona temporada sense pujar a muntanyes russes. Crec que fins que van obrir Port Aventura on la gent no mor d’hipòxia sinó que surten disparats, que és una manera molt més elegant, estètica i aventurera de morir.

  14. ÒscarAzAl ha dit:

    Els dissenyadors de muntanyes russes podrien dedicar el temps lliure a la feina a mirar el Facebook com tothom en comptes de dissenyar muntanyes que matin. Si com a mínim després les construïssin…

Comenta que es gratuït, de moment...

