Cas típic 1875: noi li agrada noia, noi li agraden les tres visites per visitant

Posted: 2014-04-11 in Blog, Divagacions meves

L’altre dia, revisant les estadístiques del bloc, cosa que mai faig, perquè això seria el típic d’una persona egocèntrica i com tots sabeu jo no soc així… El cas es que em vaig fixar en el detall que de mitjana, i aproximant les xifres, tenim que el nombre de visites triplica el nombre de visitants. Es a dir, que si en un dia el bloc té 90 visites, hi venen 30 visitants. Es a dir, que cada persona entra al bloc 3 vegades al dia. Vaig a posar-me en la ment d’un visitant del bloc estàndard per recrear el què passa.

Son les 10 del matí, vaig a veure si el Pons ja ha publicat el seu post. Es un dimarts, i se que el Pons publica tots els dies a les 6 del matí de dilluns a divendres exceptuant juliol i agost, però l’emoció de saber si hi haurà post o no em remou per dins. Doncs si! Hi ha post nou! Ostres, quin post més bo! Es el millor post que he llegit mai des del post del Pons de ahir! Vaig a deixar-li un comentari! Hmmm espera, no es fàcil deixar un comentari al nivell del post, millor m’ho penso bé i torno més tard.
Son les 12 del matí, i per fi he aconseguit pensar un comentari del què penso estarà a l’alçada del post del Pons d’avui! Entro al bloc, deixo el comentari (el comentari no està a l’alçada).
Son les 19 del matí, vaig a veure si el Pons m’ha contestat el comentari. Entro al bloc i si! M’ha contestat! Mira quina resposta més enginyosa! En Pons es gran, visca el Pons!

I aquesta es la meva hipòtesis sobre les tres visites per visitant del bloc. Creieu que l’he encertat?
Aquest post serveix perquè en els comentaris m’expliqueu com interaccioneu amb el bloc, quan hi entreu, quantes vegades hi entreu, amb quines esperances hi entreu, i de fet tot el que us passi pel cap, en definitiva es un d’aquell posts que us demano feedback com el CT1840.

Anuncis
Comentaris
  1. McAbeu ha dit:

    Un altre post sobre estadístiques?. Aviat els hi hauràs de dedicar una etiqueta exclusiva. ^^
    He de confessar que jo. hi ha dies, que fins i tot vinc més de tres vegades però sobretot ho faig, i no t’ho prenguis malament, per veure si l’Ahse m’ha dit alguna cosa

  2. XeXu ha dit:

    Aquesta descripció que has fet només serveix per l’AhSe, però ella entra 15 vegades abans de les 10h. Això vol dir que ella ja ens fa part de la feina per arribar a les 90 visites diàries. Reconec que jo entro més d’un cop, precisament a veure les respostes, com tu contestes i ella m’insulta, sóc així. Què em torna a portar cap aquí? Doncs de vegades res en concret. D’altres veure’t comentar en altres bandes, o a casa, que em fan pensar en el comentari que he deixat a primera hora.

  3. jpmerch ha dit:

    Has de descomptar les vegades que entres tu per veure si hi ha comentaris, que no seran poques.

  4. ahse ha dit:

    Un dels millors posts que mai he llegit a aquest bloc! Visca el Pons!!! :-D

  5. Montse ha dit:

    Són les X del matí. Clico al blog (1 visita, 1 visitant), obro el post del dia (2a visita del mateix visitant), comento alguna cosa “porque tu lo vales” (3a visita i olé). (és una teoria perquè de fet no sé com s’ho fa el comptador de visites)

  6. Sílvia ha dit:

    Ostres no m’havia parat mai a pensar-ho, jo sempre entro impulsivament, posseïda per una força que m’atrau, gairebé inconscient!

  7. maria ha dit:

    Quantes estadísitques…avui és el segon cop que entro.
    El primer cop llegeixo el post. El segon comento. El tercer miro si m’has contestat.^-^

  8. Clidice ha dit:

    a mi esborra’m de les tres visites. Et llegeixo per mail, si em mola entro i comento i faig l’ultra-mega-super-esforç de subscriure’m als comentaris (que ja té pebrots això del wordpress), per tant, els segueixo per mail. Apa, ja pots comptar dos visitants més :)

  9. Clidice ha dit:

    ah! i als que fem aquest ultra-mega-super-esforç de llegir blogs en wordpress i fer-ne el seguiment, ens hauríeu de pagar alguna cosa, un cafè, una birra, una mariscada …

  10. Lluna ha dit:

    Doncs jo entro un cop a llegir el post quan m’avisa blogger (encara que últimament ho fa molt malament) i després ja no torno a entrar normalment pq els comentaris ja m’arriben al correu :P

  11. Xavier Pujol ha dit:

    Són les 13:44 i fins ara no he pogut entrar. Ja vorem si al vespre puc repetir.

  12. Eva ha dit:

    “(…) no crec que n’hi hagi més d’un post al any d’aquest tipus…”

    Cas típic núm. xxx: noi revisa creences

  13. JOMATEIXA ha dit:

    De vegades, com avui, *entro tranquil·lament, llegeixo -com ja han comentat molts, llegeixo els comentaris-; comento*… 1 visita.
    però de vegades, entro des de la feixa -ups-, no puc comentar; tanco. Més tard, torno a fer-hi una ullada; tanco. I per la tarde… repetir de * a *
    val, tres visites (de vegades més :D)

  14. Sergi ha dit:

    Doncs jo la majoria de les vegades entro des del Feedly, des del mòbil i potser ni tan sols et compta com a visita. Alguns cops, si vull fer un comentari, llavors entro més tard des de l’ordinador, ja que no m’agrada gaire escriure textos una mica llargs al mòbil.

    De tota manera, estic amb alguns dels comentaris anteriors: la majoria de les visites deuen ser de l’Ahse i altres robots.

    Per cert, quin cas típic era aquell que els altres blogs havien d’escriure sobre el blog del Pons? És que et vaig dir que estava pensant en fer-te un post però no recordo exactament quan va ser.

  15. Entro, intento veure els vídeos i no van.Però pensava que era una estràtegia de la ment privilegiada del pons :-)

    • ahse ha dit:

      El univers virtual sencer és una estratega de la ment privilegiada del Pons! El mateix Internet comença i termina amb el Pons!! Nosaltres tots només existim a la matriu del somni del Pons, en quant el Pons es desperti tindrem l’apocalipsi assegurat ^^

    • Pons ha dit:

      ben cert, sempre poso algun vídeo que no va amb l’esperança de que la gent ho torni a provar més tard per veure si s’ha arreglat miraculosament :P

  16. Laura ha dit:

    Doncs jo podria ser un cas típic de visitant de tres visites al dia, el dia que puc visitar el teu blog, pq el recorregut és el que tu teoritzes, excepte avui, que com no hi ha video ni res, ha sigut arribat i moldre, un visitant amb una visita. I ja entraré demà a veure si has contestat o no.

  17. ÒscarAzAl ha dit:

    Com ja deus haver notat, jo faig intensius i em poso al dia d’un parell de setmanes de cop :P

Comenta que es gratuït, de moment...

