Cas típic 1883: noi li agrada noia, noi li agrada Sant Jordi

Posted: 2014-04-23 in Actualitat, Llibres

Bona diada de Sant Jordi! Per commemorar-ho toca un post sobre llibres ^^

Teniu un lector electrònic i trobeu a faltar la olor de llibre? Cap problema, Paper Passion.
Perfume-de-libro

Vols convertir el teu bloc en un ebook? La teva solució es Bloxp! Jo ja ho he fet. El problema es que només converteix els teus últims 250 posts.
bloxp

Hi ha gent que no sap com endreçar els llibres de la seva biblioteca, en canvi altres ho tenen clar, per colors.

Els llibres serveixen per llegir-los “i prou”? Doncs no! També serveixen per fer laberints!

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Ostres, un post de llibres! La veritat és que no m’ho esperava…

    Per cert, ja t’has comprat el perfum amb olor a llibres?

  2. maria ha dit:

    Això de saber com guardar els llibres llegits és un problema, sobretot si no tens espai.
    De moment tots en fileres fins a noves idees. Bona diada!!!

  3. XeXu ha dit:

    El vídeo dels llibres de nit a la llibreria és genial. I aquest laberint és el que estic intentant construir a casa meva. Encara em queda una mica, però vaig en camí.

    Ni avui et compraràs un llibre en paper?

  4. Clidice ha dit:

    ells llibres són útils per tot: falcar taules i cadires, fer separadors entre despatxos … si és que fins i tot, alguns, es poden llegir!

  5. JOMATEIXA ha dit:

    Uns vídeos guapíssims, i quina feinada per fer-los!!
    Bon St. Jordi!!

  6. Xavier Pujol ha dit:

    Els llibres fan l’onada…

  7. McAbeu ha dit:

    Un post de llibres… però diferent. No esperàvem menys del Pons’s Blog!!

  8. JOMATEIXA ha dit:

    Per cert, aqui: http://blog2print.sharedbook.com/blogworld/printmyblog/index-e.html?utm_source=SharedBook&utm_medium=email&utm_content=logo&utm_campaign=Apr23
    pots convertir el teu bloc en PDF, encara que te un cost. Crec que de 7 a 9 euros, però no te limit de temps. El pots fer d’un a … anys del bloc
    Jo ho faig cada any.

  9. JOMATEIXA ha dit:

    (segona visita al bloc ;D)

  10. Espero que els llibres de casa es portin millor. Ja en tinc prou amb els ninos de felpa que fan botellón quan es pensen que no els veiem

  11. Sílvia ha dit:

    Mmm… fragància de llibre, segur que desperta passions!

  12. ÒscarAzAl ha dit:

    Jo de petit els tenia per mides, fins que en vaig tenir molts i volia poder-los localitzar fàcilment i vaig passar a una organització més bibliotecària.

Comenta que es gratuït, de moment...

