Cas típic 1885: noi li agrada noia, noi li agrada parlar del seu bloc

Posted: 2014-04-25 in Blog, Divagacions meves

Suposo que no cal que us digui que m’agrada el meu bloc. M’agrada tan que moltes de les entrades del bloc van sobre el propi bloc, com a màxim exponent d’això està aquest mateix cas típic. Només cal que us fixeu que la categoria “Blog” té 193 entrades, això vol dir que més d’un de cada deu casos típics fan referència al propi bloc. Ja sigui quan parlo de les pestanyes del bloc, modificacions de les pestanyes , el millor post de l’any, les estadístiques del bloc, els casos típics amb número rodo, la gent que passa pel bloc, premis que m’invento, premis que no m’invento, paranoies varies del bloc, recopilacions de llibres llegits, canvis de ritme i vacances, dies que m’invento, canvis en el bloc, concursos del bloc, cerques, aniversaris, noves seccions, canvis de nom, canvis d’aspecte, etc, etc.
Com que cada vegada el bloc té més i més contingut, ja que cada vegada hi ha més casos típics, arribarà un punt en que el bloc ja hi haurà tot el contingut possible i per tan, tot el que es digui ja farà referència al propi bloc, i per tan tots els posts seran posts sobre el bloc. I el mon arribarà a una singularitat. Acabo d’afegir aquest post a la categoria de “Divagacions meves” perquè sense dubte en el punt que ha arribat aquest post ja s’ho mereix.
Ara, si em dispenseu, vaig a pensar quin nou post podria fer que també parlés del propi bloc. Mentrestant, aneu i difoneu la paraula de Pons i que en el MEV us beneeixi.

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    El Pons ha parlat!! ^^

    La paraula del Pons és una benedicció per al món sencer! Anem a preparar la festa per al dia mundial del culte al Pons!

  2. XeXu ha dit:

    Pons desitjant que arribi ja el juliol per reduir el ritme de posts i tenir un respir…

    • Pons ha dit:

      Normalment et diria que no, però llegint aquesta entrada està clar que no estava massa inspirat, crec que últimament estic més dispers preparant el cas típic 1900…

      • XeXu ha dit:

        Por em fas! A veure què ens faràs fer ara… pensa que aviat hi haurà el 2000 (si no t’equivoques comptant), i allò pot ser apoteòsic…

        • Pons ha dit:

          el 2000 fa bastant que el tinc fet, però això no vol dir que l’acabi canviant per alguna altra cosa, per si de cas no em donis idees

      • XeXu ha dit:

        Bé, si per alguna d’aquelles casualitats vas mancat d’inspiració, recorda que fa un temps l’AhSe i jo vam demanar un post sobre ninjes i aquesta petició encara no ha estat atesa. És una idea. I te’n porto una altra. Ja que has fet posts queixant-te de la moderació dels comentaris i de les paraules de verificació, et dic una altra cosa que no m’agrada en els blogs, i si a tu tampoc, ja tens tema: les cançons que sonen automàticament només entrar-hi. És a dir, els blogs amb fil musical. Brrr…

        • Pons ha dit:

          Encara existeixen blocs amb fil musical? Crec que tinc un tic que tanca automàticament aquests blogs.
          El post de ninjes serà l’últim que es publicarà en aquest bloc xD

    • ahse ha dit:

      miaaaaaaaaaau?

  3. sa lluna ha dit:

    En Pons xerrant del seu blog des del 2006!!

    Aferradetes i bon dia!! ☺

  4. Anna ha dit:

    Mira si tens poder que t’hem fet cas i saps allò que voliem però que no perquè ser responsable bla bla bla? a pendre x sac tu, ja estalviarem més endavant xD

  5. maria ha dit:

    No m’hi havia fixat que tenies tantes pestanyetes dedicades al teu blog. Hehehe pressumit!

  6. Clidice ha dit:

    D’això se’n diu economia circular. Pons, un blog sostenible! ou, iea!

  7. JOMATEIXA ha dit:

    Un títol molt encertat.
    i ara ja ens tens a tots intrigats amb el 1900…

  8. Sílvia ha dit:

    Ostres, si arriba un dia que els casos típics remeten a casos típics això serà com la Gran Enciclopèdia Ponsiana!!!

    • Pons ha dit:

      Aspiro a que sigui com aquell capítol de Futurama on es veu la universitat de Mart que té dos receptacles d’informació: “Ficcio” i “No ficció”. Doncs tenir: “Pons i no Pons” :P

  9. Xavier Pujol (Fita) ha dit:

    Encara que estigui encapçalat per PONS’S BLOG sospito que a noia li agrada noi i noi diu que això no és un blog.

  10. Criteri ha dit:

    com que ningú ha dit la paraula,la dic jo: Metabloguerisme -il.luminista. Jo,Sr Criteri Maspons, també l’he practicat Algun troll em deia el nom del porc i megalòman.

  11. nitamiu ha dit:

    jo encara diria més, metaegobloguerisme…però si no fos així no seria Pon’s blog…. au doncs a esperar l’especial 1900!

  12. Elfreelang ha dit:

    pons ets molt pons , crec que ja t’ho havia dit …..

  13. De debò t’agrada el teu bloc? no me n’havia adonat

  14. […] amb la inicial del seu nom. Està bé, a prendre pel sac l’anonimat, es tracta d’en Xexu. O sigui que si no us agrada el post d’avui es única i exclusivament culpa seva. Clar està […]

Comenta que es gratuït, de moment...

