Cas típic 1895: noi li agrada noia, noi li agrada trobar els mitjons perduts

Posted: 2014-05-09 in Actualitat, Monogràfic

Feliç dia dels mitjons perduts! Com que no tinc dades interessants sobre mitjons us haureu de conformar amb un post sobre roba en general :P

Problemes per saber la mida quan compres per internet? Cap problema, perquè no te la proves amb la webcam?
chica

Però la roba no ha estat sempre tan inofensiva, per exemple, havíeu sentit a parlar dels pantalons explosius de Nova Zelanda? Per saber el motiu, llegiu el post de Alt1040.
FIRE-2-GENERIC

Voleu aprofitar mentre camineu per carregar electricitat? Doncs feu servir aquestes bambes.
6a00d8345225f869e20133ecd6463a970b

Tan parlar de roba. Però la saps plegar amb art com aquesta japonesos?

I per últim la peça de roba del dia, els mitjons! Inventen un robot que troba la parella del mitjó i el dobla!

BCPP: Laura

Anuncis
Comentaris
  1. XeXu ha dit:

    Força interessant això d’emprovar-se roba per la webcam. No seria del tot fiable, però millor que comprar a cegues és. I mira que s’avorreixen els japos, eh? El que no facin ells…

  2. maria ha dit:

    Avui és el dia dels mitjons perduts? No ho sabia.
    M’entra una mala llet quan trobo un mitjó sol i desaparellat…grgrgr

  3. ahse ha dit:

    Quina ment més perversa deu haver concebut aquest robot dels mitjons!! I on posa que per veure el video he de tenir més de 18 anys?

  4. Anna ha dit:

    Llàstima que aquest trasto no m’hi cap al menjador …

  5. McAbeu ha dit:

    Que no hagis pogut trobar prou dades interessants per fer un post dedicat exclusivament als mitjons es podria entendre com que estàs perdent facultats?.

  6. nitamiu ha dit:

    podria dedicar uns quants posts al mitjons perduts…de fet crec que en porto 2…per tant se’m fa difícil, molt, pensar que no has trobat prou matèria per un post de mitjons perduts…o no portes mitjons o els portes desaparellats o te’ls renten, pleguen i endrecen o ets un obsessiu de l’ordre…o com diu el McAbeu estàs perdent facultats o tenies millors coses a fer i no has dedicat els minuts que dius que dediques a cada post…o….ets un robot…

  7. Xavier Pujol ha dit:

    Quan has perdut dos mitjons diferents tens un nou parell de desaparellats. Quan més diferents, més xulos.

  8. Sílvia ha dit:

    Vigila que els mitjons desaparellats quan s’ajunten entre ells poden ser perillosos: https://www.youtube.com/watch?v=DdxoUv8ElPw

  9. Laura ha dit:

    Jo no entendré mai perquè es desaparellen els mitjons. Crec que dins la rentadora es maregen i alguns en baixen abans d’hora o es suïciden directament en estendre’ls per no tornar a patir un rentat…No sé, en tinc una bossa plena i la veritat és que no se perquè els guardo. Si els que han desaparegut no tornaran. Hi va haver un temps que em negava a portar les dues arracades iguals. Ho defensava amb la reflexió que qui diu que han de ser iguals les arracades? Si porten anells no se’ns acut de portar-los iguals a tots els dits oi? Doncs amb les arracades jo feia igual. Ara només ho faig de tant en tant. Potser que per aprofitar els mitjons ho comenci a fer amb els quins tinc a la bossa que comentava.

  10. ahse ha dit:

    Ostres, no trobo els mitjons! Algú n’ha vist cap per aquí pel bloc? Eren verds, més aviat petits… Avui abans de sortir de casa vaig passejar per aquí amb un parell de mitjons a la mà, no entenc on poden haver desaparegut!

  11. I no hi ha cap aparell que trobi els mitjons de darrera la rentadora?

  12. JOMATEIXA ha dit:

    Doncs mira, jo sempre tinc una panera plena de mitjons per plegar (molts sense parella), no em faria res que aquests nois em vinguessin a ajudar.
    El robot no. Potser és per què tenim les ments una mica… però aquest robot sembla que l’haguessin programat per a fer altres coses…

Comenta que es gratuït, de moment...

