Cas típic 1911: noi li agrada noia, noi li agrada jugar amb el cel·lo

Posted: 2014-06-02 in Entreteniments, Monogràfic

Com vas de temps lliure? No saps què fer?

Que tal ordenar una sopa de lletres? un fulla d’avet? una macedònia?

 

I el cub de rubik? Tranquil si no se’t dona bé fer-lo sempre pots fer quadres com fa aquest home.

 

Ets fan de Daft Punk? Vols fer-te un casc el seu? només has de seguir les instruccions

 

Lo teu es més artístic? que tal fer una escultura que es mou amb el vent? Theo Jansen’s t’ensenya.

 

Què tal se’t dona jugar amb el cel·lo? Tape Generations

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Vaig fatal, gràcies. No sé, diguem… tinc tantes coses a la cua de “per fer” que no sé a quina tasca donar-li prioritat!

    Ordenar una sopa de lletres? No, ni com a malson. Una fulla d’avet? Encara menys. Una macedònia?? Què va, si algú me la dona la menjo tot seguit.

    El cub de rubik no m’interessa gens. A la meva infància em va atreure l’atenció algun cop, però més aviat perquè la meva cosina en tenia un i sabia fer-lo: era intrigant que ella sabia fer-lo mentre jo no, i realment el tal cub com a entitat mai no em va apassionar gaire. Sorprenent, oi?

    No en sóc fan de Daft Punk. No vull fer-me un casc d’aquests, amb leds guay i controls varis d’apagar i encendre’ls. No entenc com pot veure cap cosa la persona que porta un casc amb leds…

    Lo meu no crec que sigui artístic. No sé esculpir. Què dec haver aprés a l’escola?! De ben segur res.

    Jugar amb el cel-lo??? Si fossin cintes ben llargues i amples potser anirien bé per treure la pols del pis, però seria molt poc eficient. No crec que m’interessi gaire.

    • Pons ha dit:

      A mi tampoc m’ha cridat mai l’atenció el cub de Rubik
      A l’escola deus haver aprés ciència, no? I alguna cosa de lletres, no?

      • ahse ha dit:

        Si, algunes lletres vaig aprendre’n, ben poques. 2-3 alfabets, diria. El grec una mica xungo, la veritat, però ens feia falta per a les matemàtiques. Com podria anomenar-me alfa i omega sino… Sort que a una sopa de lletres no trobes les gregues!

  2. Laura ha dit:

    Rememorant les paraules d’un vell amic, aquí si escau allò que moltes vegades deia: “¡Cuantos brazos robados al campo!”

  3. jpmerch ha dit:

    Una altra opció quan es té temps lliure, és fer recopilacions de què fa la gent quan té temps lliure. Com va dir aquell, sin acritud lo digo.

    El del cello és espectacular.

  4. XeXu ha dit:

    Curiós el post d’avui. No sé si he acabat d’entendre això de la cinta adhesiva, però m’ha impressionat l’escultura aquesta que camina amb el vent. En realitat fer-la fregaria l’avorriment com els que ordenen un avet o una sopa de lletres, però el resultat és força espectacular.

  5. McAbeu ha dit:

    Llàstima que no sóc fan de Daft Punk perquè aquest casc “mola” molt. ;-D

  6. Sílvia ha dit:

    Em sembla que la sopa de lletres i el cub rubik ja l’havies posat en algun altre post, ai ai ai… El vídeo del cel·lo és impressionant, això sí.

  7. Natàlia ha dit:

    Només veure-ho ja em venen ganes de tallar-me les venes O_O’

  8. Xavier Pujol ha dit:

    Es tracta de dedicar el temps a perdre’l. Hi ha quie fa Torres Eiffel amb escuradents o autopistes de domino per fer-les caure. D’altres escrivim als blogs… Com diu en Serrat: “Cada loco con su tema”

  9. margacarmen ha dit:

    Felicitats Pons perquè hages pogut posar els widgets a la part lateral del bloc, jo he fet un bloc gratis a la meua dona en wordpress i no ho he aconseguit, jo el tinc de quan blogger era encara de franc.
    I una gran tasca això de posar en ordre la sopa, caldrà que posem tots a rutllar la realitat, eixa i no altra és la meua intenció quan faig el bloc, tot i que no sabria dir-te per què escric, mira, per afició, que se sol dir.

    Una forta abraçada i espere passr-me més a sovint pel teu bloc, des de València et done la meua amistat

    Vicent

    • Pons ha dit:

      Només em faltava això, algú que es queixa que els widgets de wordpress no son fàcils de manipular! No us creieu pas, eh? Ho diu en broma, es molt de la broma en Vicenç!
      Vols dir que ara blogger ja no es de franc? Et refereixes a hipotecar la teva privacitat a Google…?
      A la que et descuides a un se li omple el bloc de valencians xD Benvingut! i ben-tornat que seràs ;)

  10. JOMATEIXA ha dit:

    marededeusenyor, sí que té paciència sí la gent. Jo no m’avorreixo massa, més aviat em falta temps.
    Els del Rubik estaran contents amb l’home, els fa pujar les vendes!
    No crec que me’n sortís de fer el casc, però m’agrada veure com es fan les coses. L’escultura mòbil, quina passada! El celo… molt curiós!
    veus, si t’avorreixes també pots passar l’estona mirant el bloc d’en Pons, que són molt entretinguts.
    :)

  11. Clidice ha dit:

    Sóc fan de Daft Punk, però els cascos m’agrada trobar-me’ls fets. Prefereixo perdre el temps sumant nombres primers a la calculadora, per exemple. ^^

  12. Elfreelang ha dit:

    hi ha gent per a tot……i fer un quadre amb macarrons?

    • ahse ha dit:

      Per a aquest post els macarrons queden reduits a la sopa de lletres, i si vols pots mirar-la com a quadre també. Com diuen alguns, “el quadre és als ulls de el qui mira”.

  13. Bruixeta ha dit:

    Sempre he dit que l’avorriment es molt dolent, m’acabes fer canviar de idea

  14. ÒscarAzAl ha dit:

    Jo admiro als autors del cel·lo i de l’escultura que es mou amb el vent, llàstima que aquesta última té tota la pinta d’acabar a l’aigua…

Comenta que es gratuït, de moment...

