Cas típic 1913: noi li agrada noia, noi li agrada abraçar gats

Posted: 2014-06-04 in Actualitat, Monogràfic

Feliç dia d’abraçar el teu gat! Ja heu abraçat el vostre gat? Si no en teniu no passa res, aquest bloc us porta un post ple de gats ^^

La estressada vida dels gats
tumblr_mhjssoD8vt1s4bnsco1_500

Com caçar gats
tumblr_me4itzfJBC1r0wqrdo1_500

Recopilació de gats famosos de internet. Com per exemple el gat cantador diabòlic.

Experiment “científic” llançant els gats al aire i veure en càmera super lenta com sempre cauen de peu.

Per acabar una compilació de vídeos de gats divertida

Anuncis
Comentaris
  1. maria ha dit:

    Espera, ara ho vaig a fer…
    Que macos tots^-^.

  2. ahse ha dit:

    Viscan els gats!! Quan canvii el pis per una casa jo també en tindré un. ^^

    • Pons ha dit:

      tan petit es el pis que no hi cap ni un gat?

      • ahse ha dit:

        Sííííííííí!!! Tant petit és el pis que amb la gran AhSe ja n’està replet! És que l’AhSe és Gran… El seu pis fins i tot li ve petit! L’AhSe necessita el seu espai propi. Igual que els gats. L’AhSe no podria faltar-li el respecte a cap gat treient-li l’espai propi o limitant-li el moviment.

  3. XeXu ha dit:

    Jo ja ho he fet. Els vídeos de gats sempre funcionen, aquest últim que poses m’ha fet riure molt. Són un cas, tot un pou de sorpreses.

  4. Xavier Pujol ha dit:

    Potser perquè ens agraden tant, portem el CAT al costat de la matrícula del cotxe.

  5. JOMATEIXA ha dit:

    jo sempre havia tingut gats i gossos i eren molt amics. (només amb els de casa), però a la meva parella no li agraden gens i ara fa anys que ens limitem a tenir gosos.
    molt divertit l’últim vídeo. El meu germà també els feia fer de tot, llàstima que llavors encara no estava de moda Youtuve.

  6. Sílvia ha dit:

    I si n’adoptes un? T’aniria bé per passar el dol d’en Rincewind!

  7. Clidice ha dit:

    He trobat a faltar vídeos de Simon’s Cat http://www.simonscat.com/ que s’assembla a la meva gata, tot i que la meva gata és “d’exterior” i no es deixa abraçar ni per casualitat ;P

  8. jpmerch ha dit:

    Ja sé com funciona. Et compres una càmera de vídeo i acabes fent experiments amb gats.

  9. Bruixeta ha dit:

    h t’has deixat el millor, el dels gats que acorralen gossos!!! Que ve a ser el que passa a casa meva…
    http://www.videolous.com/index.php/shall-pass-dog/#.Uq66QScpmd1

  10. margacarmen ha dit:

    Sempre m’han fet més gràcia o m’han agradat més els gats que els gossos, deu ser perquè són més independents i no tenen amo, o això sembla.

    Vicent

  11. Sempre m’han fet més gràcia o m’han agradat més els gats que els gossos, deu ser perquè són més independents i no tenen amo, o això sembla. T’ha eixit el comentari amb el bloc de la meua dona, són coses d’Internet, ja ho he canviat.

    Vicent

Comenta que es gratuït, de moment...

