Cas típic 1914: noi li agrada noia, noi li agrada el dia de l’ànec mort

Posted: 2014-06-05 in Actualitat, Monogràfic

Feliç dia de l’ànec mort!!
Que si coi, que no m’ho acabo d’inventar que el 5 de juny es celebra el dia de l’ànec mort. I ja que parlem d’aus, deixeu-me completar el post amb alguns bitxos voladors més.

Pingüins que passen fred
CR_755374_pinguinos

Perquè molestar-te a volar quan altres ho fan per tu?
CR_307897_volar

Un gall que canvia de sexe i comença a pondre ous per no acabar a la cassola
gallo1

Un pardal que no es vol moure del neteja parabrises.

Una bandada de 60.000 periquitos.
pericosdef22

L’ocell metralladora

Anuncis
Comentaris
  1. Sergi ha dit:

    L’ànec és un dels meus animals preferits. La gent es riu de com caminen però és que el seu disseny està fet per permetre que també volin i nedin, cosa que pocs animals més poden fer.

    A més, ben cuinat és exquisit!

    Feliç dia de l’ànec mort!

  2. Clidice ha dit:

    personalment, més que mort, el prefereixo a la taronja, per exemple. És que mort i cru … ecs!

  3. XeXu ha dit:

    Avui em quedo amb els dos ocells okupa. Un que ha trobat un mitjà de transport per no cansar-se, i l’altre que pensava que també, però el maleït humà que condueix es distreu accionant els neteja-parabrises en comptes de conduir.

  4. McAbeu ha dit:

    És exacte això dels 60.000 periquitos?. ;-D

  5. maria ha dit:

    Però avui no era el dia del medi ambient?
    Ara si que no entenc res.^-^

  6. Montse ha dit:

    De petita vaig ternir un periquito (es deia Toribio :) ) i quan s’animava era molt escandalós; no puc ni imaginar la cridòria que en deuen fer 60.000 (brrrrr)

  7. Sílvia ha dit:

    A mi m’agraden quan fiquen el cap a l’aigua i remenen el culet!

  8. Pons, jo em pregunte, quan s’instaurarà el dia del baró, perquè mira que és difícil ser-ho si no saps caminar per la corda fluixa.

    Vicent

  9. ahse ha dit:

    Ostres! I el meu comentari amb quin anec ha volat??

  10. Assumpta ha dit:

    Jo pensava que Haplogrup era el teu cognom viking.

  11. JOMATEIXA ha dit:

    60.000! qui els va comptar?!

  12. ÒscarAzAl ha dit:

    Els pardals, sembla que no, però són uns malotes.

Comenta que es gratuït, de moment...

