Cas típic 1916: noi li agrada noia, noi li agrada arribar als 20.000 comentaris

Posted: 2014-06-09 in Blog

Doncs sí! L’altre dia 27 de maig aquest bloc va arribar al cometari 20.000! L’honor de fer-lo va recaure sobre mi mateix en un comentari de citació d’un altre post del CT1907. Enhorabona jo mateix! A Pons’s Blog no miro prim a l’hora de fer regals, per tan he tingut la gran sort de guanyar un copet a l’espatlla. Li he dit a la persona que tenia més a prop, es a dir, a mi mateix, que em fes un cop a l’espatlla, així ja donem per tancat el tema.

Comment-button-on-keyboard

Cada vegada que no comentes un adorable gatet mor


Sembla com si fos ahir quan el bloc va arribar al comentari 10.000, però no, això va ser el 26/10/2012. Fent un càlculs aproximats, dels 20.000 comentaris la meitat deuen ser meus, de la meitat restant, la meitat deuen ser de l’ahse, per tan ens quedem amb 5.000 comentaris vostres, que tampoc està malament, no? Del comentari 1 al comentari del dia 30/06/2006 fins al comentari 10.000 del dia 26/10/2012 van passar 2.310 dies. En canvi del comentari 10.000 al comentari 20.000 només han passat 943 dies. Per tan la progressió es bona, a veure si pel comentari 30.000 encara passen menys dies.
Aquest bloc continuaria existint sense els vostres comentaris, però haig de reconèixer que potser seria una mica més avorrit, i alguns posts no haurien existit mai, sense anar més lluny aquest post mateix. Amb tot això no vull que us penseu que us estic agraint res, de fet, es tot el contrari, sou vosaltres els que hauríeu d’estar-me agraïts perquè us deixi formar part daixò tan magnífic que es Pons’s Blog. Ser comentarista habitual en aquest bloc es un fet prestigiós del qual se n’ha d’estar molt orgullós. Es un fet remarcable que s’ha de posar en el Currículum Vitate. Rotllo, “He sigut president executiu de 2 multinacionals, però del que més orgullós estic en aquesta vida es d’haver deixat 413 comentaris a Pons’s Blog”.

Anuncis
Comentaris
  1. jpmerch ha dit:

    Llàstima!, al Rincewind l’haguera agradat viure aquest moment. O si més no, viure.
    (Això no t’ho prengues com a un comentari, és només una reflexió meua.)

  2. Lluna ha dit:

    Òndia!!! Tenint en compte que fa quatre dies que hi comento, i no els comento tots no em queda ni res per poder posar-ho al C.V. i que faci patxoca…
    Per 20.000 comentaris més!!! Visca en pons!!! (Semblo l’ahse) :P

    • ahse ha dit:

      Vas pel bon camí. El següent pas és multiplicar els teus comentaris per cada post, ajudant-nos a arribar als 30000 en menys de 365 dies.^^

  3. Laura T. Marcel ha dit:

    Vaig a refer el meu CV ara mateix. Mai se sap si el necessitaré en breu.

  4. ahse ha dit:

    S’ha de reconéixer que el bloc va millorant. Aviat entrarà a la borsa ^^

    Moltes felicitats Pons dàshī!! Per molts més copets a l’espatlla! Fins i tot poder fer-se el copet a l’espatlla a si mateix és un gran art!

  5. McAbeu ha dit:

    Com ja et vaig dir al post del comentari 10000: És maco celebrar els nombres rodons, així que felicitats. :-))
    I també felicitats per haver encertat la teva predicció de que arribaries als 20000 abans de 3 anys des d’aquella data. A aquest ritme els 30000 no tardaran en arribar, potser ho faràs abans que el Xarel-10 i tot. ;-D

  6. maria ha dit:

    Moltes felicitats!!!
    Me’n adono que en aquest blog sempre estem celebrant coses…^-^ Va bé, això!

  7. Clidice ha dit:

    Facilitats i tot això ^^

  8. XeXu ha dit:

    Jo dec portar més de 400 comentaris, però no ho poso al currículum perquè tinc por que em diguin que no m’agafen per estar massa format, que les feines són massa pobres com per agafar una persona amb tants comentaris, m’haurien de pagar massa, i llavors agafen qualsevol mindundi que amb prou feines sap trobar el botó de ‘enviar un comentari’.

    • Pons ha dit:

      Millor no parlar del mon laboral avui que es festa :P

    • ahse ha dit:

      400 és més aviat poc. Deu ser per això que no vols posar el número al teu currículum, confessa!

      • XeXu ha dit:

        Que digui en Pons quants en porto. Tenint en compte que hi ha uns 250 posts a l’any, que jo els comento tots (de vegades repeteixo i tot, sovint per culpa teva), i que porto ja uns tres o quatre anys per aquí, pots anar fent càlculs. Igualar-te no és possible, però no crec que hi hagi queixa dels meus números.

        • Pons ha dit:

          calculats així per sobre seran uns 760

        • ahse ha dit:

          Doncs comentes molt poc! Ja és hora de posar-te les piles. Com t’imagines que arribarem als 30 000 en 365 dies si vas fent-te el gandul?

          • XeXu ha dit:

            És que he d’arribar jo sol als 30000 comentaris? Pressiona els altres també, jo faig el que puc! Trobo que no està malament 760 comentaris, tot i que aquests són els que fas tu en un any, però no tots som com tu… per sort!

          • ahse ha dit:

            Vols dir per desgràcia! Més val que deixis de mirar als paios del costat i et posis a comentar com déu mana! On el déu aquí mateix podries substituir-lo amb Pons.

  9. La veritat Pons és que dóna joia els comentaris, que te’ls facen i jo opine igual que tu, mira, hi ha gent que posa un widget per si volen donar-li diners, tant fa valdre la seua tasca com a escriptor.

    Així que passen molts més comentaris i endavant, jo per la meua part estic també orgullós de poder-te comentar.

    Vicent

  10. Sílvia ha dit:

    Veig que ja has deixat estar allò de la qualitat dels comentaris i tornes a valorar la quantitat, hehe… Per molts comentaris!!

  11. Rosella ha dit:

    Això d’haver arribat al comentari 20.000 gràcies a un comentari propi és una mica de trampa, eh! Huele a xamuskina! Alguna base on poder consultar-ho?

    (Felicitats!)

  12. JOMATEIXA ha dit:

    Jo no he mirat mai quants en tinc, serà per que no em comenten massa… snif, snif.
    Felicitats, a mi també m’agraden molt els números rodons!

  13. Sergi ha dit:

    Veig que hauré d’actualitzar el CV. Podries dir-me quants comentaris he fet en aquest blog? En quin sector laboral creus que valoren més haver fet comentaris al teu blog?

  14. Natàlia ha dit:

    Gràcies per deixar-nos formar part del blog… i felicitats pel 20000! :)

  15. ÒscarAzAl ha dit:

    Hauries de posar un rànquing de comentaristes a la barra lateral perquè la gent es piqués i encara comentessin més.

Comenta que es gratuït, de moment...

