Cas típic 1917: noi li agrada noia, noi li agrada ser puntual

Posted: 2014-06-10 in Actualitat

Feliç dia de la puntualitat! Què millor per aquest dia que un post sobre despertadors?

Despertador que truca als teus amics.
despertador_tirano

El despertador de Lost: Si no l’apagues la illa explota? qui sap…
lostclock_main

Despertador Helicòpter: Al sonar l’alarma surt volant i no s’atura fins que l’atrapes i el poses a lloc.
flying_alarm_clock

SnūzNLūz: Va fent donacions a una ONG fins que no l’atures.
snuznluz

IQ Alarm: El despertador que desperta el teu cervell
iq_alarm

BCPP Xexu

Anuncis
Comentaris
  1. McAbeu ha dit:

    Em sembla que no descobreixo res si dic que m’agraden els enigmes lògics… però potser no tant per fer-los just quan soni el despertador. :-D

  2. ahse ha dit:

    Ostres! Quins despertadors més perillosos i malparits!!

  3. maria ha dit:

    Necessito aquest de l’helicòpter!
    En tinc dos de posats i encara m’adormo. No em funcionen.^-^

  4. XeXu ha dit:

    Que hi hagi tanta varietat de despertadors i que siguin tan enginyosos només indica que el fet de llevar-se al matí no és una cosa trivial i que causa molts problemes a molta gent. Hi ha mercat aquí. He de dir que jo no tinc excessius problemes per llevar-me, de fet ho faig gairebé sense despertador, però per si de cas, conservo el del meu avi, que sona com la sirena d’un portaavions, i a veure qui és el guapo que no s’aixeca, ràpid i de mala llet. Però com la maria, consideraria tenir aquest que és un helicòpter, almenys podria practicar el tir al despertador amb una sabatilla. Seria un despertar diferent.

  5. Clidice ha dit:

    jo no sento mai els despertadors, per això tinc un company que se’l posa ell, el sent i em desperta a mi. Una mica més elaborat però molt més pràctic que tenir un despertòpter d’aquests voltant per l’habitació i servidora sense fer-li ni punyeter cas :)

  6. JOMATEIXA ha dit:

    sóc molt puntual.
    No m’agraden els despertadors i aquests molt menys, la majoria ja et fan despertar emprenyat. Jo sóc de les que tota la vida es desperten just abans que soni i el paro. Ara em desperta el mòbil, però només amb vibració i no te temps de fer-ho més de dues vegades que ja està mut altre cop.

  7. Anna ha dit:

    Jajaja el que fa les donacions m’ha semblat una passada! I el de Lost, justament ara que l’estic re-veient … ains!

  8. Natàlia ha dit:

    Sempre he volgut provar el que vola… Però sempre he pensat que acabaria comprant-me alguna pistola per el.liminar-lo al cap de 2 dies voleiant…

  9. Rosella ha dit:

    Perquè han de ser tant torrecollons els despertadors? No n’hi ha cap que et desperti amb una tassa de cafè?

  10. Montse ha dit:

    Ai, sí! Subscric el que diu la Rosella i afegeixo que sigui en Clooney qui el porti :)

  11. nitamiu ha dit:

    odio que em despertin, odio llevar-me, odio els matins….

  12. ricard ha dit:

    No entenc els despertadors. Al meu fill petit n’hi van regalar un que fa una llum de colors. No he aconseguit que soni a l’hora programada. Sniff!

  13. Jo, que visc amb la meua dona, tinc dos despertadors, un que em vaig emportar de ca la mare, que és molt bo, i un altre que vaig comprar en un rellotge verd, per 3 €, que em fa molt de paper, els pose tots dos a banda del del mòbil quan he d’anar a cap lloc important. Déu beneisca els despertadors.

    Vicent

  14. ÒscarAzAl ha dit:

    Jo em desperto amb la ràdio, que la música anima molt més a començar el dia que aquestes coses tan agressives que poses.

Comenta que es gratuït, de moment...

