Cas típic 1925: noi li agrada noia, noi li agrada portar el gos a la feina!

Posted: 2014-06-20 in Actualitat

Feliç dia de portar el gos a la feina! Jo soc més de gats, però bé, perquè no es digui, també puc fer un post de gossos.

Bona disfressa per un gos
tumblr_m46gq71hDF1qab8zco1_500

Per això els gossos no son uns bons des-activadors de bombes
CR_668629_dile_a_mi_mujer

Vigileu amb el gos! I ja que estem avisant, el gat també deixa’l anar xD
CR_486194_cuidado_con_el_perro

Post amb gossos de camuflatge
tumblr_m3r4nej4d91qf5do9o1_500

Gos fent yoga millor que tu
tumblr_msoao6tqnN1qdlh1io1_400

Reacció d’un gos al provar una llimona

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Gran post! Qualsevol gos que l’arribi a llegir se sentirà orgullos i als gats els entrarà enveja… (per alguna raó diuen que no són trustworthy either, haha)

  2. Gemma Sara ha dit:

    T’ha faltat el gos de “Mi perro tiene un blog”, un germà, un col.lega….

  3. XeXu ha dit:

    Per culpa teva m’he posat a veure vídeos de gats! Molt gran el gos que fa ioga i el que menja una llimona, pobra bèstia. I si tingués un gos, a banda del gat, necessitaria urgentment el cartell que adverteix dels dos. Un must!

  4. joana ha dit:

    Hahaha! I q has fet amb el peixitu? No agafará gelos? A per cert, no els agrada la llimona, però sí la cervesa!

  5. pais secret ha dit:

    Jo sóc de gats però reconec que un gos és una bona companyia. Els videos i les fotos, molt bons.

    • Pons ha dit:

      Jo també soc de gats, però a falta de gat per acariciar alguna cosa pot servir momentàniament un gos.

    • ahse ha dit:

      Els gossos tampoc no són tan dolents, eh? Exceptuant les petites besties sorolloses i aquells que tenen el cap com una gerra i no poden respirar bé. Hi ha prou races xungues de fet…

  6. JOMATEIXA ha dit:

    Bonissims!! quan ho mirem amb les nenes a la tarda s’ho passaran molt bé, encara que segur que acabarem com en XeXu, mirant altres vídeos i sense fer res.

  7. Marta ha dit:

    Molt bo el cartell d’avís del gos i el gat :)

  8. cantireta ha dit:

    La nostra gossa i jo t’estem agraïts (la gata de l’entrada de casa meva també, per l’esment) ;-))

    PD. Gràcies per la teva ironia. HI ha dies en què és millor que el cafè de bon matí. Abraçades…

  9. Jo també sóc de gats, a la meua família hem tingut bàsicament cinc gats, tot i que els que més recorde amb grat són el Denis, que va morir en jo conèixer la meua dona i la Maia, que ja fa molts anys que va morir, m’ho van fer passar d’allò més bé, però mai no se’m va acudir portar-los a la faena.

  10. maria ha dit:

    Pobret el de la llimona…T’ha faltat aquell vídeo que corria fa un temps sobre que feien els gossos quan els amos se’n van de casa.^-^

  11. Xavier Pujol ha dit:

    No puc portar el gos a la feina perquè no en tinc. I si en tingués potser tampoc no el portaria, per por que es barallés amb els de 2 potes que hi ha.

  12. Doncs jo sóc de gossos! Molt bo el vídeo del ioga, si s’ho proposessin crec que ens guanyarien en moltes altres coses

  13. el meu és més interessat, passa del ioga , però s’apunta a la cerveseta.
    http://www.brujitadesigns.net/Fotografia/displayimage.php?pid=11&fullsize=1

  14. Quality articles is the important to attract the visitors to
    visit the web page, that’s what this website is providing.

  15. rits ha dit:

    boníssims tots!

  16. La ha dit:

    Molt bona la disfressa! Ara és el que jo dic sempre, què poca feina que té la gent! Enginy molt però feina poca! La resta de documentació gràfica que has penjat també està molt bé, tot i que jo no sóc ni de gats ni de gossos ni de cap bestiola. Però vistos aquí si que em fan gràcia, ves per on! El mèrit és tot teu.

    • ahse ha dit:

      Vols dir quanta pasta tenen alguns! N’hi ha que no sap en què gastar-los i comencen a maquillar gossos i d’altres que s’estan suicidant per no poder pagar una miserable hipoteca. De ben segur la disfressa aquesta està dissenyada per a alguna festa de cumple canina d’un gos més fatxenda…

    • Pons ha dit:

      el mèrit es de la gent freak que fa coses amb els animals, jo només em limito a triar i recopilar lo millor per un públic selecte ;)

  17. Laura T Marcel ha dit:

    Uff, se m’ha escapat el comentari sense poder posar ni el nom complet. I et juro que no tinc cap gos ni cap gat que hagi apretat la tecla….

  18. Laura T. Marcel ha dit:

    No se si saps que han inaugurat aquesta temporada un parc aquàtic per a gossos, molt en la línia d’aquest post. L’Ashe té raó, hi ha gent que, tot i els temps que corren, no saben on gastar la pasta i altres sempre collats a final de mes…
    http://www.tv3.cat/videos/5124451/Primer-parc-aquatic-per-a-gossos

Comenta que es gratuït, de moment...

