Cas típic 1931: noi li agrada noia, noi li agrada relaxar el ritme una mica

Posted: 2014-06-30 in Actualitat, Blog, Monogràfic

Avui 30 de juny es l’últim dia d’aquest mes, això vol dir una cosa, que demà comencen els dos mesos on la gent marxa més sovint de vacances. Com aquest bloc es deu a la gent, doncs relaxarà el ritme perquè tothom pugui seguir-lo a un ritme més tranquil, ja que tothom es relaxa més durant l’estiu. Això vol dir que fins al setembre hi haurà 3 posts per setmana en comptes dels 5 habituals. Si no passa res estrany, els posts seran dilluns, dimecres i divendres. També em reservo el dret de parar totalment el bloc durant uns dies si veig que les meves possibilitats d’aconseguir connexió a internet son baixes, però si de cas ja us avisaria. Si no sabeu com omplir aquest temps lliure que tindreu ara que el blog publicarà menys, us donaré unes quantes opcions:

– Pots fer art amb claus
arte-clavos-05

– Pots fer un stop-motion del teu videojoc preferit.

– Pots practicar el cub de Rubik mentre fas malabars

– O bé pots apilar monedes (3.118 en aquest cas, totes sobre una única moneda)

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Visca el Pons!! La gent que no fa 2 mesos de vacances ho tindrà fotut ^^

  2. McAbeu ha dit:

    Potser ens costarà adaptar-nos a aquesta baixada de ritme en aquest blog (o potser no ens costarà, de fet) però tot i així et desitjo que tinguis unes bones vacances. ;-)

  3. Clidice ha dit:

    bon de tot això i tot aquest tipus de coses. pel que fa a mi tinc altres friki-maneres de superar el mono ^^ és que hi ha frikismes que ja són l’últim de l’últim eh! :P

  4. Anna ha dit:

    Com si Juliol no fós ja de per si un mes etern pels que fem vacances a l’Agost … ains que dur serà això. … Bones vacances!!!

    • Pons ha dit:

      repeteixo, no marxo de vacances, només poso tercera

    • ahse ha dit:

      No en podràs viure sense els casos típics diaris, oi? Ho sabia jo!! Com seria si per exemple l’AhSe relaxés el bat de baseball amb el qual vigila a l’entrada del bloc del Pons, no? T’imagines la gent per aquí oblidant el respecte perquè és juliol o agost?!

  5. Xavier Pujol ha dit:

    I si fem un esternut al costat del que apila monedes?

  6. JOMATEIXA ha dit:

    Jo soc de les que no va enlloc, la pringada que espera a que hagin acabat tots de fer-les i no les faig fins al Setembre. Però ja està be alentir el bloc que així ens deixes temps per fer altres coses, encara que no crec que me’n sortis amb cap de les teves recomanacions, però segur que sabre que fer :)

  7. Jo preferisc fer malabars amb el meu cos i si pot ser amb l’acompanyament de la meua dona, en fi que ho tens tot controlat, dos articles per setmana, jo no pense quan els escric, però ja veig que a l’estiu la gent es relaxa molt més en llegir-los i comentar-los. Jo seguisc igual, però no faig vacances clar, no tinc això, cupons.

    Vicent

  8. Gemma Sara ha dit:

    Impressionants el del Rubik i el de les monedes, podrien anar a un concurs de talentosos… que vagi bé el semi-relax, nosaltres estarem uns dies en remull :)

  9. XeXu ha dit:

    Quins grans consells! M’ha encantat el vídeo del Zelda, quina currada. I el paio del cub de rubik no es queda curt en matèria friki. Ara que, el de les monedes en la vida ha tingut vida social.

    Bé, per fi pots alleugerir la teva càrrega de posts i ja no et fallarà tant la inspiració, molt bé. Respira fins el setembre, i ves pensant en els ninjes!

  10. Pons ha dit:

    m’he espantat quan no he vist cap post nou aquest matí xD

  11. maria ha dit:

    3 només? I no hauria de ser dia sí, dia no? ^-^(hehehe)

  12. rits ha dit:

    Molt bon estiu i molt bones vacances, pons!

  13. salluna ha dit:

    Com pots veure, ja m’he relaxat, vinc a comentar-te avui.
    Tanta crítica amb els blocs slow i ara “gairebé” tots són slow, fins i tot el gran Pons!!

    Aferradetes! :)

  14. Audrey ha dit:

    Deu n’hi do la freqüència de publicació en ‘vacances’! i els consells…què bons!, faltaria alguna activitat més de casa, com el ganxet :-D

  15. ÒscarAzAl ha dit:

    Així em poso al dia :P

Comenta que es gratuït, de moment...

