Cas típic 1938: noi li agrada noia, noi li agrada la dotzena de Padre de Familia

Posted: 2014-07-16 in TV

Un dia em va venir un antoll (antojo) de veure Padre de familia i així va ser com vaig començar la onzena temporada de la sèrie. Bé, segons la emissió espanyola es la dotzena temporada, perquè resulta que hi va haver una cancel·lació de la sèrie pel mig i això va provocar que a Espanya es contés com dos temporades separades mentre que als EEUU va continuar sent la mateixa temporada, per tan mentre als EEUU compten la temporada 11 aquí la contem com a 12. Interessant? No? Tan se val, el cas es que el primer capítol es una mica fluix, però com que tenia l’antoll vaig passar al següent i el segons està millor, entre d’altres coses perquè el Homer Simpson fa un cameo, i el tercer capítol segueix la tòpica de qualitat del segon i el quart, com que surt la màquina del temps es el millor de tots. El cinquè capítol es el que fa 200, per tan es un capítol especial on els creadors destaquen els seus moments especials, està bé, es un bon capítol recopilatori. El sisè capítol… Bé, no cal que vagi fent inventari capítol per capítol, no?
El que si que vull remarcar es que el vuitè capítol es avorrit, en canvi el nové que parla sobre el cristianisme està molt bé, sempre i quan no et prenguis massa en serio això del cristianisme es clar. I sabeu de què va el nové? es el típic capítol que se’n van a l’espai, es estrany que fins la temporada 12 no l’haguessin fet, oi? Bah, es força dolent… El capítol 13 està molt bé, es un capítol de Sant Valentí, i tot i que es el típic recurs de les històries creuades sobre l’amor al estil Love Actually, està molt bé. Bé, ara que ho penso, les històries no es creuen, però tan se val, son històries curtes amb tots els personatges, fins hi tot la mítica Consuelo. El 14? bastant fluix, no cal ni que justifiqui el motiu. El capítol 16 es un homenatge a 12 homes sense pietat, o sigui que si no l’heu vist perd absolutament tota la gràcia, i tot i ser poc fan de les pelis clàssiques aquesta es de les bones.

Pels qui no el reconeixeu, es Justin Bieber

Pels qui no el reconeixeu, es Justin Bieber


Un detall curiós es que cap al final de la temporada juguen a homenatjar openings d’altres series. Com ara Charlie Brown, Monthy Phyton Flying Circus, Modern Family, lo curiós es que ni tan sols ho aguanten fins a final de temporada, només ho fan en 3 o 4 capítols. Llàstima, trobo que era molt bona idea. Tampoc podia faltar de cap de les maneres en aquesta temporada un especial d’en Bryan i el Stevie que van de viatge. Aquest cop toca Las Vegas. Tot i que reconec que els capítols especials d’aquests dos no son els meus preferits, tot i que no em desagraden, aquest es lleugerament superior a la mitja d’aquests. Per acabar, també es curiós que l’últim capítol de la temporada es força normalet. una llàstima, esperava alguna cosa especial.
En general valoro positivament la temporada, de moment està mantenint el nivell que porta tota la sèrie, per tan, si sou fans de la sèrie no teniu excusa per no veure aquesta temporada i si no ho sou doncs vosaltres us ho perdeu. Per anar bé, ara tocaria posar uns vídeos, i encara que no fossin de la temporada 12 suposo que també me’ls acceptaríeu, però es estiu i em fa mandra buscar-los, ho sento.

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Ostres, què interessant!!
    No, no cal que tinguessim un inventari per capítol, tampoc no n’hi ha per tant.
    El cristianisme no pot estar bé, no fotem!
    No sé de què va Love Actually i si em poso a considerar el títol, crec que tampoc ho vull saber.
    El capítol 16 dius que és bo? Què fort, han ficat un capítol bo a una serie dolenta…
    Quin és el últim, dius? Número?
    Pel que he sentit els videos a l’estiu donen mal de panxa.

  2. JOMATEIXA ha dit:

    Una altra sèrie que tampoc veig. Més que res perquè no s’hi enganxin les meves filles.
    Però, bon dia ;D

  3. Roselles ha dit:

    Com a HIMYM, no la segueixo però la vaig veient de tant en tant. O bé la sèrie ha empitjorat, o bé ha canviat el meu humor, o bé m’he cansat de tantes bajanades, perquè abans m’agradava molt més.
    Per cert, un amic em va regalar un ninot d’Stevie que porto al retrovisor interior del cotxe.
    Per quan el post de El Mentalista? Tampoc la segueixo del tot (per variar) però si he vist els últims capítols de la última temporada, i tinc ganes de comentar!

  4. XeXu ha dit:

    Per què hem de veure la temporada, si ens l’expliques de dalt a baix? Ja no cal, així em puc dedicar a altres coses com a True Detective, per exemple.

    • Pons ha dit:

      Si, si, sobretot que tothom vegi true detective que segur que s’emporta el emmy a millor serie.

      • XeXu ha dit:

        La veritat és que me la sua força qui guanya els Emmy, segur que Breaking Bad en té un munt i no puc amb ella. De moment, els dos primers de True Detective prou bé. Me’n queden sis. I després… ja veurem. Suggeriments? Però que siguin bons de veritat, eh.

        • Pons ha dit:

          Breaking bad “només” té 10 Emmys, cosa que l’ala oest en té 26, però l’ala oest es un cas a part que va tenir enamorada la crítica. A la espera que si breaking bad s’emporta algun Emmy més aquest any per la seva última temporada, que suposo que si, però no crec que sigui el de millor drama.

          Com a recomanacions, si et va agradar Salvar al soldat Ryan pots veure Band of Brothers, que només son 10 capítols.
          Si no et fan por les sèries de ciència ficció pots mirar Battlestar Galactica.
          Si simplement vols una sèrie bona mira The Sopranos. Es una mica al estil The Wire, però amb menys varietat. Es una bona manera de desmitificar la màfia xD

          O directament busca per la pestanya de sèries que tot i no estar actualitzada del tot hi ha enllaços a posts interessants ^^

        • ahse ha dit:

          El Pons sempre recomana el millor! Una altra cosa són els teus gustos, que tots sabem que deixen molt per desitjar…

  5. Anna ha dit:

    Aquesta serie em va ideal per fer la migdiada els diumenges. No és que no m’agradi, alguns estan bé però no sé perquè sempre l’enganxo els diumenges i ….

  6. Xavier Pujol ha dit:

    Aquesta sèrie no l’he vista. No veig de dibuixos animats des de la primera època de Bugs Bunny.

  7. El personatge del pare de Pare de família em sembla més que el dels Simpson’s el típic depressiu que pensa què diran i fa mitjançant el control malaltís de la família, el que s’anomena una manipulació, una persona així, feble, manipuladora i una mica no diguem-li covarda, però sí pusil·lànime, un fastiguet de pare, però així fa que faça riure pels seus gags tan punyents en el sentit de dir: Si jo fóra el fill li pegaria una galtada que … en fi, en el xoc tan punyeter fa riure.
    M’agrada, però fins i tot m’agraden més els simpson’s.

    Vicent

  8. Vaja, aquests vídeos els hauria mirat i tot. Per una vegada que conec la sèrie!

  9. maria ha dit:

    Es diu antoll? Que malament que sona…
    Ostres aquesta sèrie no m’atrau gaire. Veig que ets molt del dibuix americà.

  10. Elfreelang ha dit:

    Jo la veig de manera intermitent i poc fidel però m’agrada la serie !

  11. […] Griffin [Family Guy]: Un nadó pot ser un malvat? Stewie Griffin demostra que es possible gràcies a la seva mania de […]

Comenta que es gratuït, de moment...

