Cas típic 1940: noi li agrada noia, noi li agraden els gelats

Posted: 2014-07-21 in Actualitat, Monogràfic

Com que aquest passat diumenge va ser el dia del gelat! Per celebrar-ho us porto un post amb aliments ben dolços ^^

Pastissos amb formes!
pasteles-sorprendentes-1

Pastís de casament geek
pastel-boda-geek

Un altre que fa pastissos amb formes.
CR_426538_buddy_valastro

No només es pot fer art amb pastissos, també amb xiclet ^^
CR_299080_esculturas_de_chicle

Sabeu d’on prové el Häagen-Dazs? A quin país us sona? Aquí podeu llegir la història del nom Häagen-Dazs.
MjAxMy00MmZmN2M5Zjc2OTA1ZmFi

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Mare meva, quin horror! Aquest planeta acabarà morint de diabetes tipus 2…

  2. Anna ha dit:

    Els pastissos encara però el tema dels xiclets no el veig no ….

  3. XeXu ha dit:

    Prefereixo l’art dels pastissos que el del xiclet. Quants dies es pot estar aquest paio per fer un pastís d’aquests? Ara, que el que triomfa és el geek, segur que va encantar a tots els convidats, tan geeks com ell, és clar.

  4. Jo encara conserve a l’aparador de ma casa la figureta del pastís de noces. Va ser de color negre i hi va haver qui va pensar malament, encara?
    I és que el món canvia, però sempre hi ha gent per a tot, mirem com ens ho mirem.

    Vicent

  5. nitamiu ha dit:

    ohh quina manera més dolça de començar la setmana, no acabo de veure la relació dels gelats amb els pastissos (si almenys hi hagués un pastís gelat) però si fos d’una altra manera no estaria a Cal Pons!

    M’encanten el Geek, és l’únic que em menjaria de tota aquesta oferta, però deu portar gluten o sigui que tampoc!!!

  6. jpmerch ha dit:

    No sé si es pot considerar gelat, però una foto d’una bossa de croquetes casolanes congelades del supermercat, haguera quedat bé. És una opinió.

  7. ostres doncs a mi m’ha cridat l’atenció les escultures amb xiclet, poder per poc vistes… els pastissos en forma comencen a ser una plaga

  8. Maria ha dit:

    A mi em torba pensar que tots aquests xiclets han hagut de ser mastegats per poder fer-los elàstics i donar-los forma. O sigui… veig les fotos i no puc deixar de veure-hi pastissos de baves…
    Baves molles i després baves seques…

  9. Sílvia ha dit:

    és curiós, no hi surt cap gelat! :p

  10. maria ha dit:

    oh, oh, oh, OH! Quina bona cara que fan. Pot ser n’hi ha algun que em faria una mica de fàstic menjar, més per la figura que no pas pel gust. Els Häagen aquests massa artificials pel meu paladar.^^

  11. JOMATEIXA ha dit:

    tens raó que estic una mica monotemàtica, deu ser cosa del estiu. Però aviat hi haurà canvis: http://tumateix-llibres.blogspot.com.es/2014/07/patrick-rothfuss-publica.html
    Jo veig molts programes d’aquests de pastissos, em tenen enganxada les coses fantàstiques que fan. Encara que no ho havia vist mai amb xiclets.
    Quina passada.

  12. Laura T. Marcel ha dit:

    Jo al·lucino amb tot el que fan en qüestió de pastissos, ara no se si m’ho menjaria això!

  13. ricard ha dit:

    Si voleu veure pastissos impressionants, viatgeu en un creuer de Royal Caribbean i assistiu al Sopar de Mitjanit. Els americans fins i tot se’ls mengen però s’ha de tenir un estòmac a prova de bombes o ser com ells: enormes, amb obesitat mòrbida; i l’endemà, esmorzen frugalment, només deu o dotze tortitas per cap, amb bèicon i tot el gelat que hi càpiga (el gelat raja sense límit d’una aixeta al menjador). A mig matí, un parell de pizzes per aguantar fins l’hora de dinar. No exagero, us ho juro.

  14. Clidice ha dit:

    llàstima, havia vingut pels gelats, que adoro, i no pels pastissos, que em fan angúnia i més aquests tan toquetejats que fan els americans amb el fondant dels piiiiiiiip

    On hi hagi un bon gelat de nata i xocolata aaaaaaaaaaaaaah! (baves-baves Homer Simpson)

  15. Gemma Sara ha dit:

    Aquest de la Ventafocs és extraordinari, un monument al kitsch!

  16. Sergi ha dit:

    Diumenge passat em vaig posar el despertador a les 6, per motius aliens al blog del Pons. No obstant això, en despertar-me vaig pensar en aquest blog.

    T’has plantejat mai com de cruel ets amb els teus posts fent-los llevar tan d’hora?

  17. Roselles ha dit:

    A mi el sucre en excés em fa venir mal de panxa, així que ni tastar-los (tampoc em fan venir salivera, eh?). Per cert, el del pop et fa treure la gana.

  18. Xavier Pujol ha dit:

    No he menjat mai encara els Haagen-Dazt. Ara m’ha entrat curiositat i algun any d’aquests, faré el salt a “La Menorquina” i a “Frigo” i el tastaré.

  19. Elfreelang ha dit:

    ostres pons ni que siguin bons fan una mica d’angúnia, aquest pop….jo vull polos de pal de tota la vida

Comenta que es gratuït, de moment...

