Cas típic1942: noi li agrada noia, noi li agrada la seva administradora de sistemes

Posted: 2014-07-25 in Actualitat

Feliç dia del administrador de sistemes! Per celebrar-ho us deixo amb unes quantes vinyetes dels freaks de Geek & Poke
Windows 8
6a00d8341d3df553ef01676951434b970b-800wi
6a00d8341d3df553ef017c35b2c286970b-800wi
6a00d8341d3df553ef017ee884a3f6970d-800wi
6a00d8341d3df553ef017c31a16a73970b-800wi
6a00d8341d3df553ef0168eabe2192970c-800wi
6a00d8341d3df553ef016767875265970b-800wi

Anuncis
Comentaris
  1. XeXu ha dit:

    Avui post privat per l’AhSe i tu, que malament pinta aquest estiu!

    Per cert, que ja he acabar True Detective, prou bé, s’ha de reconèixer. Força fantasmada, però bé.

    • Pons ha dit:

      Et cau bé en mcconaughey quan desvaria? jo no suporto aquests moments >_<

      • Anna ha dit:

        Calleu ja que la vaig començar ahir!

        • Pons ha dit:

          Es possible que et vinguin temptacions de deixar-la, però no ho facis com a mínim fins que hagis vist el capítol 4 i el seu el pla-sequència

          • XeXu ha dit:

            No recordo què passa al 4 ni cap pla seqüència, però la sèrie està bé. En McConaughey cansa una mica de vegades, però el personatge és tot així, crec que el clava força. A mi el Woody Harrelson no m’agrada gaire, no suporto la posició de la seva boca, aquells morritos que posa. Suposo que ja saps què vull dir. La seva veu doblada, que sempre li posen la mateixa, crec que no hi ajuda… Ara, les seves amants…

    • ahse ha dit:

      Com a mínim un dia al mes que el becari ens respecti…
      Viscan els admins! Visca el Pons ^^

  2. rits ha dit:

    Segur que la teva administradora es mereix aquest dia i el post, el meu, ni de conya.

  3. Jo no sé però mai no em posaré i, sé que ho dic ara i que moltes vegades he fet afirmacions d’aquesta mena sense acomplir-les, mai no em posaré el güindous 8 amb el 7 ja estic d’allò més content, és una còpia barata del xp, que per cert el dominava d’allò més bé.

    Vicent

    • Pons ha dit:

      Els windows sempre han sigun alternatius entre bons i dolents, no falla mai: Win 3.1 bo, Win 95 dolent, Win98 bo, Win Me dolent, WinXP bo, Win Vista dolent, Win 7 bo, Win 8 dolent.
      I que consti que dient que el Vista va ser només dolent estic sent generós xD

    • ahse ha dit:

      Mai diguis mai mentre visitis Pons’s blog ^^

  4. Roselles ha dit:

    Jo l’humor informàtic, si no és de The It Crowd, no l’entenc. Així que passo per aquí per saludar i tal.
    Salutacions!

  5. Gemma Sara ha dit:

    A mi m’ha agradat el del desenvolupador que s’ha llegit un totxo i que no ha servit de res, aquestes coses passen offsoftware i tot. M’he perdut la major part dels acudits, però veig que no sóc molt rara… :D

  6. Josep ha dit:

    Brillant! (encara que no siguin teus els dibuixos)

    • ahse ha dit:

      Tot això que veus a aquest bloc és propietat exclusiva del Pons. Fins i tot el comentari que has deixat és propietat del Pons.

      • Pons ha dit:

        Calma, calma. Encara vindrà el sr Geek & Poke amb els seus advocats a tancar-me la paradeta XD

        • ahse ha dit:

          Al moment que el sr Geek & Poke o qualsevol dels seus advocats entri a aquest bloc serà propietat exclusiva del Pons!! El becari podrà disposar d’ells com més convenient li sembli. ^^

  7. Xavier Pujol ha dit:

    No he aconseguit veure la foto de l’administradora de sistemes.

Comenta que es gratuït, de moment...

