Cas típic 1957, 1958, 1959 i 1960: noi li agrada noia, noi li agrada un cas típic quàdruple

Posted: 2014-08-29 in Actualitat, Blog

S’acaba la última setmana de l’agost, per tan també s’acaba la jornada de tres posts setmanals del bloc i la setmana vinent ja tornarem a tenir els 5 posts setmanals com es habitual. Com el meu bloc es molt endreçat m’agrada que els posts dels divendres sempre siguin múltiples de 5, per tan he hagut de forçar amb aquest cas típic quàdruple això sigui així. Uns diran que això es trampa, altres diran que servirà per fer alguna pregunta d’algun test sobre el bloc, però jo diré que el bloc es meu i faig el que hem dona la gana :D
Espero que ara que s’acaba l’agost tots els lectors habituals que havien fugit aprofitant l’excusa de les vacances es recordin de tornar, perquè sinó em veure amb la obligació de perseguir-los. Si això us sona com una amenaça es que ho heu entès perfectament ;)
BCPP:Roselles

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Visca el Pons!! Per si de cas ens hauriem d’apuntar que el cas típic 1957 porta 3 casos típics dins la seva panxa, i no sabem encara quan li tocarà parir ^^

    (de ben segur en surtiran uns casos típics petitons, amb els ulls tancats i macos com els gatets)

  2. McAbeu ha dit:

    Just quan tu tornes a l’activitat normal, jo me’n vaig 15 dies de vacances. Si això no és sincronització, ja em diràs què és;-D

    Ah, i és clar que sí. Això del post quàdruple és trampa!

  3. JOMATEIXA ha dit:

    Doncs, jo també desconnecto una semaneta, però no caldrà que compleixis l’amenaça perquè quan torni faré un repàs del que has escrit ;D

  4. XeXu ha dit:

    Jo sóc dels que pensa que això és trampa. Però també sóc dels que sap que el blog es teu i fas el que et dóna la gana. Però llavors potser no participarem a la proposta del CT2000, perquè realment no serà el post 2000…

  5. Roselles ha dit:

    Quanta pressa per arribar al CT2000! Ho he estat calculant i arribaràs a aquest post el 24 d’octubre, el dia que ens vam conèixer amb la meva parella, farà 11 anys. O sigui que has fet trampetes perquè coincideixin els dies i sigui encara una diada més especial. Tot un detall, molt agraïda! Que maco el Pons!

  6. Laia ha dit:

    Hi estic d’acord, el bloc és teu i fas el que et dóna la gana, només faltaria. A mi no m’agrada que em diguin com he de fer les coses al meu o sigui que sóc conseqüent.

    Ains… Això em recorda que s’acaben les vacances…

  7. ricard ha dit:

    Jo ja he tornat.

  8. Gemma Sara ha dit:

    Divendres són múltiples de 5? Ah esclar, i jo sense ser-ne conscient, quants misteris cabalístics per descobrir, encara!?

  9. Glups! a veure si podrem estar a l’alçada…

  10. Sílvia ha dit:

    I no tanques mai per vacances?

  11. MadeByMiki ha dit:

    Vaja, si et creus que les teves amenaces serveixen per alguna cosa, vas pel bon camí. Bon retorn a la feina a tots ;-)

  12. Alejandro ha dit:

    Quina mandra això que s’acabin les vacances. Jo sóc funcionari i tampoc trobo tanta diferència entre el juliol i l’octubre

  13. Sergi ha dit:

    Això és com el misteri de la Santíssima Trinitat però amb una Quatrinitat, no? Un post que és un i que és 4 al mateix temps. Benerat sigui el Pons! Aleluya! Aleluya!

  14. Elfreelang ha dit:

    pons igual m’hauràs de perseguir ara per mi ja s’ha acaben les vacances i no tindre temps de navegar

  15. nitamiu ha dit:

    Una mica cap quadrat sí que ets, sí!! aquesta mania dels divendres i els múltiples de 5, amb lo divertit que és el caos….

    Apa…tornarem a posar-nos les piles a cal Pons!!

Comenta que es gratuït, de moment...

