Cas típic 1990: noi li agrada noia, noi li agrada que el Zuckerberg li patrocini el posts

Posted: 2014-10-10 in Webs/Blocs

El senyor Zuckerberg m’ha pagat una pasta per què li faci un post sobre facebook.

-Quina es la utilitat més gran de Facebook?
-Sense dubte atrapar atracadors imbècils.

Què passaria si la vida real fos com les xarxes socials (aka facebook)?

Tota la fauna de facebook reunida en un sol vídeo

El mon viu obsessionat amb facebook! (febrer 2011)

Com hagués sigut el Facebook en els feliços anys 50?

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Visca el Pons!! La gent mai no pensa en els perills de la vida online fins que li passa alguna cosa xunga en la vida real… Uuugh!

  2. Anna ha dit:

    Hm … jo no tinc Facebook ni intenció de tenir-ne mira :) És que només de pensar-hi em fa una mandra espectacular.

  3. JOMATEIXA ha dit:

    El becari s’ho torna a currar força :)
    Molt bons. Jo els dic a les meves filles no heu de dir ni ensenyar al “faceruc”, res que no ensenyaríeu al mig de la plaça del poble.
    però elles no ho acaben de veure així… costa poc despistar-se i oblidar-se del perillós que és.

    • Pons ha dit:

      Recordo que si el post surt bé el becari no ha tingut res a veure, tot es de la meva miraculosa mà. En canvi si hi ha errors es únicament cosa seva.

    • ahse ha dit:

      Probablement el problema sigui que li han posat un nom equivocat. En lloc de dir-se “llibre de cares” s’hauria n’anomenar “el mig de la plaça del poble”: tothom reaccionaria diferent…

  4. Xavier Pujol ha dit:

    La vida real, és la real, i perdoneu l’obvietat.

  5. rits ha dit:

    Doncs la cançó de la fauna del fb sona prou bé!

  6. XeXu ha dit:

    M’ha fet gràcia el de la fauna de facebook, ja n’havia vist un semblant de la gent amb instagram. Som tan fàcilment catalogables…

  7. ricard ha dit:

    Genial el Facebook dels anys cinquanta! Has vist “The Bling Ring”?

  8. ricard ha dit:

    Llegeix el meu post sobre “10.000 KM” i “The Bling Ring”…

  9. Elfreelang ha dit:

    jo no sóc gens fan del llibre decares però si em vol donar diners no hi tinc incovenient

Comenta que es gratuït, de moment...

