Cas típic 1999: noi li agrada noia, noi li agrada arribar al CT2000

Posted: 2014-10-23 in Blog

Aquest post es només per generar expectatives de cara al Cas típic 2000 que es publicarà demà. Esteu tan emocionants com jo? Teniu moltes ganes de veure el CT2000, oi? Es la mateixa sensació de quan éreu petits i era la nit de reis i no podíeu dormir per l’emoció, no? Us entenc perfectament a mi em passa el mateix. Es aquella emoció que noteu a la panxa que barreja inquietud i emoció igual que just abans del primer petó amb un noi o noia o ovella (a Pons’s Blog no jutgem a ningú siguin quin siguin els teus gusts).
Viure en el moment del CT2000 es d’aquelles coses que només es poden viure una vegada i marquen en la història. Son fites que marquen un abans i un després en la humanitat.

  • Es com el descobriment d’Amèrica per part de Colon al 1492.
  • Es com la revolució francesa de 1789.
  • Es com l’arribada de l’home a la lluna en el 1969.
  • Es com els disturbis en la plaça de Tiannamen del 1989.
  • Es com la caiguda del mur de Berlín del 1989.
  • Es com la clonació de l’ovella Dolly al 1996.
  • Es com la caiguda del World Trade Center del 2001.

Vaig comentar que els casos típics múltiples de 100 serien majoritàriament concursos de preguntes sobre el blog, però el CT2000 no es múltiple de 100 sinó que ho es de 1000, i això implica una cosa més especial que un concurs de preguntes, això implica el que sigui que passarà demà!
Ara potser m’he passat, ara potser he creat masses expectatives i lo demà semblarà poca cosa…

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Ostres, estic més emocionada que no sé a quin món visc! Que fa poc es va descobrir l’America pels vikings? Que algú acaba de tallar el cap d’un noble frances? Que vaig arribar a la lluna??

    No em puc creure que demà arribarà i viure aquest gran moment històric…

  2. Oriol Farré ha dit:

    Crec que a les efemèrides t’has deixat el 1984, quan la terra va conèixer al gran Pons!

  3. McAbeu ha dit:

    Tinc ganes de saber que ens has preparat, tot esperant que no s’assembli massa a la caiguda de les torres bessones del 2001… ho dic perquè no preguem mal. ;-D

  4. jpmerch ha dit:

    Si CT2000 marca un abans i un després, em preocupa el CT2001.

    • Pons ha dit:

      El CT2001 serà un remake del CT2000. Perquè seria massa bo posar tota la carn a la graella “només” pel CT2000 ^^

    • ahse ha dit:

      T’estàs inventant problemes. Millor viu el moment i prepara’t per al glorios CT2000!

      Alabat sigui el Pons ara i sempre.

  5. Pere ha dit:

    No hi ha cap profecia maia que ens avance què pot passar després del CT2000?

  6. Anna ha dit:

    Demà he d’agafar un avió però fins que no vegi el post jo no vaig enlloc! Quina emoció!

  7. JOMATEIXA ha dit:

    La frase final és just el que estava pensant mentre llegia el post. Potser t’estàs posant el llistó molt alt tu mateix.
    Bé, a l’espera estarem…

  8. XeXu ha dit:

    Ostres, és que demà no em va bé, eh… tornaré el dilluns. Què ens faràs fer… et temo.

    • Pons ha dit:

      La veritat es que m’he portat molt bé, fins hi tot jo mateix no em reconec. De fet, tota la feina l’he feta jo i realment no ha estat pas poca, a vosaltres només us queda “gaudir” del resultat.

    • ahse ha dit:

      Envia al gat. Estarà benvingut ^^

  9. Sílvia ha dit:

    No faràs preguntes ni concurs??? Jo que havia estat estudiant dia i nit per quan arribés el Gran Dia…

  10. Xavier Pujol ha dit:

    El CT 1999 m’ha portat mala sort. Se m’ha esborrat el comentari i ja no recordo què deia…
    Esperem que al 2000 se solucioni, sobretot el meu “poblema” de memòria.

  11. Cada dia et costarà més superar-te. A veure si estàs a l’alçada…

  12. Gemma Sara ha dit:

    Home, una mica d’expectatives històriques has creat, esperem estar a l’alçada amb els nostres humils comentaris!

  13. Eva ha dit:

    “2000 no es múltiple de 100”
    En matemàtiques estàs com els del meu darrer apunt…

Comenta que es gratuït, de moment...

