Cas típic 2006: noi li agrada noia, noi li agrada Tots Sants

Posted: 2014-11-03 in Actualitat, Monogràfic

Aprofitant que dissabte va ser Tots Sants, avui us porto un post sobre la mort ^^

Recordeu, que si voleu donar els vostres òrgans heu d’avisar ABANS de morir.
CR_275837_fail

Coses que maten més que els taurons: com per exemple la auto-asfixia eròtica, els cérvols o les màquines de vending.
things_that_kill_people_07
things_that_kill_people_11
things_that_kill_people_19
things_that_kill_people_21

Què faríeu vosaltres per guanyar una aposta on el premi es un esmorzar gratuït? Qualsevol cosa, oi? Inclús matar la vostra parella?
Rebecca-Aylward-Joshua-Davies-mato-novia-insolito2

Desmuntant els tòpics. No es bona idea desfer-se d’un cadàver amb àcid en una banyera. La opció bona es la d’en Dexter. Per a més informació sobre l’àcid sulfúric i els cadàvers feu un cop d’ull al post de cooking ideas.
quimica_para_mafiosos_ampliacion

M’agradaria acabar recordant un dels programes més curiosos: 1000 maneras de morir. Podeu trobar pràcticament tots els capítols a youtube.
Per exemple, mort per cervesa

Mort per samurai

O mort per explosió de pits

BCPP: Xavier Pujol

Anuncis
Comentaris
  1. McAbeu ha dit:

    “1000 maneres de morir”, un clàssic del periodisme d’investigació. ;-DD

    Per cert, de veritat no va bé l’àcid sulfúric per desfer-se d’un cadàver a la banyera??. I m’ho dius ara!!!!!

  2. ahse ha dit:

    Oh… Un post de 7 estrelles dedicat a l’esdeveniment més important de la vida de cadascú!! Estic més emocionada que em sento les dents creixent!

    Prenc nota sobre el àcid sulfuric i els cadavers. És a dir, que he de viure a una casa preferiblement al mig del bosc, al soterrani he de tenir un tanc amb dues boques d’alimentació i la pressió ben controlada, he de treballar a l’industria química per assegurar-me que puc obtenir les quantitats necessaries i he d’esser pacient. Una mica complicat tot plegat, no? Especialment això de la paciència…

    • Pons ha dit:

      Enterrar el cos al mig d’un desert es més senzill.

      • ahse ha dit:

        Però desfer-se’n amb àcid sulfúric es diu art! A més a més després podràs treure uns llibres sobre “L’art de desfer-se dels cadavers amb àcid sulfuric”, “Com he matat al meu cap de feina sense deixar rastres” i “Fes desaparèixer el cadaver en 5 dies – for dummies” i omplir-te de pasta.

  3. Anna ha dit:

    Ostres, el primer és un epic fail molt epic!

  4. JOMATEIXA ha dit:

    Un post molt negrot, per mirar amb les dents apretades.
    Jo tinc un “do” (em ve d’herència): sóc tant patidora que a cada pas veig “mil maneres de morir”.
    Una m. de “do”, ja ho se!

  5. Xavier Pujol ha dit:

    A mi també m’agrada Tots Sants. I Tot Hostafrancs, Tot la Bordeta i Tot Poble Sec.
    Disculpeu pel ” xist” muntilleru.

  6. XeXu ha dit:

    Tio, per un bon esmorzar jo també mato. I amb la gana que tinc ara, sense cap esforç, a més. Vaig a dinar, no fos cas…

  7. ricard ha dit:

    Genial el video de la noia que mor a causa d’uns implants “low cost” i d’un problema de pressió atmosfèrica. No sabria dir si és més impactant l’escena en què els pits esclaten o la veu en off en “español latino” que acompanya les imatges. Per cert, el video de la mort per samurai s’ha mort.

  8. Gemma Sara ha dit:

    Però que bèstia aquest de la nena i els òrgans i el suïcidi inútil i tot plegat, això va passar de veritat?? Trobo a faltar la foto d’una entranyable velleta venent castanyes…

Comenta que es gratuït, de moment...

