Cas típic 2010: noi li agrada noia, noi li agrada tenir 10 coses a la nevera

Posted: 2014-11-07 in Personals, Webs/Blocs

A partir d’una iniciativa que he vaig veure l’altre dia a casa la rits avui us explicaré el top dels 10 productes que no falten mai a la meva nevera ordenats de menys bàsic a més. Per fer-ho bé fins hi tot penjaré una foto dels productes.

No, la torradora no està a la nevera, tan sols serveix com a suport per fer la foto maca

No, la torradora no està a la nevera, tan sols serveix com a suport per fer la foto maca

10- Llet: M’he plantejat la opció de posar la vaca a la nevera, però per temes logístics no es possible.
09- Formatge ratllat: Es la capa exterior perfecte. Quan fas pasta què hi poses a sobre? Quan fas canelons o lasanya què hi poses a sobre? I quan fas un gratinat de carabassó? i un d’espinacs? I quan fas una pizza? I quan fas rissoto? El formatge ratllat es pot posar gairebé a sobre de tot!
08- Anxoves: Et salva la vida el típic dia que arribes tard a casa i no tens res fet. Només cal torrar pa, sucar-lo amb tomàquet i oli, obrir una llauna de pebrot escalivat i posar-hi unes quantes anxoves per sobre i tens un àpat excel·lent.
07- Taronges de suc: Absolutament cap suc de taronja embotellat es comparable a un suc recent espremut de taronges naturals. A més, el plaer d’esprémer amb les teves fortes i vigoroses mans una taronja indefensa fins a treure-li el suc es un dels plaers més gratificants de la vida.
06- Espetec: En general no sol faltar cap tipus d’embotit, però si n’hi ha un que mai falta aquest es l’espetec. A vegades dubto sobre si realment ha d’estar a la nevera o hauria d’estar penjat com un condemnat a mort del Far West, però llavors penso que si la resa d’embotits hi estan per què ell no hi hauria de ser? Es sentiria sol i marginat.
05- Pomes: Generalment Fuji, o en el seu defecte Pink Lady. Una poma es una fruita tot terreny, en tens durant tot l’any i és la fruita perfecte per emportar-te-la en un tupper o portar-la d’excursió, ho aguanta tot. Les Fuji o les Pink Lady mai son farinoses, i sempre tenen aquell puntet àcid que m’agrada tan.
04- Cervesa: Què els hi oferiria als convidats sinó? Aigua? Un refresc? Quina merda d’amfitrió… Un home de veritat serveix cervesa als seus convidats.
03- Tomàquet de sucar: Com a bon català no se menjar un segon plat si no va acompanyat amb una llesca de pa amb tomàquet. I-m-p-r-e-s-c-i-n-d-i-b-l-e!
02- Insulina: Es mala idea guardar la insulina per exemple al forn o la torradora. De fet, molt mala idea, millor guardar-la en un lloc fresquet com ara la nevera.
01- Imants: En enlloc s’especificava que les coses havien d’estar a dins de la nevera, oi?

PD: Els ous que també apareixen a la foto perquè estava dubtant entre ells o la llet, al final ha guanyat la llet.

PD2: Per si algú ho pregunta al congelador hi ha bàsicament trossos dels cadàvers esquarterats dels comentaristes que m’han faltat al respecte.

BCPP: Clidice

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Ostres, què fort! El Pons menja i beu com els humans, fins i tot en té nevera…

  2. Lluna ha dit:

    Fallo en les anxoves i la insulina, no en tinc mai jo!!! :P

  3. JOMATEIXA ha dit:

    Menys la insulina, ho tinc tot. Fins i tot la cervesa, que no m’ha agradat mai. Perquè vegis que també sóc bona amfitriona.
    I al congelador… jo en tinc un de bagul… No em caldria que hi hagués res esquarterat… però és més còmode tenir-ho tot a trossos ;D

  4. Anna ha dit:

    Jo sé d’un que li agafen suors fredes quan no hi ha cervesa a la nevera ¬¬” Ara, molt d’acord amb el tema de les anxoves i el formatge ratllat :)

  5. Sílvia ha dit:

    M’agrada com has col·locat els ous sobre les pomes, molt artístic!

  6. XeXu ha dit:

    Que bé, deu ser que jo mai he faltat al respecte! Ehem…

    El que més em sorprèn són les anxoves, producte de primeríssima necessitat, ja veig. El problema és que si un dia arribes a casa i no tens res preparat, això que dius que les anxoves et salven… pensava que les menjaves per supervivència, però si abans d’has de fer un pa amb tomàquet, escalivar pebrot, o ni que sigui de llauna, i tota aquesta parafernàlia, ja no és que sigui una cosa per sortir del pas, és que t’estàs fent un sopar com déu mana! A mi m’hi sobra el pebrot escalivat. I fins i tot les anxoves, mira què et dic.

  7. Clidice ha dit:

    a la nevera? cuinar? quines coses més estranyes que feu. el menjar no és allò que apareix a taula fet quan arribes de treballar? reconec que a vegades veig a ma mare, mon pare i el meu home fer estranyes performances a la cuina interactuant amb un armari que té motor. ves que no sigui la nevera! ^^

    • ahse ha dit:

      El menjar és allò que el petit home verd que ha sortir d’una cosa voladora no identificada amagada a l’hort t’ofereix poc després d’haver-te obert la porta de casa teva i haver-te donat la benvinguda.

    • Pons ha dit:

      “que té motor” em sona com si la nevera hagués de sortir rodant

      • ahse ha dit:

        La nevera no pot sortir perquè no està regularitzada. Primer hauràn d’ajustar les lleis de circulació, ja podem preparar-nos per esperar :-P

  8. Gemma Sara ha dit:

    Jo també tinc dubtes existencials entorn a l’existència de l’espetec, dins o fora? i acaba dins, efectivament.
    I les taronges,mmm ara que ve l’hivern, que mira que és trist l’hivern redéu, passa millor amb taronges.

    Cadàvers de comentaristes… no esperava menys del teu congelador!

  9. levanah ha dit:

    Ostres ara ja sabem on son els blogaires desapareguts!! Al teu congelador!

  10. Xavier Pujol ha dit:

    M’ha agradat que espremis les taronges amb les mans, però…. que bo és prendre un suc natural, amb les mans eixutes.
    (vol dir, quan el feia la mama…)

    • ahse ha dit:

      Aviat el Pons treurà al mercat el robot domèstic Mama 1.0 ;-)

    • Pons ha dit:

      La mama es com un el camell, primer et fa la feina (t’ho deixa bé de preu en el cas del camell) i quan ja estàs acostumat (o tens el mono) després ja t’has de fer tu mateix el suc (i pagar el preu real de la droga).

  11. Elfreelang ha dit:

    jo no hi tinc mai llet a la nevera! no en bec sóc abstèmia de llet , pel que fa a l’espetec fora home fora de la nevera ! i les pomes també

  12. Eva ha dit:

    Acabo de descobrir que a Tetuan hi ha molt pocs hòmens de veritat…

    • ahse ha dit:

      Si entres a aquest bloc buscant homes de veritat vas una mica equivocada, el Pons és una divinitat i al becari no se’l pot anomenar “home”…

    • Pons ha dit:

      A Tetuán tenen una altra cultura, per tan tirarem del tòpic: “Son les seves costums i s’han de respectar”

  13. rits ha dit:

    De veritat et fas el suc de taronja al matí? abans d’anar a la feina? Si és així, ets el meu heroi!!! quan vulguis, vine a casa, jo mai puc llevar-me abans per fer-me’l!!!

    Una llista ben acurada! i cert, mai es va dir que fossin dins. De fuet, has provat el de la marca blanca del Bonpreu? supera l’espetec! boníssim!!!!!

    I si, la insulina, té el millor lloc a la porta de la nevera. A casa els pares, tampoc hi falta mai.

    ps. M’ha fet molta il·lusió el teu post! m’ha fet envermellir i tot! amb ps i tot!!! caram!!! gràcies

    • Pons ha dit:

      Només em faig el suc de taronja quan tinc festa. De totes manera em guardo la teva invitació a casa teva :P

      No he comprat mai al bonpreu

      Pons’s blog, fent envermellir als lectors des de 2006 ^^

  14. Pere ha dit:

    Deu coses a la nevera!? Tantes!!!? Amb raó la meua la tinc tan buida. Això sí, al congelador no en caben més “tàpers”.

Comenta que es gratuït, de moment...

