Cas típic 2030: noi li agrada noia, noi li agraden els ninjes

Posted: 2014-12-05 in Actualitat, Monogràfic, TV

Feliç dia del Ninja! Com que a part del famós vídeo del ninja púrpura, hi ha poc material sobre ninjes, avui us posaré un post de Bola de Drac. Sí, ja ho sé, està agafat un una mica pels pèls…

Primer us trencaré un mite, els desplaçaments d’en Tao pai pai sobre arbres i columnes no son físicament possibles :P Al post de mala ciència ens expliquen el motiu.
Tao-pai-pai

Els 10 malsons d’en Vegeta. L’últim es el millor.
Vegeta__s_10_worst_nightmares_by_pallottili

Sabíeu que existeixen els concursos de kame-hame-ha? Com a exemple us poso el de Nova Zelanda

Fans de Bola de drac reproduint un hipotètic combat entre A-17 i A-18 contra en Son Gohan

Per acabar us deixo amb unes paròdies. Ho sento, potser tenen algun gag bo, però en general son força dolentes…

Anuncis
Comentaris
  1. XeXu ha dit:

    No me lo puedo de creer! Parles de ninjes! Bé, no parles de ninjes, però celebres el dia del ninja, no està malament. Bola de drac també m’agrada, però miraré tot el material en un altre moment, que tinc pressa. M’agraden els malsons del Vegeta, un dels meus personatges preferits.

  2. ahse ha dit:

    Qui hòsties és el Vegeta aquest!?

  3. JOMATEIXA ha dit:

    Vaig veure i reveure “bola de Drac” tants cops, que tot i que ens portem 9 anys amb el meu germà, vam poder compartir l’afició. Ell, que és molt bon dibuixant, els havia dibuixat tantes vegades que ja ho podia fer sense copiar-los d’enlloc.

  4. David Castejón ha dit:

    Crec que l’onzè i dotzè malsons d’en Vegeta serien que Catalunya s’independitzés i que Podemos guanyés les eleccions generals. Sempre m’ha semblat molt del PP aquest paio…

  5. maria ha dit:

    Sempre que faig tard penso en els viatges d’en Tao Pai Pai.
    Bola de Drac boníssim. Quins records!

  6. Mequetrefe ha dit:

    El concurs de kame-hame-ha m’ha obert els ulls, per fi he trobat el camí que he de seguir. Quant a Vegeta, un respecte, si us plau. Era el més malvat dels bons i el més bó dels malvats…

  7. Xavier Pujol ha dit:

    I les tortugues, on són?

  8. Eva ha dit:

    Al meu país no feien Bola de Drac quan jo era petita. Ho feien al país del costat, però a molts indrets del meu país no es podia veure, segurament gràcies a Vegeta. Gràcies a Vegeta he hagut de buscar a la Viquipèdia qui era Vegeta.

    Oops, m’acabo d’adonar que el comentari que no té res a veure amb els ninges!

  9. Neguema ha dit:

    No et perdono que facis un post sobre Bola de Drac, i no surti per enlloc el gran Satanàs Corpetit!! Aquesta me l’apunto.

  10. Clidice ha dit:

    Tinc amics que participaven en concursos de Kame-hame. És greu doctor?

  11. Elfreelang ha dit:

    bola de drac , l’he vist tota crec, dia del ninja! quines coses !

  12. rits ha dit:

    En Trunks gai? jo sí que m’he quedat com en Vegeta!!!!! Impossible!!!!!

  13. Pere ha dit:

    La recreació del combat entre Gohan i els cyborgs és una frikada espectacular!

    I sobre Bola de drac, jo i alguns amics som dels que pensem que s’hauria d’haver acabat després de Freezer. Després d’ell tot va començar a “desvariar” un poc.

Comenta que es gratuït, de moment...

