Cas típic 2036: noi li agrada noia, noi li agrada el dia del mono

Posted: 2014-12-15 in Actualitat

Ahir va ser dia del mono! Espero que el celebréssiu en conseqüència. Monos no en tinc, però he trobat altres mamífers que tenen el seu què.

Com per exemple aquest porc-ovella (es real)
11980096865_90f2563c82_z

Sabeu d’on ve la expressió “estar com una cabra”? Doncs perquè s’ha d’estar sonat per escalar aquestes parets verticals
QFwGA

Típic vídeo per dir Oooohhhhh d’ossets polars jugant.

Un ratolí ben ensinistrat

Per acabar us deixo amb una col·lecció de 33 animalets emparellats amb els seus ninos. Com per exemple aquest gatet.
animals_with_stuffed_27

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Feliç ahir-dia-del-mono! Que hagis tingut un feliç mico!! (o un feliç gat, en el seu defecte)

  2. ahse ha dit:

    Amor y libertad! Viva la bohemia!!

  3. ahse ha dit:

    Viva Bohemia!!

    Visca el Pons ^^

  4. McAbeu ha dit:

    Que “monus” que són aquests animalets (bé, el porc-ovella potser no tant)

  5. Anna ha dit:

    La foto de les cabres fa com iuiu ….

  6. maria ha dit:

    Ho de les cabretes és impressionant.
    No sé fins a quin punt són reals aquestes fotos. Si jo li poses un peluix al meu Romeu em sembla que me’l tiraria pel cap.^-^

  7. Xavier Pujol ha dit:

    Tinc mono d’anís.

  8. XeXu ha dit:

    L’informàtic de la meva empresa ja s’ha posat les piles i ja no puc veure els vídeos. Té mèrit això de les cabres, no porten peus de gat ni fixacions ni res, i han de fer servir les peülles. I segur que cauen menys que els escaladors. A la muntanya també m’he trobat alguna bèstia que em pregunto com redimonis ha pujat en alguns llocs, i sobretot, per què redimonis ho ha fet.

    Ah, molt mones les fotos d’animals amb els seus ninos, que bonitoooo…

    • Pons ha dit:

      Sí, sí, les cabres son unes grans son unes grans escaladores tal i com ens van demostrar els simpsons

      • XeXu ha dit:

        Quina canya aquest ratolí, caram. Que espavilat que és. M’imagino el meu gat intentant fer un circuit així, de la seva mida, ja s’entén, i… no passaria del primer obstacle…

        • ahse ha dit:

          Ai, pobre gat!! Quina educació deu haver rebut d’un amo com tu…

        • Pons ha dit:

          Vols dir que en Blog no sap fer cap truc? a part d’escriure informes

          • XeXu ha dit:

            Fa haikus a primera hora del matí, suposo que per inspirar-se per l’informe pertinent. Tinc la impressió que al seu planeta és tot un cervell, però com molts empollons, el tema de l’activitat física no la porta bé. No sé a què es de dedicar l’AhSe al seu planeta…

          • ahse ha dit:

            L’AhSe al seu planeta es dedica a coleccionar bats: llargs, mitjans, curts, però ben forts tots per poder colpejar com deu mana!

  9. JOMATEIXA ha dit:

    Els animals donen per molt alhora de fer posts.
    El porc… raru, raru…
    Les impressionen, però és lo seu.
    ARA, el ratolí!!! mira que jo si en veig un, no em quedo ni a veure-li l’ombra, però és impressionant la paciència que han tingut que tenir per fer-li fer tot aquest recorregut, i a sobre no hi havia ni trocet de formatge al final.

  10. Lydia Yuste ha dit:

    M’ha encantat la fotografia del conill d’índies entre tant de peluix! La veritat és que els animalons, miri per on se’ls miri, són molt graciosos i li alegren a un la vida (els mamífers, eh? Els rèptils ja no foten tanta gràcia).

    Gràcies per fer-nos riure un dia més i amenitzar-nos una mica la vida!

  11. Laia ha dit:

    Amb el vídeo del ratolí se m’han passat pel cap moltes idees per fer a l’estabulari el proper cop que hi vagi a fer un experiment, hehehe… No no, fóra conyes, que després la gent malpensa de l’ús d’animals en el món de la recerca, millor no frivolitzo… que som gent seriosa!

    L’últim, el de les fotos, molt “mono” realment.

  12. Eva ha dit:

    Anava a dir Oooohhhhh, però la visió del porc-ovella, no ho sé, m’ha confós molt. M’estic fent un jersei i ara el miro i…

  13. Teresa Duch ha dit:

    Que tendre! I com t’ho curres, Pons. Ets incansabe. Jo que ara m’he tornat amant d’animalets, acabo de gaudir com un nen amb aquest àlbum.

Comenta que es gratuït, de moment...

