Cas típic 2042: noi li agrada noia, noi li agrada la segona temporada de Orange

Posted: 2014-12-23 in TV

Recordeu quan en el CT1956 us vaig parlar de la primera temporada de Orange is the new black? No? Voleu dir que no us estudieu els meus casos típics de memòria com si després haguessin de sortir en un examen? Decebut em trobo…

Anem per feina. Com he vist la segona temporada de Orange is the New Black? Doncs segueix la tònica de la primera temporada afegint més violència però restant lesbianisme. Per començar, es cosa meva o cada vegada hi ha menys Piper en aquesta sèrie? Que no era la protagonista de la sèrie? Què la sèrie no es diu “Piper a la presó”? Bé, es una traducció metafòrica de Orange is the new black… Bah, vull més Piper i per extensió més Alex, i menys de les altres.

Per cert, haig de reconèixer que la cançoneta del opening està bé quan l’escoltes unes quantes vegades. Ara bé, amb les imatges de l’opening passa tot el contrari, quan més les veus, més ràbia les hi tens.

Només apareixen un parell de personatges nous en aquesta temporada, un d’ells es una japonesa que em cau força bé. A part que sigui mona, em fa gràcia el seu caràcter. En una presó normal se l’haguessin menjat en patates, per exemple a Fox River, però en aquesta presó de mínima seguretat en la qual les àvies amb alzèimer s’escapen passejant no té cap problema per sobreviure-hi.

Lesbianes, gairebé tan perilloses com les heterosexuals

Lesbianes, gairebé tan perilloses com les heterosexuals


En la secció de capítols destacats tenim: El primer capítol on es diferent a tota la resta de capítols vist fins al moment. Tenim el capítol 8 que es sobre la atracadora de bancs, es una de la històries més interessants de tota la sèrie. I per suposat el últim capítol de la temporada que no solament es el millor de la temporada sinó de tota la sèrie. Un altre capítol destacable es el 10. El 10 mola; pel contingut del capítol en si? No exactament, es un flashback de l’inici de la relació entre la Piper i l’Alex. Heu llegit bé: Alex! No estic dient que l’Alex sigui el millor de la sèrie però… L’Alex és el millor de la sèrie. Bé, només hi ha una cosa millor que l’Alex i es l’Alex amb roba que no sigui de presidiària , però hi ha una cosa millor que l’Alex amb roba de carrer, aquesta es l’Alex sense roba enrollant-se amb alguna altre noia :D Però no us penseu, els pits de l’Alex crec que son els únics pits que no han aparegut en aquesta sèrie. De moment… Per cert, en aquestes alçades de la sèrie com es que la Piper encara confiança en l’Alex? Per què es morbosa, té uns bons pits i en general un cos molt ben parit? Pot ser que influeixi, però… D’acord, no he dit res.

—————- INICI ESPOILERS ——————-

M’ha agradat molt que en Mendez torni a la presó. La veritat es que estaven massa tranquil•les les noies sense ell. En Mendez es tan capullo i idiota que es molt divertit de veure, patir-lo realment seria una altra cosa, però veure’l en acció mola.

—————— FI ESPOILERS ———————

Es cosa meva o quan hi ha un capítol que no surt la Piper i l’Alex aquest capítol es molt avorrit? Crec que els guionistes ho saben i per compensar hi posen una dosi extra de pits. Una altra cosa que no em va son les actuacions sobreactuades dels personatges bojos. Es a dir, la negra pirada i la Pensatuki, efectivament ho heu llegit bé, hi ha una noia que li diuen Pensatuki. En canvi m’agrada el cap de funcionaris. Es bon tio però s’ha de fer el dur perquè el respectin, o per desfogar-se quan està emprenyat per què la funcionaria no li fa cas. De fet, tots el funcionaris menys un son bons, qui s’ho creu això? Bah.

Arribem al paràgraf final on faig la valoració. Aquesta temporada es lleugerament més fluixa que la primera, per tan no li puc mantenir el 7 que tenia la primera temporada i li haig de posar un 6. Ara bé, es un 6 alt, i això fa que en conjunt la sèrie encara pugui mantenir el 7. De fet, Això es el que pensava de la segona temporada abans de veure l’últim capítol d’aquesta. L’últim capítol es el millor! Hi ha monges! Hi ha un guàrdia tocant un banjo-ukelele! Hi ha la Figueroa rebaixant-se! Hi ha la Bee cabrejada! Hi ha venjança! Molta venjança! Posar un 8 a la segona temporada només pel final seria passar-me, però ganes no em falten.

Orange is the new black té un 8.5 al imdb, un 7.6 al filmaffinity i un 7 al meu bloc.

Nota segona temporada: 7/10

Anuncis
Comentaris
  1. Neguema ha dit:

    M’has liat un ou, fa mil que vaig veure la segona temporada i al veure el títol he pensat que no l’havia vist, m’he cagat en els avisos de series.ly, i he entrat en un bucle de l’he vist, no l’he vist, l’he vist… tot seguit he entrat a series.ly i ha quedat confirmat que si, així que m’he permés el luxe de llegir el teu post…XD
    És una sèrie que en genearl està bé, però no és estable, té capítols bons i d’altres que simplement són passables.

  2. JOMATEIXA ha dit:

    Jo si que recordo l’altre post ;D
    però com no he vist res de la sèrie…

  3. maria ha dit:

    Aquesta série no em diu gaire res.

  4. Anna ha dit:

    Jajaja totalment d’acord amb el tema de la intro; la cançó està molt bé però les imatges cón mooolt cansines!
    A mi em va agradar més la segona temporada que la primera però bé, per gustos … ;)
    I parlant de series, ahir vam veure el final finalissim de Newsroom i si no la veus ja estàs tardant!

    • Pons ha dit:

      No se, no se… vaig veure la primera temporada i em van cansar molt els rotllos de parella. Si es centressin més en la part de les noticies potser encara. CT1897

  5. Roselles ha dit:

    Crec que si li dic a la meva parella, literalment, “lesbianes a la presó”, potser el convenceria per veure-la XD Però en realitat no li diré perquè no em ve de gust. Quan es va posar de moda per ser la novetat si tenia curiositat, ara ja no.
    A casa ens hem posat a veure, per proposta d’ell, Breaking Bad, que ja la vista però diu que és una obra d’art que vol compartir amb mi. Em falta un capítol per acabar la 1T però de moment ni fu ni fa. A proposta meva estem veient Sherlock, que aquest si que me mola. Vaig veure els dos últims de la última temporada i em vaig dir que tenia que veure la sèrie sencera, em va agradar molt. Ara he vist els posts del Sherlock que vas escriure, veig que a diferència del que sol passar amb els llibres, estem d’acord.

    • Pons ha dit:

      Si això es el que et preocupa, a part de lesbianes també surt algun que altre noi, de fet gairebé tots els funcionaris son homes.

      Encara queda gent que no ha vist Breaking Bad? Breaking Bad va in crescendo temporada a temporada. Tret de la últimes tres temporades que es mantenen estables (a alt nivell vull dir)

      Sherlock indiscutiblement boníssima, llàstima que només siguin 9 capítols en total.

  6. Gemma Sara ha dit:

    Recordo el post i que vaig dir que hi donaria una ullada de curiositat… not yet! Però estem a la meitat de HIMYM!!!

    • Pons ha dit:

      Aprofita que només et queden 4 bones temporades més ;)

      • Gemma Sara ha dit:

        Nooo, vull dir a la meitat de l’última i c’est fini!

        • Pons ha dit:

          Doncs no miris l’últim capítol tu que pots. Es el pitjor final de sèrie que podien fer. Ja se que no em faràs cas, però els últims 10 minuts de sèrie es per matar a sang freda els guionistes.

          • Gemma Sara ha dit:

            Jajaja, el veuré, ja t’ho dic ara ;) ja et diré el què!

          • Gemma Sara ha dit:

            Ei, no m’ha semblat tan malament, el final, té la seva coherència argumental…

            Ara, el que m’ha encantat és al capítol anterior, la Robin volant com un globus…

            I ara què? Ah sí, Shameless! :D

  7. Xavier Pujol ha dit:

    Bon nadal

  8. ahse ha dit:

    No entenc res, però si que recordo alguna cosa de lesbianes a un altre CT…
    Què passa?? Vols dir!?

  9. […] Orange is the new black? Doncs n’he parlat una i dues vegades. Ser seguir amb la seqüència lògica em toca parlar sobre la tercera temporada de la […]

Comenta que es gratuït, de moment...

