Cas típic 2044: noi li agrada noia, noi li agrada el nadal

Posted: 2014-12-25 in Actualitat

Bon nadal! Pons’s blog, donant consells per nadal des de 2006 presenta amb orgull aquest post sobre els arbres de nadal ^^

Arbres de nadal “diferents”. Com per exemple aquest arbre de nadal Pac-Man
arboles-de-navidad-raros-21

Encara no en teniu prou? Doncs més arbres de nadal curiosos, com per exemple aquest arbre de nadal on de fet no hi ha arbre
arboles-de-navidad-originales-7

Una terrorífica història de nadal

Per acabar, algú sap com es recol·lecten els avets de nadal? Molt fàcil, amb un helicòpter

BCPP: Neguema

Anuncis
Comentaris
  1. Xavier Pujol ha dit:

    L’arbre fet amb maduixes és tot un regal per als llaminers d’aquesta fruita.
    Bon Nadal també per a tots els seguidors i seguidores del Blog del Pons..

  2. XeXu ha dit:

    Jo em quedo amb l’arbre de gats que se’ls il·luminen els ulls, el més inquietant amb diferència. La gent té molt poca feina i no saben què fer ja per ser originals… Apa, bon Nadal tinguis, tingues la insulina ben a mà.

  3. McAbeu ha dit:

    Doncs jo em quedo amb el vídeo de por. Llàstima que sabent de que anava el post ja m’he imaginat el final però, tot i així, és molt bo.

    I no, no me n’oblido: Que passis un MOLT BON NADAL!!!

  4. Elfreelang ha dit:

    no hauria estat més escaient un arbre amb raïm? que passis un Bon nadal tu i l’ashé

    • ahse ha dit:

      Gràcies, nosaltres celebrarem el naixement genèric del Pons com déu mana, sisplau no t’oblidis brindar i beure una copa del millor vi per a la salut del magnífic Pons!!

      (arbre amb raïm segur que no, potser amb unes copes amb el vi ja fet)

    • Pons ha dit:

      No soc un expert, però l’arbre amb raïm no es diu cep?

  5. Gemma Sara ha dit:

    Molt maco el pac-man, ja sabia jo que en el fons del fons del fons t’encanta en Nadal!! ;)
    Bon Nadal!! (si és repe, també val)

  6. ahse ha dit:

    Jo també vull un arbre de nadal sense arbre!! Un dels verds, queda molt maco :-D

  7. ahse ha dit:

    Per cert, des de quan al Pons’s blog la gent va desitjant-se “Bon Nadal”? Si ben recordo des de 2006 per aquestes dates la felicitació correcte és tipus “Bon Pons”, “Feliz Pons” i “Que tinguis una Pons-festa!”

  8. maria ha dit:

    Em quedo amb l’arbre d’en Pac-man. Em sorprèn que facis aquest post després dels anteriors en contra del nadal^-^.

  9. AlfredRussel ha dit:

    M’encanta la història terrorífica; la vena ecologista, que hi farem… Bon Nadal! (i feliç Pons, que quan ahse té raó, té raó i ja està)

  10. Mireia ha dit:

    M’hauré de repensar l’arbre de cara l’any vinent

  11. Neguema ha dit:

    El meu arbre de Nadal és brutal… És un arbret (no és un pi, ni tan sols un avet) és un arbret d’aquests que es poden fent la bola de fulles a dalt de tot el tronc, però deixat en llibertat, és a dir, un desbarajuste de branques i fulles per doquier i sense cap sentit… I per que fos nadalenc, se li han penjat pomes ( no preguntis), pones vermelles de les branques… Haig de dir que esplucat queda molt cutre però no saps el fart de riure que em vaig fer quan el vaig veure acabat.

    • Pons ha dit:

      Crec que parlo en nom de tots els milers (de milions?) de lectors d’aquest bloc quan dic que volem veure una foto del teu arbre de nadal.

    • ahse ha dit:

      Volem proves! No crec que pugui ser millor que els sense arbre :-P

    • Neguema ha dit:

      Jajjaja que idiotes!! Que no és per tant ehh!! Segur que la vostra imaginació l’ha convertit en una cosa molt friki però si el veieu perdrà la gràcia… xD

      • ahse ha dit:

        Ehem… vigila amb el llenguatge de carrer!! A aquest bloc en tenim prou bats de baseball per poder anar trencant-ne, que a aquesta vida el respecte s’ha de guanyar! :-P

        • Neguema ha dit:

          Espero que acceptis les meves sinceres disculpes per haver fet ús d’aquest llenguatge tan barruer, seria una pena que haguessiu de fer servir els bats, no m’agradaria ser la protagonista de “Malditos Bastardos 2”. XD

          • ahse ha dit:

            Doncs això! Disculpes acceptades.

            (Evidentment no pots estar al bloc del Pons malparlant del mateix Pons…)

          • Pons ha dit:

            I després em pregunto perquè desapareixen misteriosament els meus comentaristes… Marxen acollonits!

  12. Laia ha dit:

    Uhm… L’arbre Pac-Man m’ha agradat! Perquè fos brutal, però, caldria que les llumetes s’anessin movent i els fantasmes perseguissin al Pac-Man… Però això ja és tasca per a informàtics ;)

  13. rits ha dit:

    Tenint en compte que el meu arbre de nadal és un pal del brasil, crec que ja és prou digne per aquest post.

    Molt bon Nadal i molt bones festes, Pons!!!!!

    Una abraçada!

Comenta que es gratuït, de moment...

