Cas típic 2062: noi li agrada noia, noi li agrada el comentari 25.000

Posted: 2015-01-20 in Blog

Teòricament només celebro les xifres de comentaris més rodones com ara el 10.000 o el 20.000 però m’ha semblat que 25.000 també es una xifra prou rodona, no creieu? Tranquils no em faré pesat i no faré cap post celebrant el comentari 35.000, tot i que el 33.333 també es un número maco per celebrar, no? No, no, a partir d’ara només múltiples de 10.000.

La vida dels gatets està en les vostres mans

La vida dels gatets està en les vostres mans

Per si de cas no us adoneu de com de gran es la xifra de 25.000 comentaris deixeu-me posar un exemple. Si triguéssiu 1 minut per llegir cada comentari i volguéssiu llegir-los tots i ho féssiu sense parar a menjar, ni a dormir ni res, trigaríeu 17 dies 8 hores i 40 minuts.
Atents perquè ara bé la part del cas típic on més destaca el meu caràcter més modest (ehem). Es possible que tingueu enveja de la quantitat de comentaris que té aquest bloc en comparació amb el vostre bloc. Bé, no sols es possible sinó que el vostre deure com a bloggers orgullosos que sou és envejar-me. Però aquesta ingent quantitat de comentaris té tres petites “trampes”:

  1. La primera “trampa” es que jo mateix m’he autoimposat la àrdua, però gratificant, tasca de contestar la major part dels vostres comentaris. No es mereixen. I això ha fet que aproximadament un 30% del total dels 25.000 comentaris sigui meus.
  2. La segona “trampa” es que el meu bloc té l’ahse i en canvi no em sona haver vist cap altre bloc que disposi d’una ahse pròpia, o una espècie semblant de groupie virtual. Em sap greu per vosaltres. “L’efecte ahse” aporta un 18% dels comentaris totals del blog. Per tan queda un 52% dels comentaris que provenen de “factors externs”, també coneguts com a comentaristes.
  3. La tercera i última “trampa” que té aquest bloc en comparació amb el que no tenen els altres blocs es la alta qualitat dels posts. Amb un posts tan bons, tan divertits i en definitiva tan excel·lents es impossible evitar la temptació de deixar un comentari, per tan cada visitant es tradueix en un comentari.

Si teniu curiositat per saber qui ha sigut l’afortunat o afortunada que ha fet el comentari 25.000 us diré que ha sigut [minuts musicals] Gemma Sara! Pensareu que hi ha trampa perquè per casualitats de la vida ella també ha sigut qui va fer el comentari 10.000.

BCPP: Xexu, ahse.

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Visca la modestia del Pons!! Visca la generositat amb la qual va contestant als comentaris dels desagraïts comentaristes! No es mereixen tenir al Pons entre ells!! El dia que ens posarem a vendre el llibre sobre la vida i els miracles fets pel Sant Pons ja patiran…

    Visca l’efecte AhSe! No hi ha bloc que es mereixi tenir una ahse propia excepte el del Pons ^^

    • Pons ha dit:

      En mica en mica, i en part gràcies a la teva alliçonadora perseverança crec que els comentaristes cada vegada estan més agraïts.

      • ahse ha dit:

        Vols dir? A part de l’AhSe (i el Pons, és clar) hi ha algú més per aquí capaç d’obrir els ulls per veure??

  2. ahse ha dit:

    Ah, per cert:

    – el “don’t” de l’imatge a quines parts de la frase aplica? Per un bon quart d’hora he estat dubtant si és que cada vegada que un comenta a un post es mor un gatet… (!!!)

    – com és que el comentari 25 000 de la Gemma Sara té el número 25 618??

    • Pons ha dit:

      No pateixis, el gat “només” es mor quan no comentes.

      Perquè els comentaris spam també queden numerats abans de ser detectats per l’akismet, però pel recompte real no apliquen.

      • ahse ha dit:

        Gràcies. Ara mateix vaig a comprar-me una escopeta per amenaçar als comentaristes que intentin sortir del bloc sense comentar :-D

      • ahse ha dit:

        I una samarreta amb l’imatge del gatet impresa amb les parentesí adients afegides al text ^^

  3. August ha dit:

    Davant aquest panorama no he pogut més que penjar el meu comentari: Ostres! Ostres! Ostres! (ho deia aquell xinès de la Trinca, recordeu?)
    De pas… hi ha algun premi per al primer comentari d’algú al teu blog, Pons?

    • Pons ha dit:

      Benvingut August!

      Tinc alguns records de la Trinca, però pocs, em va agafar una mica massa jove això de la Trinca.

      Premi? Cap als lectors? En aquest bloc? No, no, no, no, això no funciona així. En aquest bloc el premis els rep el propi bloc.

    • ahse ha dit:

      Ostres! és un bon comentari! ;-)
      Per aquí només en tenim el famos BCPP, però no tothom aconsegueix obtenir-lo…

  4. Sílvia ha dit:

    La tens contractada per fer aquesta tasca?
    Felicitats!

  5. McAbeu ha dit:

    Deixa’t estar de “trampes”, 25.000 comentaris són molts comentaris i fas bé de celebrar-ho. Felicitats!

  6. XeXu ha dit:

    La Gemma Sara és de comentaris rodons! Quina punteria. Però per ser que només el 52% dels comentaris venen de factors externs, ja és casualitat que el 25000è no sigui teu o de l’AhSe. Ja que ets tan amant dels números, em podries dir quin percentatge de comentaris he aportat al teu blog? Jo abans tenia l’Assumpta que em feia les tasques d’AhSe al blog, però darrerament té comportament de comentarista més normal.

    • Pons ha dit:

      Realment es molta casualitat lo de la Gemma Sara. Això si, el comentari 20.000 ja es meu.

      Tu has aportat gairebé un 4% dels comentaris. Bona feina ;)

      L’Assumpta la tinc jo últimament per aquí des de que es va recordar de mi al veurem per la trobada.

    • ahse ha dit:

      Eh, ch, què! Tu Assumpta blog què? Què estàs dient, m’entren els dits dins el teclat llegint-te!! Assumpta fent d’AhSe, de AhSe, al teu bloc! Quants ibuprofens has pres avui? Quin color tenien?
      Mai no et mereixeràs tenir una AhSe, mai, ni als teus millors i/o pitjors somnis! Mai!

      • XeXu ha dit:

        Definitivament, serien els pitjors…

        • ahse ha dit:

          Molt ben dit! Una AhSe amb un personatge tan superficial com un XeXu seria una instancia de l’Infern :-P

          • Ashe… ai, no… Ahse (hehehe) no et fiquis amb el blog del GRAN XEXU!!
            Lloança al XEXU!!
            Honor al XEXU!!

          • ahse ha dit:

            Veig que t’estàs equivocant a l’hora de copiar-me. Estem al bloc del Gran Pons, lloant i honorant al mateix Pons, i no desviant-nos en cap moment cap a blocs i personatges insignificants. No sé d’on has tret aquest tal xexu…

    • Hahahaha això és quan era més jove i no tenia tantes preocupacions :-)))

  7. Eva A. ha dit:

    Hi ha un 18% dels comentaris dels quals podríem prescindir sense problemes.

  8. Xavier Pujol ha dit:

    Deixo un comentari, demanant disculpes pel minut que tu (o l’Ahse) hi haureu de dedicar.

  9. Teresa Duch ha dit:

    Estimat Pons, respecte a:
    1a. trampa: Fins i tot a mi que no sóc de nombres, m’han agafat ganes de comptar. Jo només hauria de multiplicar per cinquanta els comentaris actuals del meu blog per arribar a aquesta xifra tan sucosa.
    2a. trampa: Qui és l’Ahse?
    3a. trampa: els teus posts no tenen tanta qualitat com et penses, encara que molt ben redactats.. Ara, el teu sentit de l’humor és boníssim.

    Vols dir que no esteu conxorxats la Gemma Sara i tu?
    Felicitats per l’aniversari!

    • Pons ha dit:

      Estimada Teresa

      1) No està gens malament per un bloc tan jove com el teu tenir 500 comentaris! Ja et dic que els principis de Pons’s Blog van ser molt més durs en quant a comentaris

      2) Es la persona que sol respondre els comentaris de la gent i que no soc jo.

      3) Dius que els meus posts no tenen tanta qualitat? Ara si que tinc clar que aviat coneixeràs l’ahse xD

      Si de cas, quan passi per aquí la Gemma Sara ja us explicarà quina relació tenim ;)

      Quin aniversari? No em facis vell a mi ni el bloc abans d’hora!

    • ahse ha dit:

      L’AhSe sóc jo. I m’encarrego de mantenir l’alta qualitat dels posts Pons, què creies?!
      A aquest bloc estem alineats a tots els esdàndards internacionals de qualitat. Tranquil-la que no hi ha post que surti sense etiquetes! Tots els articles del Pons’s Blog provenen de materials atentament seleccionats, treballats i preparats per arribar als cims del refinament artístic. Treballem dia i nit per deixar contents als lectors del món sencer, tant als que són prou estilats per reconèixer i admirar la grandesa del Pons per ells mateixos com als que necessiten una mica d’ajuda en format bat de baseball per adquirir més coneixements d’aquest extraordinari, fantàstic i meravellós món Ponsià…

  10. Montse ha dit:

    Un gatet? Un gatet? I ara m’ho dius?

  11. JOMATEIXA ha dit:

    Enhorabona!
    jo ni amb trampes potser arribaré mai a la meitat. Com tinc tants pocs comentaris, ja ni m’he parat a comptar quants en són. Ara me’n hi vaig.

  12. JOMATEIXA ha dit:

    pdta: crec que també vaig a buscar-me una Ahse, de pas.

  13. Clidice ha dit:

    felicitats i tal. els comentaris estan sobrevalorats. de fet, només valen les llagoteries més abjectes.

  14. Eva A. ha dit:

    D’això, ahse… que si de cas no cal que arribes als 50000 comentaris avui.

    • ahse ha dit:

      Si el Pons digues que no cal, estaria d’acord. Però em sembla que no ho està dient el Pons, oi?
      Primer cal fer-se un nom…

  15. estranger ha dit:

    Jo no sé comentar sense tenir algun argument de pes per fer-ho. De fet avui no en tinc cap, però l´altre dia vaig llegir que vas llegir algun llibre del Coelho…mmmmmffff….no anem bé Pons….sort que seguies amb l´Asimov que si no…

    Per cert, felicitats. M´has fet mirar el nº de comentaris publicats al meu blog, i no t´arribo ni a la sola de la sabata.

    P.D : Ah, estic mirant un serial actual, Borgen. Molt bo.

    P.D. ( 2 ) : Si l´Ashe diu alguna cosa…glòria al Pons, Ashe ! ( per si de cas…)

    Salut, Pons.

    • ahse ha dit:

      Felicitats! Veig que ets un lector dels bons. ;-)

    • Pons ha dit:

      M’agrada experimentar una mica de tot lo famós, això inclou en Coelho, però ja està fet, no cal repetir.

      Em sap greu haver-te fet mirar el nombre de comentaris del teu bloc… Pons’s blog, creant traumes per comparació des del 2006 ^^

      Borgen? Es una sèrie Danesa! Massa poca famosa perquè la vegi.

  16. Ara m’ha entrat curiositat per saber quants comentaris tinc al blog… No sé pas on ho hauré de mirar, tot i que Blogger és tan senzill i agradable d’utilitzar que segur que ho trobaré :-))

  17. […] 5.2- Des de que està a WordPress (desembre 2007) fins ara, quants comentaris té el bloc? 26.702 [Em faig creus que només un recordes que fa res vaig celebrar els 25.000 comentaris.] […]

  18. […] a Pons’s Blog també hi ha lloc per celebrar les fites dels comentaristes com el comentari global número 25.000, el comentari 1.000 d’en Xexu, el comentari 5.000 de l’ahse o el més important de tots, el meu […]

  19. Gemma Sara ha dit:

    Ostres, i jo a la lluna de València!!
    Doncs fa gràcia i tot: dos de rodons, quines coses té l’atzar :)

Comenta que es gratuït, de moment...

