Cas típic 2073: noi li agrada noia, noi li agrada fer 50 coses (1/2)

Posted: 2015-02-04 in Personals

He decidit copiar la idea del post que vaig veure a casa l’Anna, i fer una llista de 50 coses que m’agraden. No estan ordenades, simplement llistades.

  1. Pons’s Blog, m’encanta llegir-me i després aplaudir els meus propis posts.
  2. Els blogs, així en general, fins hi tot un d’ells podria ser el teu.
  3. Les sèries, sorpresos?
  4. Les pel·lícules, sí també, encara que rarament en parli en el blog.
  5. M’agrada el meu metabolisme, que tan fa el que mengi que no m’engreixo ni perdo pes.
  6. Llegir llibres, els bons, es sobreentén.
  7. Sir Terry Pratchett, el meu escriptor de referència.
  8. L’ahse, m’agrada però alhora també em fa por, es una sensació estranya, suposo que compartida per algú més.
  9. Els canelons de la meva tieta que fa per Nadal o Sant Esteve.
  10. Posar-te al llit a l’hivern després d’una dutxa.
  11. El Starcraft II, que es com el primer però més maco i divertit.
  12. Ser directe a l’hora de dir les coses. No cal ser políticament correcte, es més pràctic i ràpid.
  13. Tenir temps per estar sol. La companyia de la gent està sobrevalorada, que no la admiració, eh?
  14. Els gats aliens, mai tenir-lo com a propi, massa feina, però acariciar un gat d’algú altre està bé, durant una estoneta.
  15. El xampú de mandarina que només he trobat en els hotels NH.
  16. L’hora de plegar de la feina dels divendres.
  17. La cervesa, especialment si es fresca i és en una terrassa quan fa calor.
  18. Fer les coses ràpidament i mig bé en comptes de fer-les lenta i perfectament.
  19. Els Simpsons, els de veritat, els que van de la temporada 2 a la temporada 11, ambdues incloses.
  20. Friends, la sèrie de televisió, no penséssiu pas que em refereixo als amics de carn i ossos.
  21. L’Ala Oest de la casa blanca, premi Pons a la millor sèrie dramàtica.
  22. Snatch, porcs i diamants, si no l’heu vist no se a que espereu.
  23. Frontó, perquè poques coses son tan desestressants (i alhora legals) com fotre cops a una pilota amb una raqueta.
  24. El sentit de l’humor. Si et falta busca’l perquè es imprescindible per ser lector d’aquest blog.
  25. La ironia. En serio? No…

Havia dit 50 coses, oi? Es que m’ha semblat un post massa llarg, demà continuo llistant. Però no patiu, quan proposi aquest post com a nominat al millor post del 2015 contaré aquest cas típic i el següent com el mateix.

BCPP: Xexu, Alfred Rossell

Comentaris
  1. maria escrigué:

    Molt interessant…

  2. jpmerch escrigué:

    Supose que com que has retallat la llista no hi surten “les meues ximpleries”.

  3. ahse escrigué:

    1. És “lo millor” que un pot fer!!
    2. Ja…
    3. Sí, molt!
    4. Vull una ressenya del Foxcatcher.
    5. Ostres, els patiments del gran Pons per rescatar al món… No vull ni pensar-hi!!!
    6. De Java?
    7. Aquest Sir és dels veritables. Llastima que ha escrit pocs llibres sobre la mort!
    8. Hahaha
    9. No els conec.
    10. Una bona dutxa sempre s’agraeix, ja sigui a l’hiver o a l’estiu, abans de posar-te al llit o després de sortir-ne!
    11. Si ho diu el Pons…
    12. A mi realment m’encanta l’estil directe ^^
    13. Sí.
    14. Això aplica a més coses, no només als gats.
    15. Xampú de què???
    16. El divendres tarda és el millor moment dels dies feiners
    17. Pffffffffff!
    18. Prefereixo fer les coses ràpidament i bé, i si vaig lenta intentar millorar amb cada pas.
    19. No estan malament.
    20. No no, si només es tracta d’una gran pantalla! Les pantalles estan bastant bé últimament, i els preus també han baixat!
    21. No la veuré.
    22. No la veuré.
    23. Però el tenis hauria de ser una mica millor, no? Total, els bots a la paret són massa predictibles.
    24. No es pot viure sense!!!
    25. Mentre un no exagera és bona.

  4. Neguema escrigué:

    3, 4, 6, 13, 16, 17, 18, 20, 22, 24, 25.
    I ho deixo aquí ja que crec que la pluja s’està convertint en neu… vale, aiguaneu… però dit així no sona tan bé.

  5. McAbeu escrigué:

    Al 10 hi afegiria “i amb els llençols recent canviats”.

    Per cert, els 19, 20 i 21 no estarien inclosos en el 3?, i el 22 en el 4?…

  6. Anna escrigué:

    Mira’l! :) No és plan de comentar un per un, que no tinc ganes ni temps peeeerò …. t’odio per la primera part del 5; és més, odio la gent que menja com si no hi hagués final i després es corden els pantalons com si res. Alguns hem de patir al gimnàs!
    Parlant del 17, jo sé d’un que és molt fan de l’Olut (al nostre poble); suposo que ja el coneixes però aquí ho deixo, et queixaràs que no et tinc informat. El trobo car però t’ho diu una que no li agrada la cervesa.
    No faré comentaris del xampú de mandarina ……

    • Pons escrigué:

      Sobre el 5,es possible que no cordin els pantalons just després d’haver menjat, però llavors vas al lavabo i fas lloc i ja està, et quedes igual que abans de començar xD

      Olut? Ah si, l’he vist que l’han obert nou. Però es super petit! No s’hi cap! I ara no es època d’estar a fora… Però jo tinc un problema amb les cerveses artesanes, no hi estic acostumat i no m’agraden, tenen gusts molt dolços o afruitats o amargs o es nota massa el ceral. Un dia faré un post sobre les cerveses.

      Què passa amb el xampú de mandarina? També t’agrada o no t’agrada gens?

    • ahse escrigué:

      No es pot odiar al Pons, ni molt menys al seu metabolisme! Com que intentis odiar al Pons et caurà un llampec davant!! Per advertir-te del mal camí pel qual vas…

  7. Eva escrigué:

    De moment som incompatibles, sobretot pel tema xampú. Jo n’utilitzo un de verd que fa olor de… kiwi?

  8. JOMATEIXA escrigué:

    Coincidim en unes setze coses. No està malament…

  9. XeXu escrigué:

    Crec que em seria difícil trobar 50 coses diferents que m’agradin, sense repetir o dir coses incloses en altres com fas tu, així que per aquest cop et perdonarem per fer trampes. Què dir del punt 8? Jo crec que el compartim molts, però només en la part de la por. Encara que aquest cop estaré d’acord amb ella en una cosa. Jo prefereixo fer les coses ràpid i bé.

    Veurem la segona part. Falta la piscina, la muntanya, les samarretes dels viatges… els ninjes no, oi?

    • Pons escrigué:

      Tota la raó, aquesta vida no es tan bona com per haver-hi 50 coses independents que m’agradin.
      Piscina? Muntanya? samarretes dels viatges? No has encertat cap xD
      Ninjes hahahaha

  10. patidifusa escrigué:

    És un concurs? Hem de triar un número? :) El 17! A mi el fred m’evoca calor, terrassa i cervesa (al revés no em passa). L’hivern no estaria a la meua llista de 50 coses que m’agraden.

    No sé qui és l’ahse. És greu, oi? :S

    Algun dia m’integraré, espero.

    (Això tampoc no deu ser un concurs…)

    • Pons escrigué:

      El fred t’evoca calor? Tens un problema sensorial i greu.

      L’ahse es la fan número 1 del blog.

      No, no es cap concurs, però si vols ets lliure de copiar la idea de la llista de 50 coses per fer-ne un post en el teu blog.

  11. Xavier Pujol escrigué:

    A mi el xampú de mandarina també m’agradava, però després del tercer trago begut a galet, el vaig avorrir.

  12. rits escrigué:

    Què vol dir BCPP???? què frikis sou tots dos…. una cosa tan rara només podia estar dedicada al Xexu,…. hehehehe…..

    llistes!!!! m’hi apunto!!!

    xq parles tan poc de pelis? xq cert parles que t’agraden les pelis i les series i dp parles de pelis i series en concret…. no sé si això s’hi val!

    • Pons escrigué:

      De quin planeta aterres rits? et tenia per millor seguidora del blog, ja veig que no… BCPP

      Parlo poc de pelis perquè si hagués de parlar de cada peli que veig el blog es tornaria monotemàtic.

      Com ja he dit més amunt, quan tens poques coses que t’agradin si que val parlar de pelis i sèries en concret. 50 son moltes coses!

      • rits escrigué:

        ostres!!!! m’he posat vermella!!!! em tenies per millor seguidora del blog!!! i jo sense saber-ho!!! hauré de posar-me les piles per recuperar aquest honor!!!

        aviam si amb el comentari d’avui recupero credibilitat!

  13. Toni escrigué:

    17, 18 i 24, també coincideixo, encara que la cervesa mentres sigui fresqueta ja en tinc prou si és en una terrassa o a l’escala de casa meva. També el xampú del NH, ara no recordo si era de Mandarina o Mandarino, però m’ha vingut a la memòria al llegir el post.
    Salut

  14. […] Toni on Cas típic 2073: noi li agrada noia, noi li agrada fer 50 coses (1/2) […]

  15. AlfredRussel escrigué:

    Nosaltres prescindim del xampú, ens rentem directament amb mandarines. I de condicionador, paella, evidentment…

    Ah, si, això dels gustos: doncs en alguns no coincidim, i en altres si (més dels que hauria pensat; estic inquiet, molt inquiet). Quant a Starcraft i Snatch, no sé si estan al primer cas o al segon; ara ho busque a la Viquipèdia.

  16. Assumpta Casadejús escrigué:

    A mi la cervesa m’agrada molt… però, tu en pots prendre?… ja em va sorprendre al post en que vas posar què tenies a la nevera… El meu nebot és diabètic també i no pot prendre alcohol…

    • ahse escrigué:

      El Pons pot fer moltes coses! D’això se’n diu “esser diví” :-D

    • Pons escrigué:

      El motiu pel qual un diabètic no pot prendre alcohol es…?

      • Assumpta Casadejús escrigué:

        No ho sé, PONS, és el que li van dir a ell els metges que el porten. De fet, té 19 anys i quan surt amb els amics (cosa que fa molt sovint) sempre pot tornar conduint sense problema, perquè no el tasta.

        • Pons escrigué:

          Des de quan has vist que un metge et digui “si, i tant! Beu alcohol! Tot el que vulguis i més!” Veure alcohol no es bo, se sap perfectament, però ni pels diabètics ni per ningú.
          Els metges sempre et diuen que no a tot, si fos per ells viviríem a base de pa i aigua…

          • Assumpta Casadejús escrigué:

            i de pa, també poc :-))

            A ell li van dir que per un diabètic l’efecte de l’alcohol era pitjor, que el pàncrees, que si amb la insulina no sé què… De fet. el meu pare ja no se’n refiava massa dels metges i era un home savi… i va viure 88 anys :-)

  17. […] el recompte dels casos típics preferits per la gent. En primera posició indiscutible amb 12 punts 2073–2074: 50 coses que m’agraden, això vol dir que sou xafarders i us agrada saber coses […]

Comenta que es gratuït, de moment...

