Cas típic 2082: noi li agrada noia, noi li agrada preguntar-li al Pons

Posted: 2015-02-17 in Divagacions meves, Personals

b4057eb8f8874d5bdf15a739c59e1a13b9714e7772bbfc9708a3132b30f1d5baQuan una persona es converteix en una personalitat molt famosa, com podria ser el meu cas, es possible que la gent el vegi com a algú inaccessible i allunyat del contacte amb els plebeus. Però com que jo soc tot modèstia no voldria que això passés. Per tan m’agradaria que aprofitéssiu el post d’avui per fer-me totes aquelles preguntes que mai heu gosat preguntar. Què voleu saber sobre el Pons? Podeu preguntar qualsevol cosa i més d’una si voleu, el preu es el mateix, gratis! El primer que se us passi pel cap, ja sabeu que en aquest blog no hi ha censura, com a màxim hi ha l’ahse que us insulta si us passeu. Voleu saber a quina hora vaig a dormir? Voleu saber què menjo per esmorzar? Voleu saber el meu número de la Visa, la data de caducitat i el codi de seguretat? Per demanar que no quedi!

Disclaimer: Em reservo el dret a maquillar la veritat, o directament a deixar anar mentides descarades, així com directament no contestar. Oferta vàlida únicament per aquest post. Oferta no acumulativa amb altres ofertes o descomptes. Drets reservats a Pons’s Blog, propietat de Pons’s Corporation S.L.

Comentaris
  1. cerealssssss escrigué:

    Edat?

  2. McAbeu escrigué:

    Imagina’t que et fem alguna pregunta que ens desfà la imatge idíl·lica que tenim de tu. No. jo passo…

    • Pons escrigué:

      No es tan fàcil destruir un mite

    • ahse escrigué:

      Vinga home! Atreveix-te! Ja sabem que acostumes estar equivocat, però aquest cop ho encertaràs ;-)

      • ignasioliveras escrigué:

        L’has cagat Pons, això de premiar-me junt amb en Mac m’ha fet tenir-lo en més consideració i compartir molt més les seves opinions. I avui estic totalment d’acord amb ell, no et vull desmitificar, estàs allà a l’estanteria virtual, amb una enquadernació aparentment perfecte, però tinc por de baixar-te a la taula i trobar-me que estàs ple de pols, que et falten fulls o que algun ratolí t’ha pres un tros per fer-se el cau…

  3. ahse escrigué:

    A quina hora et vas a dormir?
    A quina hora et lleves?
    Què menges per esmorzar?
    Quin maquillatge prefereixes?
    Quina és la teva nova mascota?
    Quin és el teu insult preferit?
    Quins idiomes parles? Per què?
    Qual és el llenguatge de programació que utilitzes a diari? Per què?
    Quants jocs has fet fins ara?
    Quantes vegades li has trencat les cames al XeXu?
    Quant cobra el nostre becari, realment?

    • Pons escrigué:

      A quina hora et vas a dormir? Un dia laborable sobre les 23h

      A quina hora et lleves? Un dia laborable sobre 06:47h

      Què menges per esmorzar? Cafè amb llet i entrepà

      Quin maquillatge prefereixes? Maquillatge “al natural”

      Quina és la teva nova mascota? El roomba

      Quin és el teu insult preferit? baliga-balaga

      Quins idiomes parles? Per què? Català, castellà i em defenso amb anglès. Perquè odio aprendre idiomes malgrat la seva utilitat.

      Qual és el llenguatge de programació que utilitzes a diari? Per què? Java o C#, normalment el primer. Per què? Doncs per a la meva empresa els projectes estan fets en aquests dos llenguatges.

      Quants jocs has fet fins ara? Jocs? Vols dir Programats? No ho se, a la uni alguns de “tontos” rotllo 7 i mig …

      Quantes vegades li has trencat les cames al XeXu? Ja saps que aquesta feina te l’ha delego sempre a tu.

      Quant cobra el nostre becari, realment? Cobra en plàtans. Suposo que això explica moltes coses.

  4. maria escrigué:

    Sempre he tingut curiositat per saber si aquest ull que hi ha en la foto és teu o no?^-^

  5. JOMATEIXA escrigué:

    Uix, no se que preguntar, però veig que l’Ashe ja s’ha posat en marxa. Hi pensaré una mica més…

  6. Anna escrigué:

    Ui, és tenir carta blanca per preguntar i quedar-me així, en blanc ¬¬ a veure ….

    Entenc que tothom et diu Sr Pons però, quin és el teu nom?
    A quina escola anaves?
    Tens cotxe?
    Com coi ho fas perquè el Roomba no es quedi només en una habitació? (aquesta realment m’interessa xD)

    • Pons escrigué:

      De fet, fora dels blogs ningú em diu sr Pons xD Aquesta no la contestaré perquè hi ha algun comentari d’algun post antic on ja ha quedat resposta.

      Hi ha un post molt antic on parlo de la gent de la meva escola, dels quals la gran majoria es va ofendre perquè vaig parlar malament d’ells. Sempre he sigut poc amigable xD

      Sí, tinc cotxe, però no m’agrada conduir, trobo que atropellar a la gent es una manera de matar poc personal, prefereixo altres mètodes més passionals com ara l’apunyalament.

      Sobre el Roomba, d’acord que és un robot intel·ligent, però encara no sap obrir portes. Has provat de deixar-li oberta?

      • Anna escrigué:

        Ranci que ets xDD Recoec que estic tant avorrida que he trobat la de l’escola .. el teu nom ni idea, tampoc el buscaré que és hora d’anar a dinar. Hmmm….sort que m’has il·luminat amb el tema roomba, ja anava a reclamar xD

        • ahse escrigué:

          A la vida real l’anomenen Gran Mestre, Sensei, Xifu, Pons el Diví i coses d’aquestes. Hom no es pot dirigir al Pons utilitzant el seu nom.

  7. Neguema escrigué:

    Va que m’animo a preguntar, i ho faré com ho ha fet l’Ahse…

    Primer de tot, aquest post estarà per sempre o un cop passi el dia d’avui ja no es valdran les preguntes?
    M’han sorprès algunes preguntes de l’Ahse, us coneixeu en persona?
    Germans?
    Independitzat?
    Creus en la política? Votes? A qui? Argumenta la teva resposta. (Com odiava això als exàmens)
    Color preferit?
    Vas amb bici perquè és ecològica, per què no tens ni un puto duro per pagar el transport públic o per què no tens moto/cotxe?
    Creient, ateu, agnòstic? Per què?
    Creus en els extraterrestres?
    Drogues? (No va relacionada amb la pregunta anterior ehh)XD
    Quan escrius els posts? Escrius un munt alhora i després els vas publicant?
    Quina és la pregunta que més odiaries que et féssim? I la que vols que et fem i que segurament no farem?

    • Pons escrigué:

      Mentre es facin en aquest post pots preguntar sempre ^^

      Quan dius si conec l’ahse en persona dones per suposat que l’ahse es una persona, no? Sigui com sigui, tot i viure actualment en la mateixa ciutat no ens coneixem.

      Germans? Vols dir copies de seguretat? No, no en tinc, soc únic.

      Independitzat? Si, però no busco companys de pis, ho sento, segueix buscant.

      Que no parli en el blog de política no vol dir que no hi cregui. Voto? Sí, sempre, fins hi tot a les europees, ja veus tu xD A qui? Tot depen de perquè estigui votant. Ho sento, no m’agrada compartir les meves opinions polítiques no fos cas que això em faci perdre algun seguidor del blog xD

      Color preferit? En serio? Es important això? Jo que se, el negre. I no em vinguis amb allò que el negre no és un color sinó que es l’absència de color perquè la llum bla bla bla.

      Quina obsessió teniu totes amb el cotxe? Com ja he dit abans tinc cotxe, però només el faig servir quan es exclusivament necessari, sinó amb transport públic o si es més eficient la bici, que de moment no et fan controls d’alcoholèmia i es fàcil d’aparcar a qualsevol lloc.

      Pastafarista, ho hauries de saber, n’he parlat moltes vegades en el blog. Perquè es la única religió veritable. Alabat sigui el MEV!

      Sí, crec en els extraterrestres, però ens cauen tan lluny en l’espai i en el temps que encara no ens hem trobat, ni ens trobarem mentre visqui aquest blog.

      Drogues? Ho dius amb l’esperança que te’n pugui aconseguir? Alguna que d’altra cervesa. Alguna que d’altra copa de vi. Alguna que d’altra que la metge de capçalera em recepta.

      Sobre com escric posts ja hi ha que recordi ara mateix dos casos típics on s’explica: CT1300 i CT1400.

      Una pregunta a odiar? En serio esperes que respongui?

      Una pregunta que vull que em feu? Qualsevol en la qual indirectament (o directament que coi) sigui alabada la meva persona, rotllo “com ho fas per escriure els millors posts de la blogosfera” o “com es que ets tan divertit”. Necessito alimentar el meu ego, sinó em moro :(

  8. Neguema escrigué:

    Acabo de flipar amb el CT1400, això significa que si et mors, i no has designat cap persona per a que hereti el teu blog, seguiran apareixent posts teus durant una setmana com a mínim? I que només ens adonarem perquè ja no contestaràs els comentaris?

    • Pons escrigué:

      M’hauria de preocupar pel teu interès en la meva mort? Però tens raó, hi ha posts programats normalment no a una setmana sinó durant les dos setmanes següents, actualment arribo a tres setmanes, però no sempre soc tan previsor. Per tan sí, el dia que vegis que no comento estic mort, no hi ha cap altra explicació raonable.

      • Neguema escrigué:

        Us heu de punxar 4 cops al dia els diabètics, oi? Abans dels 3 àpats forts i abans d’anar a dormir la dosi lenta si no m’equivoco oi? o m’equivoco i la dosi lenta és la que es dona abans de sopar?

        Tranquil que no estic pensant en matar-te ni re, per ara.

        • ahse escrigué:

          Ni t’atreveixis!!! El món virtual deixaria d’existir sense el Pons!

        • Pons escrigué:

          Per començar hi ha diabètics tipus 1 i tipus 2, entre ells s’assemblen tan com un ou i un tiranosaure rex. A part cada diabètic es un mon. Però lo habitual es entre els tipus 1 punxar-se abans de menjar qualsevol cosa amb hidrats de carboni, que per aquelles coses de la societat sol ser uns 3 cops al dia. A part la insulina lenta recomanen posar-te-la al vespre, si es abans o després de sopar importa poc, lo important es ser regular i injectar-la sempre a la mateixa hora. Per a més informació, busca “diabetis” al al cercador del blog i trobaràs uns quants posts al respecte.

  9. XeXu escrigué:

    Collons, porto una bona estona pensant preguntes i no se m’acudeix res que no inclogui bondage, armaris tancats i un pot de melmelada… seguiré pensant…

  10. Eva escrigué:

    Aquest apunt és només per no haver de fer un apunt?

    • Pons escrigué:

      Aquest comentari es només per no haver de fer un comentari?

      Haig de reconèixer que gairebé m’he treballat més res postes que el post en si mateix, per exemple la de l’ahse, l’Anna i la Neguema.

  11. viureenunpoble escrigué:

    Oh. Que be! Fa temps vull preguntar, però … soc vergonyosa ;-)
    Com ens has trobat? (Em referisc a la colla del meu poble que trastegem de tant en tant per la blogosfera)

    • Pons escrigué:

      Segurament el teu bloc deu estar enllaçat a un blog que visito o deus haver comentat en un blog que visito o simplement el destí m’hi ha portat :D

      • viureenunpoble escrigué:

        Aleshores, és l’opció de “comentar en un blog que visite” perquè a la “blogosfera sellarda” t’he llegit comentaris en tots ;-p

  12. Consol escrigué:

    Sempre he volgut saber, i mai fins ara trobava el moment oportú, qui o què és l’Ahse?
    Pon’s blog és una cosa semblant a una trinitat però sense l’Esperit?
    I el més important: estàs enamorat, Pons?

    • Neguema escrigué:

      Demà toca el post de: Cas típic 2083: noi li agrada noia, noi li agrada preguntar-li a l’Ahse

      Per cert, el perquè els títols dels posts són així és per…?

      • Pons escrigué:

        Lo del “Cas típic: noi li agrada noia” va començar com uns nicks del messenger (recordes el messenger? no fa temps ni res que està mort xD) per fer broma sobre els nicks romàntics i embafadors os que es posava la gent en el messenger. A partir dels nicks vaig decidir desenvolupar més el tema en conya fent un bloc, i de seguida vaig passar de comentar situacions de parella a parlar de qualsevol cosa que trobés interessant, però com que lo dels títols del post anava seguint sempre el mateix patró vaig pensar que encara que la temàtica del post no tingués res a veure ho podria mantenir com a tret diferenciador del meu bloc, i així continua la cosa durant més de 9 anys de bloc i més de 2100 posts.

    • ahse escrigué:

      L’AhSe és l’alfa i omega, el principi i el final ^^

      In nomine Ponsi et AhSii et Becarius Sancti, amen.

      Ja et vols oferir a consolar-lo?

    • Pons escrigué:

      Veig que l’ahse mateixa t’ha respost.
      Pons’s blog es simplement el millor blog del mon, no té res a veure amb cap trinitat, si té a veure amb alguna cosa religiosa aquesta seria el pastafarisme.
      Enamorat d’aquest blog

  13. Xavier Pujol escrigué:

    Tens fills?
    Si la resposta és “no”: T’agradaria tenir-ne?

  14. ricard escrigué:

    Quin és el moment del dia idoni per escriure un post? I per respondre els comentaris? (Fixa’t que, molt hàbilment, he disfressat de pregunta personal una qüestió d’interès general)

  15. Gemma Sara escrigué:

    Parleu amb l’ahse per mail o telèfon o tam tam?
    A què dediques el teu temps lliure? (exceptuant blog, sèries i llibres)
    T’agrada Perales?
    Quina és la teva samarreta preferida?
    Et faràs corpori en alguna reunió blogaire? Vindreu els tres?
    Quin és el secret de la teva màxima grandesa i màxima humilitat?
    Uf, m’ha quedat el cervell desfet, bona nit, xiquets!!

    • ahse escrigué:

      Parlem per mail a vegades i sense tam tams.
      De samarretes pots observar varies entre les de viatges. N’hi ha CT-s, evidentment.
      El secret de la grandesa del Pons és que el Pons és Gran. Més gran que el Univers i totes les galaxies!! La humilitat del Pons ve codificada en el seu ADN. (Sí, el Gran Pons ha decidit prendre forma humana per rentar el món dels pecats!)

    • Pons escrigué:

      Parlo amb l’ahse a través del seu blog

      Temps lliure després dels blogs, llibres i sèries? Poca cosa queda la veritat… Algun sopar amb amics, alguna cervesa, una mica de frontó, natació si no fa mandra, starcraft 2 el cap de setmana.

      Perales? Sabía que em faries aquesta pregunta…. No.

      Aquesta. Va ser la meva primera samarreta viatgera. Àustria, we dont’ have kangaroos.

      No em personificaré en cap reunió blogaire, us sentiríeu massa honrats.

      Sobre la grandesa i humilitat l’ahse ja ha respost.

  16. XeXu escrigué:

    Ho intentarem, doncs.

    Va ser difícil matar Kennedy?

    Quantes medalles vas guanyar a Montreal ’76?

    Què et passava pel cap quan vas inventar el minidisc…?

    Quin any vas guanyar el festival de San Remo?

    Qui us va fer aquella foto amb en Gorbachov?

    Per què vas deixar que fos Armstrong el que posés el primer peu a la Lluna?

    Quin any vas assolir el nivell 33 de francmaçó?

    Començarem per aquí.

    • ahse escrigué:

      Quantes vegades t’hem trencat les cames?

    • Pons escrigué:

      Montreal ’76? 198.

      En serio, porto repetint-ho moltes vegades, no vaig ser jo.

      San Remo? El tema cançons no em va, que no vol dir que no ho faci bé, eh? Però no em va.

      Armstrong va ser el segon. Qui creus que li va fer la foto?

      Francmaçó? El mateix any que vaig inaugurar el blog.

      • XeXu escrigué:

        No les respons totes, ho entenc, et fa massa vergonya assumir el fracàs del minidisc. De vegades també t’equivoques.

        • Pons escrigué:

          Ui m’ha quedat la resposta tallada. Sobre en Kennedy dir que va ser fàcil, amb 3 bales va ser suficient, un pensaria que un president tan carismàtic seria més dur de pelar.

          • XeXu escrigué:

            Ah, pensava que aquella resposta es referia a la mort de Kennedy, però no, era pel minidisc. Cosa infinitament més greu, és clar.

        • ahse escrigué:

          El Pons mai no es pot equivocar. ^^

  17. Pere escrigué:

    Eres Sr. Pons o Sra. Pons?

    • Pons escrigué:

      No ets gaire habitual d’aquest blog, no? Senyor
      Tu ets senyor Pere o senyora Pere?

      • Pere escrigué:

        El que volia dir és: i cóm sabem segur que eres Sr. i no Sra.? Necessitem fotografies (encara que això tampoc siga garantia de res).

        • ahse escrigué:

          On has vist mai tu un mortal que pugui mirar la cara de un Déu? Et cremaries tot i ben ràpid si el Pons poses una foto de la seva cara.

  18. […] ahse on Cas típic 2082: noi li agrada noia, noi li agrada preguntar-li al Pons […]

  19. Assumpta Casadejús escrigué:

    Jo també vull fer preguntes!!

    1.- T’agrada el futbol?
    2.- En cas afirmatiu, de quin equip ets?
    3.- T’agrada aquesta cançó?
    4.- Saps fer alguna d’aquestes coses: punt de creu, mitja, scrapbooking o patchwork?
    5.- T’agraden les poloneses de Chopin?
    6.- Has llegit alguna cosa de Dickens? (no val la cançó de Nadal adaptada per a infants)
    7.- Creus que Van Gogh era una gran persona i un geni com a pintor?

    I ja està!!! :-)))

    PS/ M’acaba d’arribar el PONS AWARD… I ara què, pobre de mi???!!

  20. Roselles escrigué:

    Ara mateix crec que et conec més que molts amics meus XD

    Va, m’animo jo també:

    – Quin va ser l’últim concert que vas anar?
    – Quin rellotge portes?
    – Un viatge que no oblidaràs mai?
    – Quin plat de la mama et fa saltar les llàgrimes (per bo, no per picant, eh?)?

    • Pons escrigué:

      – Soc poc de concerts, Se atormenta una vecina
      – No en porto, amb el mòbil ja faig
      – Mmmm Sicília?
      – La meva mare cuina bé, però no té cap plat estrella. Potser una vegada que es va estirar i va fer arròs caldós amb llamàntol :P

      • Roselles escrigué:

        – Mmmm Sicília? <— Mmmm a mi m'ho preguntes? Doncs si, bingo, l'has encertat, la resposta correcta era Sicília hahaha

        El pròxim cop em treballaré més les preguntes, que deixin veure més del sr. Pons.

  21. […] CT més visitat es el 2082: Pregunta-li al Pons amb 336 visites. Si es que sou uns […]

Comenta que es gratuït, de moment...

