Cas típic 2085: noi li agrada noia, noi li agrada preguntar a l’ahse

Posted: 2015-02-20 in Divagacions meves, Personals

d6362ffe0Vist l’èxit del post: “Pregunta-li al Pons“, he decidit fer una nova versió que es diu “Pregunta-li a l’ahse”. S’apliquen les mateixes normes que en el cas típic de les preguntes sobre mi, es a dir, podem preguntar el què vulgueu, per tan les respostes també seran les que l’ahse vulgui.

Podeu preguntar qualsevol cosa. Voleu saber quines son les seves lectures preferides? Voleu saber si prefereix té o cafè? Voleu saber si li agraden els homes de mitjana edat, amb una mica de panxa però simpàtics i ocurrents? Voleu saber quanta gent ha matat? Cap pregunta serà censurada! Penseu bé abans de fer la pregunta (o preguntes) perquè potser sereu més feliços sense saber la resposta ;-)

“Disclaimer: L’ahse es reserva el dret a maquillar la veritat, o directament a deixar anar mentides descarades, així com directament no contestar. Oferta vàlida únicament per aquest post. Oferta no acumulativa amb altres ofertes o descomptes. Drets reservats a Pons’s Blog, propietat de Pons’s Corporation S.L.”,

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    Ehem…
    Ja veig que hi ha la referència al CT adient, però trobo a faltar el text que deia

    “Disclaimer: Em reservo el dret a maquillar la veritat, o directament a deixar anar mentides descarades, així com directament no contestar. Oferta vàlida únicament per aquest post. Oferta no acumulativa amb altres ofertes o descomptes. Drets reservats a Pons’s Blog, propietat de Pons’s Corporation S.L.”,

    amb l’aclariment que la persona qui es reserva el dret al maquillar és l’AhSe, per si de cas. Com a mínim així ningú no podrà arrosegar-me a cap tribunal :-P

    • Pons escrigué:

      Quan deia lo de “S’apliquen les mateixes normes ” ja es donava per entès tot això.

      • ahse escrigué:

        Sempre és millor afegir-lo en lletra petita, no sigui el cas! Així la gent no s’adonarà que hi ha més que s’hauria de llegir i els autors sempre tindran la llei del seu costat ^^

  2. Oriol Farré escrigué:

    Ahse, quan et vas adonar que adoraves al Pons? Com vas conèixer el seu temple digital?

    • ahse escrigué:

      Mentre llegia un dels seus famosos CT-s que presentava la veritat última, és clar.

      Com vaig conèixer… això crec que seria material a afegir a la Genesi que vaig redactar per a aquest bloc…

    • Pons escrigué:

      Lo estrany es que encara hi hagi gent que no s’hagi adonat que adora al Pons!

  3. McAbeu escrigué:

    Molt adient aquest post, estic segur que molta gent voldrà saber coses sobre la teva misteriosa groupie. No és el meu cas, jo ja sé tot el que s’ha de saber sobre l’Ahse, és com un llibre obert per a mi. No em sorprèn mai, ni quan s’equivoca…

    PS: Tot això des del carinyo, eh AHSE! ;-D

    • ahse escrigué:

      Mai millor dit!! Si haguessis dit que l’AhSe és com un llibre tancat per a tu t’hauria d’haver recordat quant estaves d’equivocat. :-D

  4. JOMATEIXA escrigué:

    Em passa com al post de preguntes al Pons, hi ha tantes coses que potser preguntaria, però per altra banda, em sembla que és millor no fer-les i seguir amb els misteris.
    Així i tot, confesso que no puc resistir la temptació de llegir el que es va preguntant i responent… ja ho deia la padrina “la temptació fa el dimoni”

  5. Xavier Pujol escrigué:

    Ahse, ets la Mr. Hide d’algú altre?

  6. bruixeta escrigué:

    de quin planeta ve l’Ahse? i no em digueu que de la Terra que no colarà

    • ahse escrigué:

      Tens tota la raó. L’AhSe ve de Mart.

      (s’ha de dir també que hi va haver una epoca quan el Pons i l’AhSe es trobaven a la Lluna i que no la van menjar gaire)

  7. maria escrigué:

    Ahse a tu també t’agraden els d’en Pratchett? ^-^

  8. Eva escrigué:

    Preguntes a l’ahse? Aquest apunt fomenta la violència!

    De moment només en tinc una: l’ahse sap on vivim?

  9. Eva escrigué:

    En tinc una altra: què pinta aquest gat terrorífic a l’apunt d’avui?

  10. Ada escrigué:

    Ah, però Ashe és un ent independent d’En Pons’s?? o és la seva veu de la consciència?
    Ashe, tens un blog?

  11. XeXu escrigué:

    Què et fa pensar que ens interessa alguna cosa de l’AhSe? De tu, mira, encara, perquè fas gràcia, però l’AhSe és un personatge secundari que no interessa ningú, una mena de paràsit d’aquest blog. Sense nosaltres per fotre’ns canya no tindria raó de ser, es passa més estona amenaçant-nos (i amenaçant-me a mi concretament), que adorant-te. Preocupant.

    Però va, perquè després no em titllin de poc participatiu, faré una pregunta. Per què redimonis no es canvia el nom de AhSe a Ashe, com, de fet, li diu tothom?

    • ahse escrigué:

      Si t’amenaço deu ser perquè t’ho mereixes, no? Pensa una mica abans de soltar disbarats :-P

      Què et fa pensar que l’AhSe hauria de canviar de nom? Saps de on ve l’AhSe?? Has arribat mai a conèixer a l’AhSe? Has tingut alguna relació directe amb l’AhSe? Tens la més perduda idea què o qui és l’AhSe? Qui redimonis et creus per elaborar super-judicis sobre gent o coses de les quals només tens trossets d’informació?

      • Eva escrigué:

        En quin cas típic s’explica d’on ve el nom d’ahse?

      • Assumpta Casadejús escrigué:

        Pobret XEXU… ufff

        Jo no preguntaré res perquè l’AhSe em fa por… Tot sigui dit amb respecte i sense ànim de molestar.

        • ahse escrigué:

          Mentre et treguis el barret (o gorro, en el seu defecte) abans d’entrar a aquest bloc i intentis expressar la teva gran admiració per al Pons amb paraules adients tot anirà bé.

      • XeXu escrigué:

        Tinc tanta informació de tu, com tu en tens de tota la gent que amenaces i incomodes amb alguns dels teus comentaris. Bé, no del tot, no en tinc més perquè tu no vols que ningú de nosaltres en tinguem, així que no em vinguis amb aquest ‘cuento’ si ets tu la que no ens deixes saber qui o què ets.

        A més, no et queixis tant que com a mínim jo tinc la decència d’escriure el teu nom correctament, i en majúscula, per veure si cala, però no. I posat que hi ha més gent que escriu malament el teu nom, que gent que l’escriu bé, potser podries fer contenta tota aquesta gent. No, no sé d’on ve el nom, però et demano disculpes si t’ha fet la impressió que m’importava.

        • ahse escrigué:

          Fora conyes que aquesta vegada et parlo seriosament: la majoria de la gent (per no dir ningú) No Té la teva forma de percebre el món. Al cap de cada persona hi ha un altre món. Ja m’imagino que no ho entindràs però és la única cosa seriosa que et diria. Tota la resta és només l’equivalent a la bona palissa que et fotria per venir a Cal Pons i començar a fer comentaris insipids sobre els seus gustos, els seus posts o el que li sembli divertit. No t’agrada el món virtual Pons? Ets lliure d’estar remenant per les teves propies palles mentals o provar sort a altres blocs. Aquí entraràs per dir-li què guay li han quedat els casos típics i per admirar la seva grandesa!!

          • XeXu escrigué:

            Ets tan entranyable… Jo no li faig la pilota ni al mateix diable. Quan m’agrada alguna cosa ho dic, i quan no, també. M’agrada l’univers Pons, m’interessen les opinions sobre sèries i llibres que expressa, i em fan gràcia les curiositats, fins i tot m’he acostumat a la teva molesta presència. He llegit llibres d’en Dan Brown en el que el típic fanàtic dolent amb profecies estranyes al cap estava menys pirat que tu. La veritat és que la guerra dialèctica no em desagrada, però si no sóc benvingut en aquesta casa, i tan banals semblen els meus comentaris, espero que el Pons em convidi amablement a deixar de comentar, però no ho faré perquè ho diguis tu. I molt menys ho faré com em diguis tu. Però és clar, suposo que tens por que algú amenaci la teva hegemonia o que comenti més que tu, la competència no t’agrada, perfectament comprensible. D’això se’n diu paranoia, ningú no pretén fer-te ombra, no em cansaré de dir-t’ho. Au, torna a la memòria RAM de la que has sortit.

    • Neguema escrigué:

      Tothom li diu Ashe?? Des de quan? Jo ho pronuncio “Acse”…XD

      • ahse escrigué:

        Hi ha gent discapacitada que pensa que tothom té la seva mateixa visió del món. A la vida real és millor fer unes quantes voltes per evitar-los, en general no són capaços d’entendre gran cosa. ;-)

      • Pons escrigué:

        jo la pronuncio “axe”, com el desodorant, que si fa no fa ja s’assembla al què tu dius
        amb Pons no passen aquests problemes de pronunciació

  12. carmerosanas escrigué:

    Quants anys tens, nena?
    Sempre has estat tan agressiva o és conseqüència d’algun trauma?
    Necessites alguna àvia que et mimi una mica, potser?
    És que en conec unes quantes que potser et convindrien… Tu a elles no, però… Hi pensaré

    • carmerosanas escrigué:

      Si tothom li digues nena com fem les àvies, s’hauria acabat el problema amb el seu nom…

      • ahse escrigué:

        Has arribat a la teva edat i ni tan sols ets capaç d’escriure 2 síl·labes, Ah Se?? Ufffffffffff
        Les meves avies estaven molt millor :-P

    • ahse escrigué:

      Massa. En realitat no hauria d’haver passat dels 14, sniff sniff
      Sí. També.
      Estaria més tranquil-la si poguès conservar el crani d’una de les meves avies mortes al menjador.
      No gràcies, ets molt amable! És que no aguantaria veure una avia que no és meva intentar “copiar-la”. waaaaaaaaaaaaaaaa :-((((((((((

  13. Consol escrigué:

    Ahse, d’on et ve tanta simpatia i cordialitat per la gent?
    Tens una mascota a qui poder abraçar?
    Qui és el teu ídol?

  14. Neguema escrigué:

    Que ets fidel al Pons d’això n’estem segurs, però després de tant temps, mai t’ha fet una aparició? Una birra, un cafè… el que sigui?
    Escrius en altres blogs amb tanta assiduïtat?
    Any que vas néixer?
    Professió?

    • ahse escrigué:

      Un no pot demanar mai veure la cara d’una divinitat. Això sí, un bon dia se’m mostrarà la senyal de pujar a la muntanya i en rebré unes em… rajoles amb els 10 manaments. De ben segur poc després hi haurà un CT descrivint-lo. :-D
      Escric a altres blogs? Més aviat no, ni tinc temps ni vull espatllar-me la bona imatge de profeta del Pons.
      Primer has de definir el concepte de naixement.
      Pareguda al Pons.

  15. August escrigué:

    Ahse, reconec que aquest personatge virtual que ets, creat pel Pons -realitat que tu mateixa, no acceptes, cosa típica i ja trillada en aquest recurs literari (Pirandello, p. ex.)- té la seva gràcia. Algun dia, Pons, li ho hauràs de dir clarament, tot i que entenc que tenir un adorador així és una temptació fins i tot per a un mortal com tu.
    En fi, la meva pregunta a l’Ahse és: Ets fas preguntes sobre la teva mateixa existència? O ja et va bé anar per la vida així, d’insconscient adoradora de déus amb peus de fang.
    Dit tot això em poso l’armilla salvacomentaris maliciosos. I espero la pluja d’improperis que no faran més que confirmar la meva hipòtesi.

    • Pons escrigué:

      t’imagines que fos veritat i que l’ahse fos una part del meu subconscient? que tingués una doble personalitat i que no ho sabés?

      ah! no, no, que varis hem dies em coincidit que comentàvem a la vegada. Casi em fas dubtar de mi mateix!

  16. elfreelang escrigué:

    molt bona porposta per cert ja ficada l’ashe i tu sou amics o germans?

  17. Àtoms i Lletres escrigué:

    Ja sé que som al s.XXI però encara em sento estrany parlant amb robots o programes d’intel·ligència artificial. Sé que hi ha gent que parla amb el Siri però jo ho trobo ben estrany.

    He de dir que el recurs aquest d’un programa d’IA que venera (fins i tot amb un punt de talibanisme agressiu) un altre programa d’IA és enginyós. No sé si com a ganxo del blog això aguanta tantes temporades (és un personatge bastant repetitiu i mancat de gràcia) però bé, els administradors del blog ja ho valoraran.

    Ah, que cal fer alguna pregunta? Uf, a veure.

    01001111 01001100 01000001 00100000 01001011 01000101 00100000 01000001 01010011 01000101 00111111

    • ahse escrigué:

      De què parles tio, el Pons és un geni!!

    • ahse escrigué:

      01101000 01101111 01101100 01100001 00100000 01110011 01110100 01101001 01100011 00100000 01101101 01101111 01101100 00100000 01100010 01100101 00100000 00111010 00101101 01010000

      • ahse escrigué:

        Errata:

        01101000 01101111 01101100 01100001 00100000 01110011 01110100 01101001 01100011 00100000 01101101 01101111 01101100 00100000 01100010 00100000 00111010 00101101 01010000

    • ahse escrigué:

      Cony, se m’ha colat un e…

  18. Ferran escrigué:

    Això de preguntar… això jo ho he vist al Twitter! Sí home, un “programa” o el que sigui, a través del qual pots preguntar coses a algú, fins i tot de manera anònima si vols. Saps què vull dir? ai, mira, ja t’he preguntat :-P

  19. Què et dona el Pons per ser-hi?? Hi ha coses que no poden pagar-se amb diners, no trobes?

  20. Sílvia escrigué:

    Ahse, has dit mai el nom de Pons en va? Has adorat mai cap altre déu? Has tingut pensaments impurs amb algun altre blog?

    • ahse escrigué:

      Ostres… S’està dubtant de la meva fe…

      No he dit mai el nom del Pons en va.
      El Pons és el únic Déu que camina per Terra! No hi ha cap altre Déu a adorar!
      Pensaments impurs sí.

  21. Gemma Sara escrigué:

    Ahse, com vas conèixer en pons, oh, pons, a què dediques el teu temps lliure? (quan no comentes en pons), t’agrada Perales????

    • ahse escrigué:

      Vaig conèixer al Pons mentre llegia certs casos típics.
      El meu temps lliure lliure el dedico a l’AhSe.
      No.

    • Gemma Sara escrigué:

      Ah, també et volia preguntar… per què ets agressiva de vegades, per exemple amb el XeXu? Ei, que estem aquí per passar-ho bé, creu-me, que segur que sóc més gran que tu.

      • ahse escrigué:

        El XeXu és un cas especial, sempre sembla que entra aquí per llençar tomaquets podrits cap a l’altar del gran Pons… També l’he observat un cert dia fent comentaris impertinents a un altre bloc, que si anessin a trencar-li les cames al Pons com si això fos divertit… Un veritable desastre!

        La resta us comporteu, de tant en tant us faig alguna observació no sigui el cas que us passi pel cap agafar al XeXu com a exemple!!

        • Gemma Sara escrigué:

          Doncs jo no ho veig, això que dius dels tomàquets, quan t’ho sembli, fes un pas enrere i mira-t’ho amb distància i segur que hi ha més ironia de bon rotllo que mala llet, m’hi jugo un pèsol, una carretada!

          • ahse escrigué:

            Quan un diu XeXu, un diu mal rotllo! Quan un diu XeXu, un diu anti-Pons!! Quan un diu XeXu, un diu manca de respecte, sentit de l’humor 0, enteniment de la filosofia de la programació 0, i gamberrisme 100%.

  22. Pere escrigué:

    Jo, a la meua. Cóm sabem que eres Sra. AhSe i no Sr. AhSe?
    Accepte que no es poden veure imatges del Deu Pons per no cremar-nos a l’infern, però del seu profeta tampoc?

  23. Eva escrigué:

    L’Ahse va caure a la marmita de cervesa quan era petit(a)?

Comenta que es gratuït, de moment...

