Cas típic 2100: noi li agrada noia, noi li agrada el 2100

Posted: 2015-03-13 in Blog

Com ja va sent habitual en els casos típics múltiples de 100, toca concurs de preguntes sobre el blog.

Normes del concurs del CT2100:

  • Els comentaris seran moderats per evitar que us copieu els uns als altres.
  • Tot els comentaris que no tinguin respostes seran publicats a mesura que pugui.
  • Teniu fins al dilluns 23, a les 05:59 AM per contestar.
  • Només hi ha una resposta vàlida.
  • Qui encerti més respostes guanya.
  • En cas de empat ja es veurà.

 

Molt fàcils
1.1- Quina es la sèrie que li he dedicat més posts?
a) Els Simpsons
b) Futurama
c) CSI
d) Mujeres desesperadas

1.2- A quina d’aquestes activitats NO ha participat mai el bloc?
a) Relats conjunts
b) Cadena de blocs 11 de setembre per la independència
c) Cadena de blogs 12 de octubre ¡Arriba España!
d) Nominat als premis c@ts

1.3- Qui ha deixat més comentaris en aquest bloc?
a) Ahse
b) Xexu
c) Pons
d) Barack Obama

1.4- Quines efemèrides celebra aquest bloc?
a) Els aniversaris del bloc
b) Els casos típics múltiples de 100
c) Els dies mundials originals
d) Totes les anteriors

Fàcils
2.1- Qui es el protagonista dels llibres de Terry Pratchett que MENYS m’agraden?
a) Sam Vimes
b) Rincewind
c) Johnny Maxwell
d) La Mort

2.2- Si tot va com ha d’anar, per cada nou post…
a) Es publica un tweet
b) Es publica una entrada en google+
c) Es publica una entrada al meu facebook
d) Totes les anteriors

2.3- Quan es solien publicar majoritàriament els enigmes d’en Pons?
a) Cada dimarts
b) Dimarts si dimarts no
c) Bàsicament quan em donava la gana
d) Cada dimecres

2.4- Soc amant de la lectura clàssica?
a) Sí, molt
b) No, gens.
c) No massa, exceptuant alguns de ciència ficció.
d) Mai he llegit res clàssic.

Moderades
3.1- Des de la creació d’aquest bloc, quina es la meva mitjana de llibres llegits anualment?
a) 22
b) 24
c) 26
d) 28
e) 2

3.2- Qui va fer el comentari número 10.000 del bloc?
a) Ahse
b) Xexu
c) Gemma Sara
d) Tomàs
e) Terry Pratchett

3.3- De les següents pestanyes superiors del bloc, quina ha sigut la última en aparèixer?
a) About
b) Blocs
c) Llibres
d) Sèries
e) Terry Pratchett

3.4- De les pestanyes superiors del bloc, quina va ser la primera en aparèixer?
a) About
b) Blocs
c) Llibres
d) Sèries
e) Terry Pratchett

Difícils
4.1- Quants casos típics s’han publicat en diumenge?
a) En diumenge? Aquest bloc mai ha publicat en diumenge!
b) 1 i va ser un error imperdonable!
c) 49
d) 50
e) 51

4.2- Qui va ser el primer comentarista en arribar al comentari 1.000 al bloc? Descomptant-me a mi mateix.
a) Ahse
b) Montse Llado
c) Tomàs
d) XeXu
e) Kim Jong Il

4.3- Des de que està a WordPress (desembre 2007) fins ara, quin bloc m’ha portat més visites?
a) http://pons007.blogspot.com
b) http://farre.cat
c) http://xarel-10.blogspot.com
d) http://anomenatinutil.wordpress.com
e) http://www.mondarinas.com/

4.4- Quin es el cas típic amb més visites?
a) 37
b) 815
c) 1400
e) 1500
f) 1823

Impossibles: Només encerta qui doni la resposta més pròxima a la realitat.

5.1- Des de que està a WordPress (desembre 2007), entre tots els posts, quantes imatges hi ha penjades al bloc?

5.2- Des de que està a WordPress (desembre 2007) fins ara, quants comentaris té el bloc?

5.3- Des de que està a WordPress (desembre 2007), quants comentaris he deixat en el meu propi bloc?

5.4- Des de que està a WordPress (desembre 2007), quantes visites ha rebut el bloc?

Com que la moderació de comentaris es una tocada de collons nassos, per respondre les preguntes feu servir aquest qüestionari. Només valdrà la última vegada que respongueu.

Nota: En les respostes numèriques no feu servir separador pels milers ja que ho pot interpretar com punt decimal i es menjarà els zeros de la dreta.

Comentaris
  1. August escrigué:

    Acabo de llegir al twitter que s’ha mort Terry Pratchett… Em sap greu per tu Pons. Jo no n’havia sentit a parlar abans que al teu blog. EPD.

    • ahse escrigué:

      És una gran perdua!! Deu ser que La Mort es va apiadar dels sofriments del pobre Sir Terry i va decidir que tocava fer la gran caminata una més d’hora…

    • Pons escrigué:

      Hha marxat el més gran entre els grans, ja només ens queden el seus llibres :(

  2. ahse escrigué:

    Ho sabia jo! Ja ho havia notat ahir al vespre que tornava a estar moderada… Jo, la gran AhSe, moderada a aquest bloc!! Ohhhhh

  3. XeXu escrigué:

    Vinga va, en comptes de començar un dia dur de feina, em posaré a jugar amb tu, que no sigui dit!

    Apa, espero no guanyar, que si no m’encolomes una altra copa de les teves…

  4. Eva escrigué:

    I el premi és…?

  5. JOMATEIXA escrigué:

    Tinc molt mala memòria i no volia participar, però… va, ho provaré. Però d’aquí a poc faré jo un concurs… a veure si també hi participes!

  6. JOMATEIXA escrigué:

    Respostes…
    No, ara m’ho he mirat millor i veig que hi ha moltes preguntes i el meu sentit del ridícul m’ha fet tirar endarrere. No n’encertaré ni el percentatge mínim sense passar-me dies remenant el teu bloc. Bé, hi aniré pensant i a veure si finalment me’n surto…

  7. McAbeu escrigué:

    Acabo d’enviar el formulari. Molt bona idea aquesta innovació per contestar el qüestionari… et mereixeries una copa només per això. ;-D

    • Pons escrigué:

      Gràcies per participar! El formulari a més t’organitza les respostes en una bonica fulla de càlcul que permet que la correcció sigui més fàcil

    • ahse escrigué:

      Quants avenços tecnològics se’t donen a conèixer en un sol bloc, no? Quanta sabiduria amagada a un sol post!! A més a més tens una mostra de intel-ligència artificial d’un altre país parlant-te en el teu idioma propi i amb un número d’errors per frase mínim! Què més en podries desitjar? No et fa tot això començar a ballar ple d’alegria? :-D

      • Eva escrigué:

        Ehem… tampoc no és el primer fromulari del món per respondre un concurs de blog!

        (Suggeriment per al proper concurs: En quin apunt el Pons va fer el seu primer formulari? De res)

    • McAbeu escrigué:

      Ja notava jo que em xiulaven les orelles. ;-D

      Només com aclariment, AHSE i EVA. Sóc conscient que aquests formularis no se’ls ha inventat en PONS. De fet jo mateix en vaig fer servir un per la meva enquesta sobre els horaris del XAREL-10 al meu post del 6è aniversari i molt abans també els havíem utilitzats per les votacions dels Premis Cats. I, evidentment, molts altres blogs més.
      Quan parlava d’innovació, em referia a la novetat de fer-los servir en aquest blog per enviar les solucions dels concursos. M’ha semblat una bona idea que en PONS els fes servir perquè facilita molt la feina de contestar i per això, amb una mica d’ironia, li deia que es mereixia una copa (un altre aclariment: una copa com les que ell ens dóna de premi). ;-))

      • Pons escrigué:

        Ironia? No està permesa en aquest blog! Aquí sempre parlen de manera seriosa i sobretot respectuosa, oi ahse?

      • ahse escrigué:

        Has d’anar amb compte amb la teva particular forma de contestar a les preguntes, que no et trobes a un patí lliure de gossos dolents!!

      • ahse escrigué:

        També per expressar la teva admiració cap a les coses Pons, val més que adoptis l’estil tradicionalment reconegut com a “respectuos, elegant i maco” i no pas arriscar-te amb americanisme fora de lloc i context.

        This is a warning, eh? A la següent tenim el dret de disparar :-P

      • Eva escrigué:

        No, si jo ja tenia clar que tu saps què és un formulari, McAbeu. L’ahse és una altra història…

      • McAbeu escrigué:

        PONS: Ho sé, ho sé. Per això he puntualitzat que només he fet servir una MICA d’ironia. No em voldria extralimitar. ;-DD

        AHSE: Però si alguna cosa tenen tots els meus comentaris és que són “respectuosos, elegants i macos”!!!. Admeto, de totes maneres, que tens raó i que algunes vegades la meva particular forma de contestar et pot fer pensar que estic fent burla. En aquests casos, has de comptar fins a deu i fer-te aquesta pregunta: “Pot ser que en Mac s’estigui rient de mi?”. De seguida veuràs que la resposta no pot ser altra que: “No, de mi no. No s’hi atreviria…”. Prova-ho la propera vegada, ja em diràs si et funciona. ;-)

        EVA: No puc estar més d’acord amb tu: “L’Ahse és una altra història”. :-))

        • ahse escrigué:

          Doncs això! La burla i l’egolatria les pots fer servir a casa teva, a aquest bloc un entra per admirar la magnificència del Pons i no pas per intentar promoure’s o presumir de les seves proeses. Que tu hagis fet servir questionaris al teu bloc o a altres racons d’Internet és cosa teva: a qui creus que li interessaria això?? I si de debo et sembla interessant, fes-ne un post al teu bloc i a veure quanta gent compartirà l’interes. I no vinguis tampoc a ficar enllaços als comentaris cap al teu post, si de debo fos interesant el Pons ja s’encarregaria d’enllaçar-lo al post.

          Quin món…

  8. Gemma Sara escrigué:

    A vore…

    Els impossibles els deixo per impossibles!

    • Gemma Sara escrigué:

      Que no moderaves comentaris?? No m’entero de ná!

      • ahse escrigué:

        Torna a llegir el post prestant un mínim d’atenció…

      • Pons escrigué:

        moderar comentaris? crec que t’has confós de blog xD

        PD: He agafat les teves respostes, no cal que facis el formulari si no vols, tot i que si vols guanyar potser si que hauries de fer-lo canviant algunes de les respostes donades. I per provar les impossibles no hi perds res ;)

        • Gemma Sara escrigué:

          Gràcies Pons, ara que no ens veu ningú faig canvis:

          • Pons escrigué:

            vols parar de publicar solucions?! No veus que tothom es copia després? Tens sort que els lectors d’aquest blog son tots gent de bona fé

  9. Gemma Sara escrigué:

    Ai perdó, havia de fer servir el qüestionari… He de tornar a P3…

  10. Consol escrigué:

    Veig que em queda molt per conèixer i aprendre. Tant sols tinc clar que no participes en Relats conjunts. Potser en el cas típic 3000 podré saber alguna cosa més.

    • Pons escrigué:

      Així m’agrada Consol! Donant pistes falses per confondre la competència! Enganys i manipulacions estan permesos en aquest blog, es més, s’incentiva a que així sigui :D

  11. Xavier Pujol escrigué:

    He fet la prova. Espero que els examinadors s’apiadin de la meva ignorància.

  12. glòria escrigué:

    :-(
    N.P.I. Ni una, vaja. Em sap greu. Procuraré aplicar-me per la pròxima ocasió.

    • ahse escrigué:

      No dubtis gaire per omplir el formulari: ves cantant la glòria del Pons mentre ho fas, l’esperit Pons guiarà la teva mà i les respostes es corregiran tot soles!! Tinguis fe i la teva mà no errarà ^^

    • ahse escrigué:

      (Per exemple, podries provar el famós “Ave Ponsià” del Shubert, és molt melodic i convincent, eh?

      Ave Ponsiiiià, Sant Eeeeeeesperit Ponsià…

      És una suggerencia, si creus que n’hi ha una altra cançó que et surti millor el Pons no es molestarà.)

    • ahse escrigué:

      *Schubert*

      • glòria escrigué:

        Crec que enlloc d’una Ave Ponsià li aniria millor una Marxa triomfal. La Marxa de Ponsaida, per exemple.
        Que en penses, Ahse, tu que el coneixes més?

        • ahse escrigué:

          Penso que hauries d’omplir el qüestionari resamt, qualsevol oració al Pons hauria de funcionar. ^^

  13. Teresa Duch escrigué:

    Ostres, Pons, això no és un qüestionari per a seguidors del teu blog. És una prova per a practicans de la religió ponsiana. De veritat que algú se n’ha sortit?
    Ja sé que sóc una nouvinguda, ja ho sé.

  14. ignasioliveras escrigué:

    Mira, Pons. Si intento contestar buscant la resposta correcta està clar que no guanyaré, així que et proposo fer un contrapremi per qui menys resultats encerti. Per si de cas decideixes instaurar-lo t’he enviat els meus contraresultats. ;-)

  15. […] glòria on Cas típic 2100: noi li agrada noia, noi li agrada el 2100 […]

  16. […] Recordeu contestar qüestionari del CT2100! […]

  17. […] Recordeu contestar qüestionari del CT2100! […]

  18. […] a l’aeroport de Zurich. Sense més dilació, em complau anunciar el guanyador del concurs del CT2100, en McAbeu! A continuació la llista de participants ordenats segons el nombre […]

Comenta que es gratuït, de moment...

