Cas típic 2104: noi li agrada noia, noi li agrada ser pare

Posted: 2015-03-19 in Actualitat, Monogràfic

Feliç dia del pare! (Això us diré aquest dissabte)

Avui dedico aquest posts a tots els pares que han escollit ser pares en comptes d’escollir una opció molt millor, es a dir, tenir un gatet. Exemples del que els gats fan millor que els fills:

Reaccionar a una il·lusió òptica

Val·larBelar com una ovella

Fer aeròbic

Invocar a Satanàs

Espantar-se amb una pell de platan

Estressar-se perquè li falta menjar

Recordeu contestar qüestionari del CT2100!

Comentaris
  1. McAbeu escrigué:

    Hi ha gent que, quan no sap de que fer un post, l’omple de vídeos de gatets sense solta no volta. No és el teu cas, que ja es veu que t’ho has treballat i tots són ben adients al tema tractat. ;-))

    El que m’ha agradat més, com no podria ser d’altra manera, ha estat el de les il·lusions òptiques. :

    Per cert, posar una ela geminada pel mig no garanteix que el resultat sigui correcte en català. El que fan les ovelles és “belar”. ;-)

    • Pons escrigué:

      Son la mateixa gent que prefereixen un post ple de nens pel dia del pare…

      A tothom li agraden les il·lusions òptiques! fins hi tot als gats!

      Les ovelles potser belen, però els gats no belen, si de cas miolen, on has vist tu un gat belar…?

    • ahse escrigué:

      Hi ha gent que, quan no sap de que fer un comentari, es disposa a atacar als videos de gatets sense solta ni volta. És el teu cas, que ja es veu que no t’ho has treballat i el BCPP avui no et trobarà. ;-)

  2. XeXu escrigué:

    Aquest post no està dedicat a mi, doncs, perquè jo de moment he triat l’opció correcta, és a dir, tenir un gatet. Bé, un tros de gat.

    Ja ho diu en Mac, però un post de vídeos de gatets, Pons? Què serà el següent, posar vídeos de ‘fail compliation’? On anirem a parar. Però m’esperaré a poder-los veure per criticar-los amb fonament. Perquè sí, me’ls miraré, que hi surten gatets, carai!

    • Pons escrigué:

      Fail compilation?! Com has descobert què tinc programat per demà?! O_o

    • ahse escrigué:

      Un troç de gat?? Seràs mort de fam… ?!?!?!

    • XeXu escrigué:

      Doncs m’ha agradat el gat-ovella, fa molta gràcia! El problema és que després de veure tots els vídeos m’he posta a mirar els típics vídeos de gaticos divertits que t’ofereixen, sempre em fots igual, mira quines hores són!

  3. Anna escrigué:

    I un conill no serveix? Si, no? Nosaltres tenim un conill i tant contents!

  4. Roselles escrigué:

    De fet, raó no et falta. Nosaltres vam triar gatet (o el gatet ens va triar a nosaltres). La nena va venir de rebot, però escolta, molt bé, no ens queixem, perquè… tu saps la pudor que els hi fa l’alé als gats? Molt millor que et petonegi la teva filla, no hi ha color!

  5. Eva escrigué:

    Pel títol de l’apunt pensava que anaves a donar-nos una alegria i dir que havies tingut un bloguet.

    No he vist els vídeos. Probablement tampoc no els miraria si foren de xiquets. L’opció correcta no és “3 són multitud”?

  6. Rosana escrigué:

    Molts divertits els videos dels gatets

  7. Maijo escrigué:

    Tots em semblen encantadors. I que ràpid passa el temps mentre els observem!

  8. Àtoms i Lletres escrigué:

    Normalment no miro mai els vídeos enllaçats als blogs perquè normalment els llegeixo des del mòbil i no gastaré el 3G del mes veient un coi de gat fer l’idiota però avui he fet una excepció i he mirat tots els vídeos d’aquest post.

    M’ha agradat una mica l’últim, m’ha recordat a alguna collonada filosòfica com les que m’explicaven a Filosofia a COU, com allò de la Tortuga i Aquiles, per exemple.

    • Pons escrigué:

      No gastis 3G per un vídeo! Marca el post com preferit i espera com a mínim a tenir wifi!

      Ja veig, la podrien titular al meu honor alguna cosa com “La paradoxa del menjar de gat d’en Pons”

  9. Consol escrigué:

    Què els passa a aquests gats? S’han tornat com els seus amos? La seva actitud és degut a que els tenen presoners en pisos? Pobres! No tindré gats.

  10. estranger escrigué:

    Has vist el tiu de la barba del video de l´aeròbic ? Doncs jo mai voldria acabar així.

    Salut, Pons.

  11. Xavier Pujol escrigué:

    ES poden tenir totes dues coses. Fills i felins.

  12. ahse escrigué:

    Gràcies, gran Pons! Ja sé que no sóc pare ni és el meu dia i arribo tard, però les felicitacions sempre van bé ;-)

  13. glòria escrigué:

    Els vídeos de gats solen ser divertits. Els vídeos dels nens menuts també. Un gat i un nadó no són incompatibles, inclús es poden fer vídeos molt xulos si tens un nen i un gat. Això si, donen molta feina, sobre tot els nens.
    El gat que invoca a Satanàs fa una miqueta de por, la veritat. I el gat temerós de morir de fam necessita un psicòleg…o un psiquiatra. Jo en conec un que ho fa molt bé.

  14. JOMATEIXA escrigué:

    a casa hi ha filles, gossos, tortugues, hi ha hagut conills… Però cap gat, la meva parella no els suporta. Li ensenyaré el post i segur que dirà que si hagués tingut gats, ara no tindria que esperar que hagin marxat a l’Institut per poder entrar al bany (tenim dos banys, però també dos adolescents…)

  15. Ferran escrigué:

    I alguns, ni fills ni gats. Ni gos. Ni periquitu ni res. Mandrosos que som :p

  16. Teresa Duch escrigué:

    Quins videos més entranyables, Pons, El més tendre, el de la invocació a Satanàs.
    Trobo a faltar nens feliços amb papa felic, un dia com avui, ves!

  17. Clidice escrigué:

    Després de l’abús de vídeos de gats a la xarxa -que, evidentment, no és el teu cas- estic per donar en adopció la meva gata. Li he agafat una mania que ni te cueng. Tot i que ser pare tampoc ho tinc a l’abast :(

  18. Pere escrigué:

    Els de El Mundo Today són molt grans!
    M’ha encantat això de “Gary, gato analista: no tiene ninguna posibilidad”.

Comenta que es gratuït, de moment...

