Cas típic 2105: noi li agrada noia, noi li agrada ser abduit

Posted: 2015-03-20 in Actualitat, Monogràfic

Feliç dia de les abduccions! No tinc OVNIs per celebrar el dia ja que son molt esquius i no es deixen veure, però tinc avions que si fa no fa…

Col·lecció de 10 aeroports en els que no voldràs aterrar, com per exemple el Aeropuert Juancho E. Yrausquin, Illa de Saba. Només 396 metres de pista i si falles tan pel principi com pel final caus a l’aigua.
aeropuerto_saba_1

Diagrama dels seients en un avió.
tumblr_msc8evs1BB1rse388o1_1280

Com NO aterrar un helicòpter

10 aterratges acollonants. Per exemple el 747 de Japan Airlines aterrant a Hong Kong el 1988

Acabem amb un recordatori:

Diuen els pilots que si després de l’aterratge pots sortir de l’avió caminant, ha estat un bon aterratge. Ja si a sobre l’avió es pot tornar a utilitzar és un aterratge perfecte.

Recordeu contestar qüestionari del CT2100!

Comentaris
  1. JOMATEIXA escrigué:

    Amb el que m’agraden els avions, només em falta veure això!

    • ahse escrigué:

      Són macos, oi? Com molen aquestes màquines de volar! Quantes bestiesses poden fer sense arribar a escopir flames!!

    • Pons escrigué:

      Doncs no et distreguis tan amb els avions i ves contestat el CT2100 que s’acaba el termini!

  2. ahse escrigué:

    Bon post i bon recordatori! Si avui algú em vol invitar a un passeig en OVNI jo no diré que no :-P

    • Pons escrigué:

      Ja has passejat amb OVNIs altres vegades, no?

      • ahse escrigué:

        Home, clar! 2 cops!! La primera vegada mentre llegia al Douglas Adams i la segona mentre llegia el CT on el Pons i l’AhSe s’havien refugiat a la lluna després d’una certa guerra que em sembla que va ser mundial. :-D

  3. Eva escrigué:

    Quasi millor que t’abduisca un ovni, no?

  4. XeXu escrigué:

    Molt bona la frase final! Dóna molta confiança. Realment, els 10 aeroports aquests són acollonants. Probablement no ho saps si decideixes volar a aquests destins, però si un cop aterrat segueixes viu, ja pots donar gràcies al monstre de l’espagueti volador…

  5. Xavier Pujol escrigué:

    Els veïns roncaires-cridaners-pudents-malcriats i torraco… es troben també als trens, autobusos, metro…

  6. Gemma Sara escrigué:

    Jo tinc més por ara a volar que als 18 anys, de fet als 18 anys no en tenia i ara sí, és irracional si mires estadístques i no vas a segons quins aeroports, però tot i així, ai!!
    (M’he deixat perdre un vol a Buenos Aires en part per això :0)

  7. Ada escrigué:

    Hehehe… quines ocurrències tenen els pilots… Una bona manera de celebrar el dia de les abduccions seria deixar-se aterrar en un aeroport d’aquests… Encara que jo pensava que anaves a posar un aeroport que tinc al costat de casa, el de Castelló, que crec que qui va s’arrisca a ser abduït… … … Per cert, has vist la peli aquesta del Denzel Washington que es diu… “el vuelo”, crec?

    • Pons escrigué:

      Si que l’he vist, lo millor de la peli passa en la primera mitja hora, llavors es la típica peli melodramàtica de judicis, no està malament, però es una més.

  8. Clidice escrigué:

    Infinitament millor un avió que un ascensor, si més no pels claustrofòbics. És molt enervant despegar i aterrar, i si hi ha algun ‘problemet’ també té la seva gràcia :D

Comenta que es gratuït, de moment...

