Cas típic 2107: noi li agrada noia noi li agrada el guanyador del concurs 2100

Posted: 2015-03-24 in Blog

Què es un premi? Segons el diec un premi és el “Do que es confereix públicament en reconeixement d’un mèrit o per a encoratjar algú”. En aquest cas el mèrit es conèixer Pons’s Blog més bé que ningú. Més que una dura tasca, conèixer Pons’s Blog es un plaer perquè us agrada i us hi sentiu més còmodes i ho teniu més per la mà que un polític corrupte a l’aeroport de Zurich. Sense més dilació, em complau anunciar el guanyador del concurs del CT2100, en McAbeu! A continuació la llista de participants ordenats segons el nombre d’encerts.

  1. McAbeu 17
  2. Xexu 11
  3. Gemma Sara 10
  4. Ahse 10
  5. Eva 9
  6. Ciutadà K 6
  7. Xavier 4
  8. Ignasi 1

Com sempre el premi es una indescriptible copa! Ja m’estic imaginant les llàgrimes de l’afortunat guanyador recollint el premi.
2100
BCPP: Roselles

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    Ostres, l’original disseny d’aquesta copa em sona… Prometo fer una visita a la barra lateral del bloc del McAbeu per admirar-la :-D

  2. Ciutada K escrigué:

    bueeeeeno, almenys no he quedat l’últim :P

  3. McAbeu escrigué:

    Vist tal com ha quedat el recompte d’encerts, tinc la sensació que la resta dels participants han tingut més present que jo el premi. i que han contestat en conseqüència… és que no n’aprendré mai. ;-D

    Malgrat tot, no vull que sembli que no valoro com cal el premi i el mèrit que comporta, així que m’eixugo les llàgrimes, faig el cor fort i m’emporto la meva nova copa (bé, més aviat reciclada) cap a la barra lateral del meu blog. Dona’m cinc minuts, Ahse…

    Ah, i gràcies per tot PONS. M’agraden molt aquests concursos que muntes de tant en tant. :-)

    • Pons escrigué:

      Cert que altres vegades havia estat més renyida la competició. Potser va sent hora de canviar el premi per tal que hi hagi emoció altre vegada? Hi pensaré.

      He vist la nova copa en la teva barra lateral i queda molt bé :D es cert que té un color menys brillant que la anterior, a part del disseny que és encara més…. no se com acabar la frase.

      De res! A mi també m’agrada molt muntar aquests concursos ^^ De fet ja tinc les preguntes del CT2200 a punt xD

    • Eva A. escrigué:

      D’això… McAbeu, t’acompanyo en el sentiment.

    • ahse escrigué:

      Ostres, he vist una indescriptible copa a la barra lateral del McAbeu! La mà del Pons deu haver tocat el seu bloc, quina emoció…

  4. JOMATEIXA escrigué:

    Jo ja vaig veure de seguida que faria el ridícul i ho vaig deixar córrer. Felicitats al guanyador.
    Suggerència. Canviar la copa de premi per… qualsevol altra cosa… una foto, un vídeo… o canviar el becari per un que sàpiga dibuixar copes (^-^)

  5. XeXu escrigué:

    Llàgrimes… de sang, deuen ser. Perquè en veure la copa et sagnen els ulls. Objectiu complert, no l’he guanyada, i a més n’he encertat més que l’AhSe, això sí que és una victòria moral! A mi també m’agraden molt aquests concursos egocèntrics que muntes, però si ens obligues a penjar aquests engendres als nostres blogs la propera vegada m’ho pensaré dos cops abans de participar…

  6. Roselles escrigué:

    Si en Pons fos una mica kumbaià, diria que tots sou els guanyadors per haver participat. Però no té res de kumbaià, el Pons.

  7. Eva A. escrigué:

    Les impossibles contaven per a nota?

    Ahse només n’ha encertat 10? Justet, justet, eh Ahse? A veure si és que llegeixes en diagonal els apunts del gran Pons!

    • Pons escrigué:

      Es clar que contaven! de fet, tu has encertat una de les impossibles, endevina qui ha encertat les altres tres :P

    • ahse escrigué:

      Que l’AhSe no pot tenir problemes tècnics durant tota una setmana o què? Si ja tothom sap que a aquest bloc només toquen becaris dels més xungos… Per què no vas preguntant-li això al becari de torn, eh? A veure què et contestarà!

  8. Consol escrigué:

    La copa em serà d’un gran incentiu (o d’impediment) en la participació (o no) de propers concursos de la casa.
    La meva enhorabona a McAbeu.

  9. Àtoms i Lletres escrigué:

    Començo a detectar una mica d’obsessió amb això de reciclar premis? Bé, felicitats al guanyador pel seus coneixements avançats en ponsitud.

  10. Gemma Sara escrigué:

    Ostres, al nivell de l’Ahse, això sí que no m’ho esperava… quina emoció.
    La copa és… és… és la copa!

  11. […] pogut gaudir de varis concursos de preguntes sobre Pons’s Blog (quina millor temàtica?), amb el CT2100 i el […]

Comenta que es gratuït, de moment...

